Matalàs de 90

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Matalàs de 90

EntradaAutor: baldufeta05 » dv. des. 30, 2016 9:08 am

Hola famílies!
No sé si aquest tema va aquí, en tot cas perdoneu si no és així... :ok:

El meu nen encara dorm amb llit de 70x140cm dels convertibles i ja fa temps que penso que haig de fer-li el canvi ja perquè necessita espai, es mou molt :miko: Ara hauria de comprar un matalàs dels de 90cm. La llargada encara l'haig de medir...

La meva pregunta és... De quin material és millor per ells? De molles, làtex, espuma, viscoelàstica? Estic feta un embolic :-o00m qualsevol consell serà benvingut.

Gràcies i Bon Any!
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Matalàs de 90

EntradaAutor: Nicoleta » dv. des. 30, 2016 11:56 am

Hola baldufeta05!

Nosaltres ara li comprem al nen un matalàs de viscoelastica. Ja té 3 anys i necessita un llit gran també, es belluga molt i és alt.
Et deixo un enllaç on es fa una comparativa molt acurada amb la viscoelàstica i el latex: http://www.icolchones.com/blog/colchone ... latex.html

Jo els d'espuma l'únic bo que els veig és el preu. Són econòmics. Però si vols un matalàs que li duri temps en bon estat i on hi descansi bé jo crec que els d'espuma els pot descartar.

Una abraçada
:-) :camio: <:-<
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Matalàs de 90

EntradaAutor: baldufeta05 » dv. des. 30, 2016 3:11 pm

Nicoleta! Moltes gràcies!
He llegit el bloc aquest que has passat i realment és molt clarificador no? Llegint això no tens dubtes :ok: :ok:

Saps si són molt cars? Ara hauré de mirar on estan més bé de preu... >.-<:

Gràcies!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Matalàs de 90

EntradaAutor: ner » ds. des. 31, 2016 1:14 pm

Hola,

El que també has de tenir en compte és el tipus de somier que tens o que hi posaràs.

T'explico perquè:
El llit de la nostra filla a sota té calaixos (que em van molt bé per posar-hi el nòrdic, roba que li queda petita etc.) i per tant el que fa de somier és una fusta llisa i no deixa transpirar el matalàs. I com que a sobre jo hi poso un protector de matalàs que fa de barrera per si se li escapa el pipi tampoc transpira per sobre. Excepte quan remoc el matalàs que sol ser el cap de setmana, la resta de dies no transpira per enlloc ni per sota (perquè hi ha el somier de fusta lllisa) ni per sobre perquè hi ha el protector. I el que em va dir el de la botiga, que és de confiança, és que si agafava un de làtex que era la nostra idea inicial s'em floriria. Que s'havia trobat amb clients que al cap de no res se li venien a queixar.

Així que al final vàrem agafar un de molles amb una capa de visco que no recordo si era de la casa Pilokin o Flex. De molles n'hi ha de moltes qualitats depèn del preu. Nosaltres varem agafar un de gamma mitja-alta, molt semblant de preu que un de làtex i la veritat és que s'hi dorm bé.
Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Matalàs de 90

EntradaAutor: baldufeta05 » ds. des. 31, 2016 4:42 pm

Hola Ner!
Sí, com dius tu a sota del llit convertible hi tinc dos calaixos grans d'aquests que a mi també em van bé per guardar-hi cosetes. Però crec que és diferent que el teu perquè la fusta que està a sobre i que seria el que fa de somier està plena de forats, així que suposo que anirira bé perquè transpirés, no?

Quin món aquest dels matalassos! ;-))) ;-)))

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::