Làmpara habitació bebé, ja l'ha teniu?

Mobles, disseny i interiorisme.
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Làmpara habitació bebé, ja l'ha teniu?

EntradaAutor: granota2012 » dl. abr. 29, 2013 11:32 am

Hola noies,

doncs que estic buscant una làmpara bonica per l'habitació de la nena que està a punt de néixer i encara no la tinc, que faci força llum i claror. N'he vist per Internet però no m'acaven de fer el pes perquè hi ha molt dibuix i sembla que no hagi de fer gaire llum. Vosaltres quina heu triat i de quin tipus (aplique,làmpara "colgante"...). Idees,

A veure si em podeu ajudar a decidir-me,
gràcies,
granota2012.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Làmpara habitació bebé, ja l'ha teniu?

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 29, 2013 12:04 pm

No sé si t'ajudaré gaire. Nosaltres quan va néixer en Pau, que ara té 27 mesos, vam treure el fil que hi havia per possar un aplic i vam reconvertir-ho en ulls de bou, en té sis a l'habitació (és bastant allargada). I vam possar un regulador de la intensitat de llum a l'interruptor principal, així, quan es despertava durant la nit per fer pit o per canviar-lo... podia regular que hi hagués poca llum i quan en necessito més doncs ho tinc al màxim.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Làmpara habitació bebé, ja l'ha teniu?

EntradaAutor: vicky1983 » dt. abr. 30, 2013 9:21 am

nosaltres tenim un fil de sostre amb 6 bombilles d'aquestes petites, fa com ulls de bou pero guiats per un fil (l'hem possat per l'habitació en forma d'S)

a banda té una estrella de l'ikea que li deixem encesa per la nit perque li té por a la foscor. És una llum molt clareta i càlida i amb la intensitat justa per a que no estigui fosc del tot.
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Làmpara habitació bebé, ja l'ha teniu?

EntradaAutor: granota2012 » dl. maig 06, 2013 8:35 am

gràcies noies per les vostres respostes, al final no sé que posarem, ara tenim un aplic de sostre. Es clar, si ha de fer força llum un carril amb focos seria la millor opció així queda tota l'habitació il.luminada més que una làmpara , ja ho mirarem.
Salutacions,

granota2012.

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::