Mopa

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Mopa

EntradaAutor: petazetas » dt. jul. 19, 2011 2:22 pm

Bé, abans de tenir la roomba (que equival a passar aspirador/escombrar) jo li passava la mopa i fregava molt de tant en tant. La mopa s'emporta molta merda i crec que és més ràpida i còmoda que no l'aspirador, la veritat.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mopa

EntradaAutor: mireiafor » dt. jul. 19, 2011 2:24 pm

Jo primer passo l'aspiradora per treure tota la pols i després la mopa per donar un acabat més lluent i uniforme, o sigui que la mopa no substitueix res sinó que t'afegeix feina però per a mi el parquet queda millor. Jo només ho frego de tant en tant però només tinc parquet a la planta de les habitacions, suposo que si ho tens en un menjador sí que ho has de fregar més sovint. En cas de fregar el terra llavors ja no passo la mopa.... Quin embolic no??? :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Mopa

EntradaAutor: petazetas » dt. jul. 19, 2011 2:35 pm

jejeje
jo es que passava la mopa sovint i llavors m'estalviava d'escombrar.
Que marrana oi? :-D
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Mopa

EntradaAutor: Alehop » dt. jul. 19, 2011 2:43 pm

petazetas ha escrit:jejeje
jo es que passava la mopa sovint i llavors m'estalviava d'escombrar.
Que marrana oi? :-D


jejejeje...jo faig el mateix... :ok: I ben net que queda...jejejeje...

però en definitiva, és un afegit, no substitueix res, però el terra queda ben llluent
Avatar de l’usuari
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: Mopa

EntradaAutor: ter10 » dt. jul. 19, 2011 3:01 pm

Jo primer escombro, després frego (no tots els cops, només quan veig el parket més brut), i després passo la mopa per a acabar de treure tota la pols. La veritat és que queda millor i lluent si passes la mopa.
||*||
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Mopa

EntradaAutor: Penny » dt. jul. 19, 2011 4:21 pm

Una pregunta... amb quina "boquilla" de l'aspirador aspireu el parquet? el meu és sintètic (senzillet d'IKEA) i em fa la sensació que l'aspirador el pot ratllar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Mopa

EntradaAutor: Tutty29 » dt. jul. 19, 2011 5:59 pm

Hola noies!!!Jo tambè tinc parquet, primer passo l'aspirador (cada 2 dies perque tinc un gat i ja se sap, deixa molt de pèl) i un cop a la setmana frego amb la fregona DUETT, és una mopa de microfibra que absorbeix bastant i a la galleda te una ruleta que centrifuga i deixa la mopa ben escorreguda i no queda el terra llapissat. La vaig comprar al COFAC per uns 30 i pico euros.
A la TV l'anuncien pero a la galleda i te incorporat un pedal que centrifuga i és més cara.
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mopa

EntradaAutor: mireiafor » dt. jul. 19, 2011 7:29 pm

Penny ha escrit:Una pregunta... amb quina "boquilla" de l'aspirador aspireu el parquet? el meu és sintètic (senzillet d'IKEA) i em fa la sensació que l'aspirador el pot ratllar.


Jo tinc un aspirador que a banda dels complements per aspirar llocs difícils, porta dos boques d'aspiració: la normal i la de parquet. La de parquet és com un raspall molt suau, i a més l'aspiradora té les rodes amb unes bandes plàstiques per no ratllar el parquet :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Mopa

EntradaAutor: Penny » dt. jul. 19, 2011 9:00 pm

oh... tens nivell professional, mireiafor!! :-)
Merci per dir-me això de la boca per aspirar parquet, quan aconsegueixi canviar l'aspirador m'ho miraré :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mopa

EntradaAutor: mireiafor » dc. jul. 20, 2011 2:06 pm

Penny jo crec que en algunes ferreteries deuen vendre algun raspall de parquet universal que s'adapten a qualsevol aspiradora :ok:

Goga jo no li poso cap esprai perquè una vegada ho vaig fer i vaig estar tota una setmana amb unes relliscades que més d'una vegada gairebé em foto cada nata... El que faig és que tinc la mopa del mercadona que es recobreix amb uns recanvis d'una mena de draps que atrapen la pols.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Mopa

EntradaAutor: tombarella » dj. jul. 21, 2011 12:52 pm

A cals meus pares mai han fregat el parquet (de fusta natural) i no l'han hagut de canviar fins al cap de gairebé 30 anys!! Eps, i no us penseu que el tinguin brut, eh?? :r) Al contrari! Però passen escombra o aspiradora + mopa (a vegades amb producte especial per a parquets de fusta i d'altres sense res). I queda perfecte! :ok: El parquet de fusta natural no vol aigua.
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Mopa

EntradaAutor: petazetas » dj. jul. 21, 2011 1:17 pm

jo no hi poso spray ni res.
Les tovalloletes atrapapols ja porten com un producte que queda brillant i no rellisca ni res.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Mopa

EntradaAutor: princesa_ballarina » dl. ago. 01, 2011 9:43 am

Hola noies! Molt interessant el que dieu! Fa un meset que m'he mudat i al nou pis tenim parquet natural! grrr!!!
Es ratlla molt fàcilment i no sé ben bé com netejar-lo. Passo escombra o aspirador (per la pols), però de vegades hi ha taques i no sé com treure-les!!
No vull abusar de la fregona! I la mopa no me les acaba de treure! un cop vaig posar un producte a la mopa i em quedaven com "llepades". Creieu que aquesta mopa que té aquests recanvis m'ajudaran!??

Com elimineu vosaltres les taques del parquet!?

moltes merces!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::