El meu arbre de Nadal (2016)

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

El meu arbre de Nadal (2016)

EntradaAutor: Anna Maria » dt. des. 06, 2016 8:01 am

Bones!
Vull compartir amb vosaltres l'arbre de Nadal que he posat aquest any. No m'interessava posar-lo "normal" perquè no volia haver d'estar tota l'estona amb el "no toquis", ja que no són peces per jugar les que tinc com a decoració de l'arbre. Tinc clar que quan sigui més gran en posarem un de "jugable", com un pessebre amb ninots de jugar, però ara considero que tinc un nen massa "destroyer" encara.
Vaig trobar per Internet la idea dels "arbres de paret", i he fet una adaptació amb el material que disposava.
La silueta de l'arbre l'he fet amb la guirnalda de l'arbre, he posat alguna boleta i l'estrella al dalt de tot, i uns paquetets i una bota a la part de baix. Pel que fa a les fotos, les de les vores són de l'Isaac amb els avis i padrins a dalt de tot, a sota amb els padrinets, a sota amb el papa i la mama, i a sota amb la canalla de la família, tant els cosins d'una banda, com els fills d'uns cosins per l'altra, seguint la línia corresponent a cada costat (la del pare i la de la mare). La linia vertical del mig són fotos de l'Isaac des de que estava a la panxa fins ara.
Ho he enganxat amb masilla adhesiva, tipus Bluetack, que es fàcil de treure posteriorment fent una boleta amb els trossos que es van treient per enganxar els altres, i si queda alguna resta doncs amb netejavidres marxa perfectament. No ho feu amb cinta adhesiva (celo) perquè el postNadal se us atragantarà. Aquí el teniu:

Imatge

I vosaltres, voleu compartir el vostre arbre de Nadal? I també la resta de decoració, si us apeteix!
Bones Festes a tothom!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::