Racó per jugar

Mobles, disseny i interiorisme.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Racó per jugar

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. set. 03, 2013 3:02 pm

La petitona es va fent gran i té un munt de joguines, ara amb 16 mesos s'entreté força i volia montar-li un espai del menjador amb les seves joguines. M'agradaria que fos acollidor i alegre i que ella hi pugui jugar comodament. Com teniu vosaltres les joguines? Teniu espais de jocs fixes? Gràcies!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Racó per jugar

EntradaAutor: Tutty29 » dt. set. 03, 2013 4:18 pm

Hola!!Nosaltres vivim en un duplex i tinc les joguines repartides, a la seva habitació te un carro i a dalt el menjador una caixeta petitona. Te mes joguines a la seva habitació perque es el lloc on si esta més estona.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Racó per jugar

EntradaAutor: ada_bcn » dt. set. 03, 2013 5:01 pm

Jo tinc unes quantes sales de joc... jijijiji... en el pis d'abans que era antic l'habitació de dormir era rotllo "alcoba", no sé com es diu en català, qeu donava a una sala i allà tenia la zona de jocs, li vaig posar una cuineta de joguina on tenia les coses de joguina, uns moblets petits a la paret pels cotxes, una caixa amb la resta de joguines i una cistell amb les disfresses i als prestatges entre els dos armaris de la roba els contes. Tenia també una tauleta i taburets per si volia pinbtar i a la paret posats uns pots penjats ambe sl colors, gomets i d'altres coses. Vaig fer com direferenst "racons".
Ara té una sala per jugar a costat de la sala d'estar-cuina, i hi he posat les mateixes coses repartides, al terra una estora de carreteres i a més té un taller d'eines que li van portar els reis i un teatre de titelles. A la sala d'estar només hi porta alguna joguina els caps de setmana si ens quedem a casa, només joguines que s'han de montar i necessiten espai, el tren de fusta, el circuit de caniques... a l'habitació on dorm no hi té joguines, algun animale de peluix. Ara estic decorant les parets pq quedi millor i hi posaré dos miralls pq es miri quan va disfressat.
A casa els meus pares té una caixa amb joguines a la sala d'estar que comparteixen amb les cosines, una mica de tot, i al lloc on anem de vacances també té una prestatgeria on hi ha contes i joguines, sota la tele.

No sé posar fotos així que no et puc posar una foto, però el que vaig fer va ser pintar a la paret unes rajoles de la cuina, per posar la cuineta i vaig posar uns prestatge petitons per posar els gots, penjar el cuberts, etc... quedava molt bé i molt alegre, i a la zona que quedava entre la cuina i la tauleta unes estores rodones de colorins que ell feia servir per saltar d'una a l'altra, asseure's a llegir un conte, etc... a la paret hi vaig fer unes rodones de colors de diferents mides i quedava tot molt alegre.

Ara amb el terre de carrers queda molt bé, i he continuta un parels de trossos de carrer per les parets, amb unes muntanyetes i unes casetes de colorins, copiant el dibuix del terre. Queda bé també. La cuineta la he posat darrera el taller de forma que la part de darrera del taller fa de paret de la cuina, i la he empaperta amb uns trossos de paper pintat de paret qeu tenia (he aprofitat el que tenia però queda bé també). No m'ha costat massa, però sempre que bé alguna amiga a casa diuq eu no ho sobria fer... no és massa complicat, paciencia i retallar els papers de colors per enganxar-los. És només un tros de una de les parets, la resta està tal qual... Abans del taller tenia la cuineta contra la paret i com és amb paper pintat li vaig posar una mica de colorins amb aquareles seguint el dibuix de la paret.

La caixa de les joguines i els moblets petits de la paret són reaprofitats i els vaig haver de pintar, ho vaig fer de blanc pq no sabia mols bé encara com posar-los i és elq ue em va costar més, així que no els repintaré. He posat com uns teulats sobre dels moblets com si fossin una caseta...
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Racó per jugar

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. set. 03, 2013 9:13 pm

Ostres ada quina súper artista!! Llàstima que no puguis penjar fotos, ha de ser xulíssim.
Avatar de l’usuari
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Re: Racó per jugar

EntradaAutor: Africa » dc. set. 04, 2013 8:09 am

Ostres Ada_bcn!!

Estic a punt de crear una habitació pels nens....M'agradaria tant veure les fotos de la teva....
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: Racó per jugar

EntradaAutor: MONTSERRAT » dc. set. 04, 2013 5:01 pm

Caram ada! quina passada! es de conte!
Avatar de l’usuari
whitewolf
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. des. 26, 2007 7:25 pm
Ubicació: Bages

Re: Racó per jugar

EntradaAutor: whitewolf » dt. nov. 19, 2013 9:23 am

Hola,

Nosaltres he destinat una habitació a les joguines i les hem ordenat en caixes del "xinos" o armaris de plàstic.

Al mig hem posat una estora de les de l'Ikea amb el dibuis de carrers muntanyes perquè pugui jugar, també la pissarra i una cartellera de suro perquè penji les seves creacions ...

Saludusss

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::