recomanació matalàs

Mobles, disseny i interiorisme.
pepwallace
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 8:37 am

recomanació matalàs

EntradaAutor: pepwallace » dt. març 11, 2014 4:46 pm

hola !

Hem canviat els llits dels nostres filles (bessons 4 anys) i hem comprat dos llits tipus nius (però en comptes d'un llit a sota i hem posat calaixos). La base és de fusta (no de làmines) i en alguns llocs m'han dit que millor que hi posi un matalàs de molles (pel tema respiració del matalàs) en comptes d'un d'espuma.

La meva idea era comprar-ne un d'espuma amb una petita capa (2-4 cm) de visco. En alguns llocs m'han dit que no passava res però en d'altres m'han dit que si la base és de fusta que el millor és un matalàs de molles.

Em fa por que si salten sobre el llit (ho farán !) i el matalàs és de molles que el facin malbé.

Tenia pensat gastar-me uns 200€ per matalàs.

Què hem recomaneu ?

Gràcies !!!
helljedi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

Re: recomanació matalàs

EntradaAutor: helljedi » dt. març 11, 2014 8:50 pm

Hola,

nosaltres al nostre tenim fusta enlloc de somier de làmines i vam comprar un matalàs d'espuma amb viscoelàstica. No et puc dir gran cosa sobre a la llarga què tal, per què fa un any que el tenim. Si que et puc dir que la venedora ens va recomanar que un cop al mes el deixéssim una estona de peu aixecat per què respirés. I també ens vam assabentar que la última moda en matalassos és de molles amb una mena de recoberta individual i viscoelàstica a sobre. Però ens agradava més el tacte agradable en estirar-nos, i a sobre valia molt més!!
peixfregit
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm

Re: recomanació matalàs

EntradaAutor: peixfregit » dt. març 11, 2014 9:04 pm

Molles recobertes amb visco sens dubte. El latex i visco o espuma estan descartats. A nosaltres ens ho van recomanar aixi. Les molles van molt be.

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::