roomba si o no?

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

roomba si o no?

EntradaAutor: airuni » dj. set. 07, 2017 8:07 pm

Hola.
Doncs això les que teniu roomba la recomaneu? realment et canvia tant la vida?
Tothom en parla molt bé però val molts diners i abans de fer aquesta inversió vull estar segura.
Diuen que val la pena que sigui roomba, d'altres marques més barates al final no funcionen igual de bé i acabes llençant els diners, no se si és cert.
També he sentit que qualsevol roomba funciona molt bé, segons van pujant de preu van incloent més funcions, però m'han dit que amb la més senzilla és suficient.
Nosaltres vivim en un duplex i tenim escales, no tenim animals però m'interessa que pugui aspirar bé els pèls per si algun dia tenim.
Que m'aconselleu? quines marques i models teniu?

Gràcies.
Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: roomba si o no?

EntradaAutor: ELE » dj. set. 07, 2017 9:44 pm

Hola! Una molt bona compra. Jo dubtava com tu,I una amiga que la tenia,me la va deixar un mes. I t asseguro q es nota. No fa miracles, pero ajuda molt. La timc fa 3a I la tornaria a comprar. La deixo engegada i, apa! Feina feta. Es car po no he tingut cap problema. Jo aixeco cadires etc I quan arribo, esta net. Ara be, es un rotllo q funcioni mentre tu hi ets. Les cantonades no queden tant be com si passes tu l'aspirador. I si tens duplex, l'hauras d canviar de planta. Tinc la roomba 790 I la vaig escollir pq era la q tenia la meva amiga I ja l'havia provat. I aspira pels! No timc animals po quan la netejo sempre trobo cabells meus, iI de les nenes...
Sort amb la decisio!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: roomba si o no?

EntradaAutor: noviachuky » dv. set. 08, 2017 7:34 am

La meva resposta és:

SIIIIIIIIIIIIIIIIIII

És simplement genial, la nostra fa un parell d'anys es va espatllar i ara intento estalviar per comprar-ne una de nova, i si, que sigui Roomba, nosaltres teniem el model senzill i super bé.

Salut!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: roomba si o no?

EntradaAutor: Vannion » dv. set. 08, 2017 8:19 am

Molt bones!

Nosaltres tenim 1 gos gran (30kg) i dos gats. En el meu cas la roomba es imprescindible ja que hi ha una quantitat de pels a casa brutal. Tenim la 865, que els raspalls són de silicona en comptes de pels, i aixi no se li queden encallats tots els pels dels animalons.
També he de dir que no cau per les escales. I tot i que no deixa la casa impoluta, si que cada día treu lo més gros de tot!

Per mi doncs, recomanable 100%, ens treu un munt de feina , fa tres anys que la tenim i cap problema. Si sens espatlles en compraríem una de nou, segur!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: roomba si o no?

EntradaAutor: airuni » ds. set. 09, 2017 10:06 pm

Gràcies per les vostres respostes!!
Vannion quina diferencia hi ha amb els raspalls? Ara tinc una aspiradora d'aquestes escombra sense cables i em cau moltissim el cabell i és un rollo per treure tots els cabells que s'enganxen al raspall. Amb un de silicona és diferent?
Imatge
Sergi_Acosta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:17 am
Contacta:

Re: roomba si o no?

EntradaAutor: Sergi_Acosta » dv. nov. 09, 2018 8:37 am

Moltes gràcies per les vostres opinions ja que jo també estic buscant aquests dies informació a internet sobre què robot aspirador és el millor i la veritat és que el Roomba no m'agrada perquè crec que estic pagant més per la marca.
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: roomba si o no?

EntradaAutor: samsung » dt. juny 25, 2019 2:37 pm

hola!
Una altra que està indecisa amb el tema robot aspirador.
Amb 3 petits (dos gatejant) a casa i 3 animals (de pel curt) no m'atrapo la feina i penso q un aspirador d'aquest s ens podria ajudar (gasto moltes hores fent neteja de la casa (dues plantes).

Ara bé, vaig perduda quant a marques i models.... Penso que no ens cal cap cosa molt sofisticada però sí que aspiri potent i no faci gaire sorollam.

He vist que hi ha models q "freguen". Què tal ho deixen? (entenent que no hi ha res com aspirar i fregar com sempre s'ha fet).
I tema marques: les no conegudes, què tal?
Quant dura de mitjana un robot aspirador que facis anar diàriament?

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::