quin tipus de cortina per aquestes finestres?

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: Sibil·la » dj. oct. 11, 2012 10:12 am

Hola noies!
La casa que ens vam comprar va ser feta per un paleta i havia de ser per ell mateix. Té detalls molt xulos però d'altres trobo que no s'hi va pensar gens. Va pesar més l'estètica que la pràctica.
A la nostra habitació jo hi vull posar cortines perquè em sembla una paret molt despullada i tinc ganes de fer-ho tot més acollidor i càlid.
Tinc unes finestres que tenen un porticó però per la part de dintre i el punt de llum al mig. I no sé què posar-hi.
L'únic que se m'ha acudit, perquè ho vaig veure en una revista, és posar un filferro gruixut tensat, ja exprés per cortines, de punta a punta de paret. I les cortines penjar-les de la banda esquerra de la finestra esquerra i de la banda dreta de la finestra dreta. Al mig res perquè no hi queb, no?
Les cortines que he triat són com de lli gruixut o cotó (no sé com es diu) de color verd bosc. No són translúcides i havia penjat que caiguéssin molt. Fan 2 metres d'alt.
Poso fotos.
Perquè és que llavors a l'habitació també hi ha una balconera on també n'hi voldria posar però ja ho veig molt més difícil perquè va fotre la unitat d'aire condicionat tant arran que no hi puc posar cap barra de cortina, no?
pfpfpfpfpf :ufs:

a veure si us il·lumineu. No us exigeixo, eh! és per provar a veure si algú se li acudeix quelcom diferent al que he pensat.
merci per llegir-me
:-()-)
Fitxers adjunts
P1010992.JPG
amb porticons tancats
P1010994.JPG
porticons oberts
P1010995.JPG
balconera xunga per culpa de l'aire condicionat
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: eternitat » dj. oct. 11, 2012 10:43 am

I possar-hi estors? Jo a la meva habitació els tinc d'una tela de cel.lulosa, es com d'un fil de paper.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: ada_bcn » dj. oct. 11, 2012 11:29 am

uf... no sé si et quedaran gaire bé les cortines, al tenir la coberta a dues aigües, si posar una gui horitzontal sigui un cable o una barra et quedarà bastant raro... no sé...
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: Sibil·la » dj. oct. 11, 2012 11:52 am

veus, això, asa no ho havia pensat, clar, trencaria molt... merci
:-o00m ?-) :ok:

eternitat, estors no crec. No veig que s'hi diguin gaire, i hi ha el problema dels porticons... hum...
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: Castanyeta » dj. oct. 11, 2012 8:27 pm

I si en lloc de cortines poses visillos? Així mitigues la llum i tapes les vistes, i segons com sigui la finestra podràs tancar els porticons igualment, deixant la roba a dins, atrapada entre el vidre i els porticons...
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: Sibil·la » dc. feb. 20, 2013 11:49 am

merci Castanyeta, però no puc posar visillos. Em passa igual amb les finestres de la cuina (és que quina cagada el que es va fer la casa! perdoneu, però home havia de ser perquè hi ha taaants detalls poc pràctics! en fi... :-o00m ).
Si hi poso visillos no puc tancar els porticons :ufs:
A la cuina enganxarem aquella mena d'aironfix que sembla vidre i fa la finestra opaca. En tinc de molt bonics i crec que ho enganxarem a la part baixa perquè no ens vegin els veïns dinant.
Però les cortines al dormitori també les volia per vestir una mica la paret, per fer-ho més càlid, més acollidor. És una paret enorme i està buida, i amb quadres no em trauria la sensació de fredor. O sigui, en principi no les vull pas per tapar vistes ni llum, només perquè pengin a banda i banda i donguin comfort i color.
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: edae » dj. feb. 21, 2013 5:44 pm

Hola Sibil·la,
l'altre dia vaig veure aquest post, i vaig pensar que li comentaria a la meva tia. Ella té una botiga de cortines (no és per fer propaganda eh, que és a Madrid!!) i li vaig passar un mail amb les fotos.

Et copio la resposta:

"Bé l´assumpte cortines a les finestres arrodonides, jo hi posaría una sola barra una mica rústica
de forja o de fusta del mateix color que els finestrons, ja dic, una sola barra per sobre de les dues finestres i llavors les cortines un full per cada finestra. La barra tindría que ser una mica més ample
tapant un tros de paret a cada costat, per aixi cuan obres les cortines queden recollides un full a la dreta de la finestra de la drta i un a l´esquerra.
La porta la veig més complicada, però faría una cosa del mateix estil que les finestres. Posaría una
barra per sobre de la porta desde l´aire fins a la paret i faría un sol full de cortina que es recollís tot a
l´esquerra en el tros de paret que queda al costat de la porta, en aquest cas si que posaría una barra de fusta que es més fàcil de tallar ben ajustat a la mida i no hi posaría terminals ni res,nomes la barra amb soprts i anelles.
Aixó ès el que jo proposaría si fos clienta meva."
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: Sibil·la » ds. feb. 23, 2013 9:09 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: : lasito : :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

edae, moltíssimes gràcies! ostres, t'has preocupat i la teva tia ha col·laborat! quina passada, estic al·lucinant! t'ho agraeixo molt! gràcies per aquesta dedicació desinteressada, em fa molt contenta!

De fet, la idea de una sola barra i la cortina només a l'esquerra de la finestra esquerra i a la dreta de la finestra dreta, ja la tenia. El que passa és que jo pensava en un cable tensat perquè no es veiés tant barra. Però com que jo venc una mica de temes de cortina, agafaré una barra de fusta, una de forja i el cable, i li faré presentar al meu home, a veure què m'agrada més.
Ostres, em deixa tranquil·la que una experta vegi bé la meva idea.
Ara sí que ja estic decidida, doncs.
No sé quan ho faré perquè mai tenim temps però quan estigui, segur que faig foto i te la passo i si vols, li ensenyes a la teva tia.
Moltes gràcies. Ja li pots dir de part meva, que moltes gràcies per haver dedicat 5 min del seu temps per algú que no coneix.

ara estic il·lusionada, hehe

ah, la de la porta.... m'ho acabaré de rumiar. Primer faré les finestres i si veig que ja queda prou vestida, càlida, l'habitació, potser deixo les portes tal qual.

:-()-)
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: edae » dt. feb. 26, 2013 4:23 pm

De res dona!!

És que quan vaig veure la foto de les finestres em vaig cagar en tot!!! M'imaginava jo en la teva situació i no se m'acudia res per fer-hi, bé, sí, li hauria preguntat a la meva tia, i això vaig fer.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: Sibil·la » dv. abr. 12, 2013 2:02 pm

Goya! No ho he pogut fer encara però de segur que faré el que em va recomanar la tia de la edae
Quan ho tingui fet prometo penjar foto :love:
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: quin tipus de cortina per aquestes finestres?

EntradaAutor: Sibil·la » dc. jul. 31, 2013 12:44 pm

Aix que estem igual. A casa meua quan no és per alls és per cebes. No fotem reees de casa. Fa dos anys que hi vivim i tenim toooots els quadres per penjar, rellotges, lleixes, cortines, buf!!!
Bé, ja he tornat el filferro i he agafat una doble barra de cortina de color com dorat envellit i decapé.

Fa temps ja havia agafat unes cortines de cotó opaques de color verd entre caqui i fosc.
Crec que a sota hi hauria de posar algunes de color cru amb algun relleu o així.

Què et sembla edae? Si no és molt demanar.... li podries preguntar a la teva tia, quina amplada de cortina hauria de tenir a cada banda?
merci <:-)

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::