Treure taques d'oli a paret de fusta

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: granota2012 » dt. abr. 23, 2013 1:48 pm

Hola noies,

Doncs això sabeu com treure les taques d'oli a una paret de fusta? Es que se'm va esquitxar la paret de pladur d'oli i vaig pintar la paret un altre cop a sobre i NO va resultar! les taques es resisteixen i això que la pintura era lavable a l'aigua.

I ara estem pintant tot el pis (pintura lavable a l'aigua en teoría ) i tinc por que em torni a passar el mateix problema i m'agradaria saber si algú si ha trobat i com ho ha sol.lucionat.

O posar algún producte a sobre la pintura perquè sigui fàcil treure les taques més dífícils (oli...)

a veure si algú em pot ajudar.
Avatar de l’usuari
surtelsol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 2:23 pm

Re: Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: surtelsol » dt. abr. 23, 2013 2:33 pm

Per les taques d'oli a la roba va molt be els polvos de talco, ho deixes 24-49h i genial, hompodries provar a la paret, mal no crec q en faci!
Avatar de l’usuari
Pesoleta
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 04, 2013 10:33 am

Re: Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: Pesoleta » dc. abr. 24, 2013 11:07 am

Bon dia papallona, però el pladur no és fusta són plaques de guix.
La pintura no t'ho tapa pq segurament en fas servir una amb base d'aigua, i l'oli és greixos, per tant no son compatibles, és com quan poses en un got d'aigua l'oli que sura. Bé en tot cas en restauració de mobles fem servir aigua i sabó neutre per eliminar greixos, ara sobre el pladur ja no se com funciona però si has de repintar post intentar-ho. Com et deien la pols de talc van bé pq són absorbents però jo tampoc se que tal et funcionaria.
Espero que trobis una solució ben aviat i sinó sempre et queda la gran solució de penjar-hi un quadre per tapar-ho, jejejeje.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: Maria V. » dc. abr. 24, 2013 11:33 am

Per taques d'oli al parquet, he provat no sé quantes coses i l'únic que he vist que resulta és el Cebralin, l'esprai previst per treure taques dels vestits de llana. Es tracta de sacsejar bé el pot d'esprai, ruixar la taca, esperar una bona estona i treure el producte amb un espòntex humit. Si la taca ha amarat molt la fusta, cal repetir l'aplicació més vegades. No sé si amb el Pladur anirà bé i tampoc no sé si el Cebralin s'aguantarà bé en una paret, que no queda plana com el parquet ni és absorbent com el drap de llana. Però per provar-ho...
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: granota2012 » dj. abr. 25, 2013 11:51 am

hola noies,

gracies per les respostes, la paret és de fusta NO de pladur com he dit al missatge, creieu que funcionaria amb pols de talc o cebralin o aigua i sabo neutre a sobre la fusta? que es millor? remarco sobre FUSTA.

gracies.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: Maria V. » dj. abr. 25, 2013 12:03 pm

Com et vaig dir, el Cebralin jo l'he fet servir per taques d'oli al parquet de fusta i m'ha donat bon resultat. El talc em sembla que no s'aguantaria en una paret vertical. El Cebralin, en canvi, com que quan surt de l'esprai és líquid, suposo que d'entrada mullaria la fusta i aguantaria prou temps per absorbir el greix, almenys en part, abans de quedar convertit en pols i caure.
Amb aigua i sabó ho vaig provar i les taques no marxaven. Potser funcionaria xopant-ho amb detergent sense aigua, deixant-l'hi una bona estona i després esbandint bé; així no ho he provat.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: FloR » dj. abr. 25, 2013 3:23 pm

Si pintes a sobre, jo posaria pintaungles transparent a la taca i, quan estigui ben sec, la pintura.
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Treure taques d'oli a paret de fusta

EntradaAutor: granota2012 » dv. abr. 26, 2013 12:16 pm

d'acord, doncs ja provaré primer de tot amb cebralin a veure com va i sino funciona amb les altres opcions k m'heu dit. moltes gracies a totes.

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::