Treure taques de lleixiu de color rosa...

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Treure taques de lleixiu de color rosa...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 18, 2018 10:45 am

Hola!
Tenia una baixera de llit de l'Isaac tacada de sang (d'aquesta nit, però seca ja). És de cotó i blanca. Li he posat aigua oxigenada, i després llevataques amb "oxigen actiu" (marca mercadona). Tampoc ha marxat. Llavors ho he intentat amb el lleixiu, aplicant directament sobre les taques. Doncs han començat a extendre's com una capa de color rosadet, suposo jo perquè no he esbandit bé l'anterior producte.
Vist el desastre, l'he posat a la rentadora amb un programa de 15 minuts perquè s'aclarís i centrifugués bé. Ha marxat una mica, però ha quedat com una ombra de taca roseta.
Alguna idea per treure-ho?
Gràcies!
Abraçades,
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Treure taques de lleixiu de color rosa...

EntradaAutor: GAIA_ » dv. gen. 19, 2018 7:28 am

I si proves de deixar-ho en remull amb Vanish i després de nou a la rentadora?
Tenia unes peces de roba blanques que els hi havia aparegut taques grises (moho per guardar-ho algo humit) i després de provar-ho amb moltes coses, el Vanish + rentadora em va anar de perles

Ja em diràs si ho has provat i com t'ha anat! ;)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Treure taques de lleixiu de color rosa...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 19, 2018 10:21 am

Hola!
Ho provaré, ja et diré com ha anat.
Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Treure taques de lleixiu de color rosa...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 09, 2018 10:03 am

Hola Gaia!
De sobte ahir vaig recordar que no t'havia explicat com va acabar el tema de la taca de lleixiu rosa, ai aquests caps :-o00m :-o00m :-o00m
Bé doncs, resulta que la taca tipus ombra rosa del llençol va desaparèixer quan va estar sec, tot i que encara hi havia una mica de rastre de sang. Així doncs, vaig voler tornar a provar el lleixiu, que no sé si et vaig comentar la marca, és Neutrex frescor verde.
En comptes d'aplicar-ho a la zona afectada, vaig posar en remull tot el llençol amb un raig de lleixiu, i va tornar a posar-se tot de color rosa pàl·lid.
Vaig fer com l'anterior vegada, el vaig deixar reposar una estona i després vaig fer una rentada curta amb detergent i suavitzant normal. En aquest cas, quan vaig treure el llençol de la rentadora, no hi havia rastre del color rosa i també havien marxat les taques :***:
No sé si és el "frescor verde" del lleixiu el que fa que agafi aquest to, jo no havia vist mai, la qüestió és que després marxa i treu la taca.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::