Comprar en rebaixes per l'any seguent...

Promocions, descomptes, regals i sortejos.
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Comprar en rebaixes per l'any seguent...

EntradaAutor: anny » dc. gen. 09, 2013 6:19 pm

Hola,
M'estic plantejant agafar-li algunes cosetes a la nena per l'any que ve... l'any passat ja ho vaig fer i em vaig passar de talla... però penso que aquesta primavera li aniran bé (i si no a la tardor de l'any que ve... que creix molt a poc a poc).
Alguna aprofita les rebaixes per comprar robeta per la següent temporada??? Com ho feu per saber la talla???
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Comprar en rebaixes per l'any seguent...

EntradaAutor: cross_13 » dc. gen. 09, 2013 6:32 pm

Sempre vaig una talla per davant, i tiro llarg, millor gran que petit. Sap greu pagar el doble! Jo intento comprar de temporada lo just.
Imatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Comprar en rebaixes per l'any seguent...

EntradaAutor: nb_30 » dc. gen. 09, 2013 7:01 pm

Aprofitant el post..quines marques recomaneu per comprar de rebaixes? aquest és el primer any de de rebaixes amb la nena a casa i també vull aprofitar-ho per comprar l'abric per l'any que ve i alguna coseta més.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Comprar en rebaixes per l'any seguent...

EntradaAutor: ada_bcn » dc. gen. 09, 2013 8:43 pm

jo l'any passat li vaig comprar un parell de samarretes i un anorak... i sabates. Les sabates l'any passat se les va posar algún dia, li anaven grandetes però tampoc massa, aquest any li van perfectes, el peu no li creix molt molt... les samarretes i l'anorak vaig comprar 3 talles més de les que portava (o sigui, portava la 3 anys, 98cm li vaig comprar la 6, 116cm), li va a la mida clavat, les samarretes justes més aviat o sigui que segurament el mes uqe ve ja no li van, l'anorak més complert i espero que aguanti tot l'hivern bé... ja veurem. Aquest any no crec uqe compri res, li han regalat unes samarretes de la 8 que ja li estic posant i l'any que ve espero que li segueixin anat, i l'any que ve ja compraré algo bonito y barato...
Connie
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 8:51 pm

Re: Comprar en rebaixes per l'any seguent...

EntradaAutor: Connie » dj. gen. 10, 2013 7:59 am

jo vaig anar dilluns i vaig comprar pantalons amb goma finets fins el mes dagost, tambe alguns pijames per tot aquest any. si aneu al benetton trobareu algun jersey de punt rebaixat que el tenen a millor preu i tambe lhan tret igual a la nova temporada. ahh i tambe vaig comprar un daquets que lhi duri per primavera i estiu fins que tingui lany. tambe vaig picar amb algo de nova temporada, que si no de seguida sacaben les talles!
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: Comprar en rebaixes per l'any seguent...

EntradaAutor: anny » dv. gen. 11, 2013 10:16 am

Crec que m'esperare al febrer per agafar-li alguna cosa a la peque... sobretot li agafaré vestits sense manigues (petos) i coses similars per assegurar-me que li quedin bé...
Sobre les marques que comentaveu... doncs mirare d'agafar-li la tuc tuc, m'encanta aqueta marca, la boboli i Orchestra... també mirare coses senzilletes tipus lefties.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Comprar en rebaixes per l'any seguent...

EntradaAutor: nb_30 » dv. gen. 11, 2013 10:19 am

Aquest migdia hem anat de rebaixes i hem comprat ben poquet! Al benetton des del meu punt de vista les peces estaven poc rebaixades així q m'esperaré al remate total q segur q trobo millors preus. I a l'HM molts bodys i leggins a 3 €, jo n'he comprat per més endavant. I ja no m'ha donat temps de més!

Torna a “Oportunitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::