Pintar o empaperar

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Pintar o empaperar

EntradaAutor: Menudeta » dv. març 14, 2014 1:58 pm

Tenim les parets del menjador força atrotinades. Rascades, brutes i en algún lloc cau la pintura, i una zona amb una mica d'humitat, a més de clivelles que no podrem tapar mai (ja ho vam intentar)

Tenim pendent fer unes obres a la façana i voliem aprofitar per arreglar-ho bé però encara no sabem quan i jo no vull veure més aquest color de paret taronja i brut.

Que farieu, pintarieu o empaperarieu? Em balla pel cap la idea d'empaperar pq em sembla que tapariem més els desperfectes però no ho tinc clar.

Alguna idea?
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: Pintar o empaperar

EntradaAutor: pilar » dv. març 14, 2014 3:06 pm

si tens humitats.... posar paper ho empitjoraries....... venen pintura especial per humitats, però és clar, si no és molt gran el problema.... :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Pintar o empaperar

EntradaAutor: Navi » dv. març 14, 2014 3:28 pm

Hola Menudeta,

La nostra cuina tenia una part empaperada (ho van fer els llogaters que hi havia hagut abans), fa poc hem canviat les finestres de casa i entre els fusters i els paletes una part va quedar fatal, així que vaig optar per treure tot el paper pintat.
Al treure el paper hem vist que la paret no estava massa bé però després de dues capes de pintura ha quedat molt millor.

El paper tapava les imperfeccions, però en un tros on hi havia humitat el paper transparentava i es veia el color blau de la paret :ufs: podria ser que tu et trobessis que es veu el taronja del darrera.

Una cosa negativa del paper, no se si qui el va posar ho va fer bé o de manera xapusa, però m'ha costat hores arrencar-lo (tot i provar mil trucs). Ara al haver pintat estic tranquila perquè si canvio d'opinió només he de repintar, sense estar hores treient el paper.
Imatge
Avatar de l’usuari
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Pintar o empaperar

EntradaAutor: Marieta vola vola » ds. març 15, 2014 2:22 pm

A nosaltres ens passa igual en una paret del passadís i hem decidit pintar-la amb pintura magnètica i de pissarra perquè la petita hi pugui jugar!
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Pintar o empaperar

EntradaAutor: mdemare » dl. març 17, 2014 10:08 am

Jo estic totalment en contra del paper. Vaig haver de treure el paper d'una habitació de l'anterior inquilí i em va costar una barbaritat. Ja podia mullar i remullar que alló no sortia, per no parlar de treure la pega de la paret.... En fi, mai més. Pintar sempre és més fàcil.
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Pintar o empaperar

EntradaAutor: Menudeta » dc. març 19, 2014 3:24 pm

Sí, ja ho veig, crec que l'opció paper és la menys indicada, i més si és per a més d'una paret.

gràcies noies!

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::