Truc per netejar la part de sota armaris cuina!

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Truc per netejar la part de sota armaris cuina!

EntradaAutor: Anna Maria » dj. oct. 08, 2015 6:52 am

Bones,
aquesta vegada no és una pregunta, sinó a una solució a un "problema": netejar bé els armaris de dalt per la part de sota, sobretot la que està a la vora dels fogons.
Resulta que he tingut espatllat uns dies l'estractor, i me'n vaig adonar que quan vaig fer la verdura per nosaltres i la de l'Isaac (dues olles diferents, la seva és sense sal), feia vapor i vaig haver de passar baieta pels armaris. Doncs, amb un parell de vegades que ho vaig fer, la part de sota dels armaris de dalt va quedar impecable, i només amb el vapor de l'aigua de cocció!
Fins ara hi posava desengrassant i deixava actuar. Evidentment, amb la gravetat el líquid queia i havia de treure primer tots els enredos de damunt del marbri i després netejar-lo també...
Així doncs, ja ho sabeu, feu bullir aigua o aprofiteu quan esterilitzeu alguna cosa, o feu verdura, o similar, i no engegueu l'estractor!
ja em sonava alguna neteja semblant per dins del microones o forn, però així a lo grande no hi havia pensat, i no podia deixar de compartir-ho amb vosaltres!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::