Canvi companyia elèctrica

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: granota2012 » dv. set. 08, 2017 10:51 pm

Hola noies,

Doncs que ja fa temps volem canviar de companyia elèctrica, ara estem a endesa XXI o algo així... hem vist holaluz, iberdrola...i altres pero esclar no coneixem gent que hagin canviat de companyia...quines experiències teniu amb les vostres companyies? I realment mereix la pena fer el canvi pel tema de l.estalvi? Un altre tema és les diferents tarifes que tenen cadascuna...i ara ja tenim el nou comptador intel·ligent integrat sistema telegestió...
Seran benvingudes les vostres aportacions,
granota2012.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: crunchi » ds. set. 09, 2017 12:00 am

Hola granota, pel que tinc entès, una cosa és la distribuidora i una altre, la comercialitzadora. Pots escollir comercialitzadora, però no distribuidora que ve marcada per la zona geogràfica on visquis. Això és el que tinc entès, que em corregeixin si m'equivoco....
Jo sóc d' Endesa pero la comercialitzadora és Fenie Energia, és a dir, les meves factures me les cobra Fenie energia. No sé si és més barat, teoricament si (aixo em va dir el promotor), pero no tinc dades anteriors per comparar pq vivim en una casa de construcció nova.
Suposo que tot és trucar i demanar tarifes, xo aviam si algú et pot aconsellar millor que jo. Sort!! :ok:
Ah, el tema de la llum també és bo mirar la potencia contractada!!! Molts cops tenim massa potencia contractada, pero clar, tb depèn de cada casa i el que necessiti realment de potencia.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: VespresVerds » ds. set. 09, 2017 3:02 pm

Hola!

Nosaltres fa dos anys vem canviar a Holaluz i tot de conya! Si els envies una factura anterior, et faran un simulacre de factura perquè vegis la diferència. És més barat, no et sé dir quant, ja fa temps que no som endesa. Ara bé, a mi, encara que no sigui més barat que endesa, ho faria igualment, és un tema moral, ja.
Com et comenten, cal mirar també la potència contractada, que això és el que realment encareix la factura.
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: granota2012 » dl. set. 11, 2017 9:36 pm

Hola noies!
Gracies per respondre. Sí, el tema de tenir la potència contractada a mida de les necessitats i no més de la necessària és molt important... Però com sabem si la potència que tenim contractada és la que realment necessitem o si estem pagant de més per culpa de la potència contractada? En el cas de canvi de companyia ells et fan un càlcul de la potència necessària ? O no? Es que a Endesa vaig llegir que fer una modificació de potència no és tan fàcil com sembla...pel cost de fer el canvi i si t.equivoques llavors ho pagues ben pagat.
Gràcies
Granota2012.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: Rossinyola » dt. set. 12, 2017 12:05 am

nosaltres vam canviar a Somenergia i no pensem tornar enrrere. Ens sortia similar de preu, però per primera vegada em feia il.lusió rebre el rebut de la llum :content: Com diu la companya, ja és un tema moral, cada cop evito més les grans corporacions en qualsevol tema :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: Rossinyola » dt. set. 12, 2017 12:09 am

Els canvis de potència costen uns 10eur aprox, segons em van informar a Somenergia (ho cobra endesa per cert..).
Imatge

Imatge

Imatge
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: Beikost » dt. set. 12, 2017 8:04 am

granota2012 ha escrit:Hola noies!
Però com sabem si la potència que tenim contractada és la que realment necessitem o si estem pagant de més per culpa de la potència contractada?


Entenc que és un càlcul aproximat: has de sumar la potència dels aparells que estaran connectats alhora i veure què suma. No en són tants (nevera, rentadora, ordinador, termo...). Por ser que estiguis el límit i els puguis posar tots alhora o que si vols reduir la potència hagis de tenir en compte que potser no podràs posar la rentadora i el calefactor del lavabo a la vegada, per exemple.

Ah, i nosaltres fa temps que vam deixar Endesa (vam trigar 6 mesos de trucades i una visita a Consum per reclamar un servei d'assegurances que no havíem contractat i ens volien cobrar cada mes i des d'aquest mal servei que vaig dir prou) i des de llavors que hem estat a Factor Energia i a Pepeenergy actualment i tot fantàstic.
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Canvi companyia elèctrica

EntradaAutor: granota2012 » dv. set. 15, 2017 6:35 pm

Hola noies,
Em miraré Holaluz, som energia i pepeenergy a veure que tal, i llegir la lletra petita. Tinc 4,4 de potència contractada sembla ser que no podré abaixar.la sinó baixaran els ploms...
Sabeu si hi ha molta diferència amb la tarifa discriminació horària? Us va costar molt decidir.vos a canviar de companyia?

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::