Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: Menudeta » dj. des. 19, 2013 9:12 am

Crec que em decanto per aspiradora tipus escombra. M'encantaria una Dyson però el preu no m'agrada....

la Roomba al nostre pis petit i ple de coses ho passaria fatal!

gràcies!
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: pebreta » dj. des. 19, 2013 9:16 am

akrina ha escrit:Jo tinc Roomba i l'aspiradora fletxa de ROWENTTA, tot te lo seu, i faig servir les dues coses.

Roomba: va be xq la nostra casa es gran i fas coses mentre ella escombra, o senzillament quan siguis fora de casa! Contres: no fa racons, no fa alfombres, i et trobes coses x aqui en enlla si no estas al cas

Rowentta: va molt be x racons, alfombra (el q no fa ça roomba) i no pesa massa. Contres: et necessita x netejar i si es algun borrissil gran, o algun paper, etc no l'atrapa.

Espero haver ajudat!


Akrina, les Roomba sí que netegen les catifes. Suposo que depèn del model, però la meva no és de les més sofisticades, és una 630, i les catifes queden perfectes!!
Avatar de l’usuari
akrina
:: gosset
:: gosset
Entrades: 472
Membre des de: dl. des. 31, 2012 7:31 am

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: akrina » dj. des. 19, 2013 9:35 am

pebreta ha escrit:
akrina ha escrit:Jo tinc Roomba i l'aspiradora fletxa de ROWENTTA, tot te lo seu, i faig servir les dues coses.

Roomba: va be xq la nostra casa es gran i fas coses mentre ella escombra, o senzillament quan siguis fora de casa! Contres: no fa racons, no fa alfombres, i et trobes coses x aqui en enlla si no estas al cas

Rowentta: va molt be x racons, alfombra (el q no fa ça roomba) i no pesa massa. Contres: et necessita x netejar i si es algun borrissil gran, o algun paper, etc no l'atrapa.

Espero haver ajudat!


Akrina, les Roomba sí que netegen les catifes. Suposo que depèn del model, però la meva no és de les més sofisticades, és una 630, i les catifes queden perfectes!!


pebreta :0 de veritat? Jo tmb tinc aquest model! I la catifa es de pèl llarg...pot ser q sigui x aixo??
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: pebreta » ds. des. 21, 2013 8:56 am

Potser amb les de pèl llarg no va bé, però les de pèl curtet de llana o les tipus kilim les deixa perfectes. Jo en tinc vàries per tot el pis i va molt bé.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: nb_30 » dl. des. 23, 2013 12:45 pm

Jo tambe tinc catifes de pel curt i encantada amb el roomba!
Avatar de l’usuari
Mama03
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 7:48 pm

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: Mama03 » dl. des. 30, 2013 6:44 pm

Hola! Jo tinc una aspiradora escombra de la marca BOSCH. A mi em va perfecte :ok: . Era el que buscava, la passo, frego i llestos!!!
Jo la vaig comprar a AMAZON!!! En va costar 78E

El Romba crec que va molt bé també, perquè el té una amiga, però per a mi és carillo!!!
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: pilar » dt. des. 31, 2013 8:34 am

jo et recomano 100% la marca Dyson. :ok:
Imatge
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: Menudeta » dv. gen. 03, 2014 4:28 pm

Avui he comprat una Rowenta d'escombra, crec que es el que m'anirà millor. Ahir vaig passar el de tota la vida i buffff, l'odio... escombrada_aspirada diària i segur que ho agraïm.

gràcies!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: gusiluz » ds. gen. 04, 2014 8:55 pm

Hola,

Jo tinc la Rowenta 24w, va bé l'únic que si l'has de passar gaire sovint fa el seu pes, i jo he acabat per passar sempre la mopa que és més lleugera, ja que tenim animals i pati i se'ns embruta molt. La Roomba no l'he provat però em fa por que si facin mal el gat o el gos, no em quedaria tranquila deixant-la engegada amb ells a casa. Apart no tenim el pis gaire "despejat", tenim molts trastos pel mig i per tant crec que quedarien molts llocs on no arribaria.
Hellobaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 26, 2013 9:39 pm

Re: Aspiradora tipus escombra, quina em recomaneu?

EntradaAutor: Hellobaby » dt. gen. 21, 2014 10:00 pm

Jo tinc la rowenta però com diuen el pes es una mica rotllo... Però aquetes que van soles no he provat i no m'atreveixo....

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::