Parquet opinions

Mobles, disseny i interiorisme.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Parquet opinions

EntradaAutor: Albercoca » dv. abr. 10, 2015 2:54 pm

Hola a tothom,

Porto temps pensant en renovar el parquet a casa perquè el que tenim no m'agrada estéticament i ja el trobo molt envellit, la casa té 11 anys.
Estic en renovar el parquet de les habitacions i posar al menjador i habitacion de joc del meu fill que el terra és de marbre molt fred...
Ja he trobat models que m'agraden a Parkmobel Barcelona. Colección Millésime
http://www.parkmobel.es/maderas/urban-brilliance/
Però tinc dubtes perquè no entenc i no sé què és millor si tarima flotante, tarima maciza, laminados... Bueno, que no sé si és important tenir-ho en compte o si tant fa.
I després, pel menjador pensava posar un terra color clar com aquest que surt que es diu VIURA-ROBLE RÚSTICO color blanc. Es fa brut un terra de parquet blanco o clar?
Gràcies per la vostra ajuda.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Parquet opinions

EntradaAutor: Albercoca » dv. abr. 10, 2015 2:56 pm

Aix, veig que m'he deixat l'enllaç del model que dic:
http://www.parkmobel.es/maderas/millesime/
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Parquet opinions

EntradaAutor: ada_bcn » ds. abr. 11, 2015 9:04 am

Quin tipus de parquet tens ara? Saps que si és parquet de veritat, de fusta, els pots pulir i queda com nou? si és massís es pot pulir tantes vegades com vulguis... bé, fins quedar-te sense terre clar...
Jo t'aconsellaria que si poses parquet a tot el pis posis el mateix a totes les habitacions... home, si tens nens petits el parquet te'l ratllaran tot, i s'embruta, taca... el laminat és una cosa sintética, en teoría no es ratlla, no s'hi fan cops, i tens mols colors i acabats. Crec que le sistema de laminat i parquet flotant és el mateix però un amb acabat sintétic tipus melanina i l'altre amb acabat de fusta de veritat, suposo que es pot pulir també un o dos cops.
Potser podries mirar a veure si es pot pulir el que tens i quan tinguis els nens gran el canvies perque crec que el parquet massís és bastant car.
Un desl mesu tiets van posar parquet de color clar, i la veritat és que sobretot al menjador es veu molt les ratlladures i les taques, crec que era faig. Uns altres tiets tenen parquet de castanyer, és fosc i com vermelló i fa més anys que el tenen i es veu molt bé, però clar, crec que el castanyer és bastant més dur que el faig a part del color.
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Parquet opinions

EntradaAutor: la_rodri » ds. abr. 11, 2015 9:33 pm

Jo tinc laminat de color "fresno blanco" que es mes claret que el que tu dius, i si que es veuen les taques pero tampoc és especialment brut!! El laminat es molt resistent, als raiots, als cops.... Però com ja t'han dit el de fusta de veritat es pot polir i queda fantàstic.
El meu consell, també és que facis tot el pis amb el mateix parquet.
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Parquet opinions

EntradaAutor: Albercoca » dg. abr. 12, 2015 7:43 am

Gràcies noies pels vostres consells. El parquet que tinc ara crec que no és massís. Potser miro de polir-ho a veure si queda millor.
Visc en una casa i el pis de d'alt és on tinc el parquet vell, i el pis d'abaix és el que no té parquet i pensava posar-hi, el de color clar.
Ben pensat això de posar tot el parquet igual al pis d'abaix que és on tinc el menjador i una habitació de jocs del nen.
Gràcies

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::