Netejavidres fantàstic!

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Netejavidres fantàstic!

EntradaAutor: Anna Maria » dg. feb. 11, 2018 9:33 pm

Hola!
doncs vull compartir amb vosaltres un altre dels descobriments que he fet aquestes últimes setmanes, pel que fa a netejavidres!
Jo sóc una mica patata netejant-los, tot i que he provat més d'un producte, més d'un mètode per fer-ho, etc no m'havien agradat mai com em quedaven, sobretot els que tinc al menjador que són de porta corredera i sempre costen més de netejar. El principal problema que tenia era les "llepissades": ho feia a l'ombra, amb diferents tipus de draps, bla bla bla.
Llegint per aquí a l'SP posts antics sobre com organitzar-se a casa a l'hora de netejar i ordenar, vaig llegir que una companya parlava d'un producte que es diu Lumínia:
https://www.clarel.es/productos/hogar/l ... ck_lopd=on

us he posat l'enllaç de Clarel que va ser on ho vaig trobar jo, desconec si està en alguna altra cadena de supermercats, tot i que al Mercadona no l'he vist i al Plus tampoc.

Doncs el vaig provar... i genial!!!!!
A veure, no és ben bé un líquid com la resta de netejavidres, és com blanquinós, com de crema però líquid. S'ha de barrejar el pot durant uns segons, i aplicar amb drap sec el producte al vidre. Al pot hi diu millor fer-ho amb baieta de microfibra, jo he utilitzat d'aquelles baietes específiques per netejar vidres, que són més rígides que les normals i no deixen pelussa. Doncs s'aplica un raig a la baieta (neta i SECA) i es passa pel vidre. Queda com llepissós, Diu al pot deixar actuar uns minuts, jo aplico tot el vidre i després ja faig el següent pas, que és treure aquesta pàtina llepissosa, que realment és fàcil de treure, i la sensació és molt agradable... Edito per dir que ho trec amb el típic drap de cotó de tros de llençol vell o tal.

Zero llepissades, si n'hi ha alguna és perquè a algun lloc no he tret bé el producte i el repasso!

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Netejavidres fantàstic!

EntradaAutor: Sumsi » dl. feb. 12, 2018 6:07 pm

Oooohh divendres ho compro i provo!!

Perquè jo soc negada total, tinc la vaporetta i la faig servir pels vidres i em queden fatal.

Anava a provar el neteja vidres de la marca Kärcher però si amb un producte funciona millor que gastar-me tants diners i amb lo inepta que soc :-:) .

Ja et diré Anna Maria
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Netejavidres fantàstic!

EntradaAutor: Anna Maria » dj. feb. 15, 2018 4:52 pm

Doncs ja m'explicaràs que tal ha anat. Mira, jo em quedo meravellada, la veritat. Fa una estona he mirat els vidres de la part del darrere, que hi toca el sol de tarda, que només vaig poder fer de dins (algo és algo, jeje) i hi havia llepissades, però eren de la part de fora, de la part de dins res!
Ah, no ho vaig dir, però jo tot i que veig que el producte va bé no em vaig arriscar a netejar a la zona que hi toca el sol, ho vaig fer amb ombra.
Bé, ja diràs!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::