Vitro inducció no para de parpadejar

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Vitro inducció no para de parpadejar

EntradaAutor: fox » dv. oct. 03, 2014 2:48 pm

Hola,

No se si us ha passat algun cop i com ho heu solucionat, tinc una vitro d'inducció Fagor, quan l'encenc sembla que no detecti la paella i comença a parpadejar sense parar, insisteixo i la vaig movent fins que sembla que es calenti i al final va però clar no es plan, no se que li passa, les paelles i olles no són. Que pot ser?
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Vitro inducció no para de parpadejar

EntradaAutor: nb_30 » dv. oct. 03, 2014 4:39 pm

Poses les paelles al foc que li correspon de mida? No se si m'explico..si el foc es gran i la paella petita, no ho detecta be. A mi alguna vegada m'ha passar. Per que les paelles son per induccio, no?
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Vitro inducció no para de parpadejar

EntradaAutor: petitacuca » ds. oct. 04, 2014 8:19 pm

Jo tinc una inducció nova de Bosch, vaig anar a comprar paelles x inducció, n'hi havia de diferents preus i les paelles no vaig agafar les més bones (olles i cassola sí), i un dia tb se'm parava (feia intermitent). Va venir el tècnic de bosch i em va dir q les paelles no eren prou bones (tot i ser d'inducció) i que provocava q es sobreescalfés la placa, i la placa per protegir-se es parava. Em va dir que hi havia gent q de tant forçar-les quan passava això les acabava "cremant", o sigui placa nova.

Total, he de tornar a comprar més paelles i a sobre més cares! Ara bé, orgullosa d'haver canviat la inducció per la vitro.

No sé si és el mateix cas que el teu... Pq no truques al servei tècnic?
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Vitro inducció no para de parpadejar

EntradaAutor: fox » dl. oct. 06, 2014 2:45 pm

Gracies, pero no són paelles ni olles noves, són les que tenia i abans no m'ho feia ?-) ?-)
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Vitro inducció no para de parpadejar

EntradaAutor: shyla » dl. oct. 06, 2014 2:58 pm

fox ha escrit:Gracies, pero no són paelles ni olles noves, són les que tenia i abans no m'ho feia ?-) ?-)

A mi em va passar i vam haver de canviar sensors. De fet en els 5 anys de garantia vam haver de canviar peces 3 vegades, pero la meva te quasi 10 anys i eren les primeres que sortien. Tambe tinc algun estri que me'l detecta un dels focs pero no els altres. Jo trucaria al tecnic, més si encara està en garantia!
Imatge Imatge

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::