Robot-fregona (Roomba o altres)

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Robot-fregona (Roomba o altres)

EntradaAutor: retalls » dj. març 13, 2014 9:38 pm

Roomba de totes totes!

La meva no funcionava, i NO tenia la factura... va ser un regal del nadal de fa dos anys i no m'he la van donar.

Doncs vaig trucar al servei tecnic, la van venir a recollir i en 48hored ja la tenia a casa arreglada! I sense pagar res!

Així que increible el servei postventa! No ho havia vist mai! D fet pensava que em farien pagar almenys la peça que han canviat (el carro), però res de res

Molt contenta amb la meva roomba :b-)))
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: Robot-fregona (Roomba o altres)

EntradaAutor: xispa » dc. març 26, 2014 8:43 pm

Bones! Jo tinc la Roomba des de fa uns 5 anys i ara no fa massa em vaig comprar la Braava que és la mopa que pot actuar em sec o amb humit (té un petit dipòsit per posar-hi aigua que va deixant anar a poc a poc) i hi va un drap que has d'humitejari és fantàstic! !!!!!! Jo la recomano al 200%! Jo tinc parquet i no deixa marques ni res de res!!! ;)
Imatge
Imatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Robot-fregona (Roomba o altres)

EntradaAutor: nb_30 » dj. març 27, 2014 6:52 am

[quote="xispa"]Bones! Jo tinc la Roomba des de fa uns 5 anys i ara no fa massa em vaig comprar la Braava que és la mopa que pot actuar em sec o amb humit (té un petit dipòsit per posar-hi aigua que va deixant anar a poc a poc) i hi va un drap que has d'humitejari és fantàstic! !!!!!! Jo la recomano al 200%! Jo tinc parquet i no deixa marques ni res de res!!! ;)[/quote

Que interessant la teva opinio!! Jo estic encantada amb el roomba i m'estic mirant l'scooba pero al tenir parquet no hi veia clar.
Tu passes el roomba i despres el brava per fregar? suposo q al tenir un drap va perfecte pel parquet.
Crec q ho provare!!!
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Robot-fregona (Roomba o altres)

EntradaAutor: Navi » dj. març 27, 2014 2:49 pm

Ostres no sabia que existia la Braava! Jo també estic encantada amb la Roomba, crec que són diners molt ben gastats, i si la mopa va tant bé no em faria res tenir-la :content:

Una altra pregunta Xispa, fa soroll la Braava?
Imatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: Robot-fregona (Roomba o altres)

EntradaAutor: xispa » dj. març 27, 2014 3:23 pm

No fa absolutament reeees de soroll!!!! A vegades jo la vaig a espiar perquè sembla impossible que no faci res de res de soroll!!! Jo he quedat moolt contenta amb aquesta compra!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: Robot-fregona (Roomba o altres)

EntradaAutor: laiacat77 » ds. ago. 23, 2014 6:26 pm

Jo també tinc la roomba hi estic encantada..ara per ara es totalment necessaria, la meva cunyada té la braava i també està molt bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: Robot-fregona (Roomba o altres)

EntradaAutor: samsung » dc. set. 03, 2014 7:01 am

Hola!
Nosaltres no en tenim encara però ens aniria bé.
He estat mirant preus i tela!
veig q totes parleu de la marca roomba. Ningú en te d'altra s marques, per tenir una orientació de si son fiables...?
I d'altra banda, realment val la pena agafar-se la roomba Pet (tenim gos) o amb una normal (però amb un diposit guapu) ja fas???

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::