Pastisos de conte

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
COCO
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: COCO » dg. juny 16, 2013 7:03 pm

Hola. M'encanta aquest. La meva filla m'ha demanat un pastís del "arco iris " i li vull fer. Quins colorants fas servir? Jo tinc els de gel de Wilton i no queden tant vius com aquest. I una altre pregunta, les capes són molt primes, no? Com ho fas? Gràcies per endavant.
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: gemma08 » dt. juny 18, 2013 5:01 pm

Hola!
El meu fill petit fa 2 anys el dia 29 d'aquest mes i li voldria fer un pastis fondant del pocoyo o del Mic però no sé ni per on començar!!!
M'ajudeu???

Gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: nessy » dc. juny 19, 2013 7:33 am

gemma08 ha escrit:Hola!
El meu fill petit fa 2 anys el dia 29 d'aquest mes i li voldria fer un pastis fondant del pocoyo o del Mic però no sé ni per on començar!!!
M'ajudeu???

Gràcies!

Per fer un pastís de fondant del MIC, jo faria un pa de pessic rodó (eld e tota la vida), el cobriría completament de fondant taronja (hi ha botigues que ja te'l venen de colors) i afegiria a sobre els detalls en blanc (fons dels ulls), negre (ulls i ratlletes) vermell (nas i boca) i verd (per les orelles al lateral).

El fondant es treballa si fa no fa com la plastelina, l'extens al marbre amb un corró i ho passes a sobre el pastís.

Per fer els detalls, pots imprimir una foto de la cara del Mic del mateix tamany que el pastís i retallar els detalls, els poses sobre el fondant extés i retalles al voltant. Ho trasllades a sobre el pastís i així ambe toa la cara.

No sé si m'he explicat prou bé, però crec que quedaria prou bé i és fàcil fer la cara del MIC. :ok:
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
shizue
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: shizue » dc. juny 19, 2013 9:50 am

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: sil30 » dl. jul. 01, 2013 10:44 pm

Hola noies!!!!
Fa molt temps que segueixo el vostre post veient les marevelles que feu, són super xulos!!
I amb molta por he decidit intentar fer un pastís fondant per la meva nena pel seu aniversari. No sé si seré capaç!! La veritat és que hi ha informació per tot arreu, potser massa i tot, em perdo. Les bases les tinc clares, però us agrairia que m'aconsellesiu amb alguns dubtes.

Em recomeneu alguna eina especial per facilitar la feina. Vull dir, algun tipus de rodet, espatula, estri, ...?
La fondant la vull comprar feta, alguna recomenació perquè no se'm trenqui? Perquè no s'enganxi? El gruix ideal?
El pa de passic millor amb farina de força o normal? Alguna recepte ideal?
Quin farcit li posseu perquè no quedi massa empalagós? I almibar?
Amb quan de temps d'altelació puc preparar el pastís? Com el guardo?
Algun consell per adelantar feina i no deixar-ho tot per l'últim moment?

Perdoneu les meves preguentetes, però vull ser pràctica i no tinc gaire temps. Com sempre la vostra experiència i consells em són de gran ajuda. ;-)
Moltes gràcies!! :love: :ok:
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: sil30 » dl. jul. 01, 2013 10:46 pm

Ahh, em recomeneu fer-ne algun abans per familiaritzar-me amb el fondant? O puc fer el pastís d'aniversari directament? :-:)
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: nini8852 » dc. jul. 03, 2013 2:34 pm

COCO ha escrit:Hola. M'encanta aquest. La meva filla m'ha demanat un pastís del "arco iris " i li vull fer. Quins colorants fas servir? Jo tinc els de gel de Wilton i no queden tant vius com aquest. I una altre pregunta, les capes són molt primes, no? Com ho fas? Gràcies per endavant.


Hola Coco!! Doncs jo també faig servir el colorant en gel de la Wilton. Et poso l'enllaç d'on vaig treure la recepta:
http://www.lachicadelacasadecaramelo.co ... -cake.html

Els motlles d'alumini que vaig fer servir jo, els vaig comprar al mercadona.

Però jo no vaig fer la buttercream, ja que la meva mare va fer una sara i vaig pensar que seria massa mantega, vaig fer el ganaché de xocolata blanc d'aquí
http://www.sugarmur.blogspot.com.es/201 ... lanco.html

Espero que us serveixi!!!
Imatge
Nenita
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dc. juny 16, 2010 6:55 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: Nenita » dv. jul. 19, 2013 11:12 am

Hola noies!!

Us volia posar el pastís que vaig fer pel meu cosí, el passat 3 de juliol.. com no ens agrada el gust del fondant tiro bastant pel ganache o el buttercream, aquest és de llimona, farcit de lemon curd i buttercream suís de llimona, que també l'he fet servir per la decoració (tenyint-lo, és clar). Aviam si us agrada!!

Monstruo de las galletas.jpg
El monstre de les galetes!!
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: nini8852 » dl. jul. 22, 2013 12:25 pm

Xulíssim Nenita!!! A mi es que no em munten les clares.....
Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: nurdeu » dl. jul. 22, 2013 1:45 pm

El meu últim pastís!!! Al Nil li va encantar!!
Fitxers adjunts
1071574_10153038936555613_2064842658_o.jpg
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: sil30 » dl. jul. 22, 2013 2:24 pm

Que xulos aquests pastissos!!
Dons jo vaig experimentar amb el meu primer pastís fondant. Va sortir prou bé, tenia molta por :-D
Vaig basar-me en les receptes de Sugarmur... tot molt ben explicat. Vaig tirar per un pa de passic genovés (vaig alucinar lo esponjós que és i bó, mmmm), un almíbar de cacau, un farcit de swiss meringue buttercream vainilla, y una cubertura de ganache de xocolata. La fondant comprada era pasta portuguesa.

El pastís estava bó, però com m'imaginava la pasta fondant no ens va agradar gaire a cap de nosaltres. Només li va encantar a la nena, hehehe. Ella es va dedicar a treure tota la decoració del pastís >.-<:

El farcit buttercream tampoc em va entusiasmar... massa gust a mantega. El vull provar amb ganache de xocolata blanc.
Ahh, i es conserva molt bé. Passat un parell de dies està més bó que el primer dia. Això és una bona noticia, així puc adelantar feian per el pastís de l'aniversari :ok:

Una pregunteta: la pasta portuguesa em van dir que era més fàcil de moldejar que la fondant original. Però em va costar molt!! I la vaig amassar una estoneta, però no semblava estovar-se. És normal que sigui tant dura? Hi ha algún truquet? Tb tinc por de si li poso alguna cosa després se'm treunqui. :-:)

Penjo foto de la meva petita i humil prova... :love:

patis.jpg
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: sil30 » dl. jul. 29, 2013 10:35 pm

Hola :love:
Us deixo la foto de pastís d'aniversari. Tot un repte per mi, pero ho vaig aconseguir!! A la nena li va fer molta il.lusió al veure el seu pesonatge preferit al pastís i el farcit de xocolata tot un èxit :ok: :ok:

DSC_0022.JPG


DSC_0024.JPG


:content: :content:
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 30, 2013 9:36 am

Sil, està estupendíssim, a la Clara li encantaria!! Qiu dira que és el segon que fas!! Jo n'he fet més i no em queden tan xulos! >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: Takita » dt. jul. 30, 2013 10:08 am

Sil30, mare meva!!!! Aquest és el segon pastís???? doncs, quina passada!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Jo no n'he fet mai cap, veig tanta informació, tants noms, que no entenc res, acabo per veure-ho molt complicat i ho deixo estar.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 30, 2013 12:44 pm

Sil30 jo tampoc en tinc ni idea de com es fan aquest tipus de pastissos, però dir-te que t'ha quedat preciós!!!! quina enveja em feu!!! a mi segur que em quedaria un nyap!!!!!!!
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: firelag » dc. jul. 31, 2013 10:26 am

Mare meva!!! Quina passada!
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: sil30 » ds. ago. 03, 2013 8:47 am

Moltes gràcies noies!!
La veritat és que em va sorprendre molt que em quedés tant bé. Per un cop la sort va estar del meu costat ;-)))

Tot va ser organització i tot molt ben planificat. Vaig aprofitar les migdiades de la meva nena: un dia vaig fer el pa de passic, l'endemà el farcit i la cobertura, i un altre la fondant. Ja tenia fets alguns detallets dels personatges guardats a la nevera. El dia abans de l'aniversari ja el tenia fet a la nevera. Per cert, es conserva molt bé i queda molt bó perque a mida que passen els dies el pa de passic agafa més gust del farcit. Mmmmmmm!! :ok:

Ara necesito saber si seria capaç de repetir-lo, hahahaha!! Això enganxa noies!! Ja busco excusa per fer-ne un altre... :r)

Animeu-vos que és molt divertit. Jo crec que la decoració amb pla com la que he fet és la ideal per començar :love: :love:
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: Elbereth » dt. nov. 26, 2013 4:41 pm

Aqui us deixo el making off dels bizcochitos amb frosting nutella i fondant spiderman que vaig fer diumenge pel cumple dels bessons! Ah! I les aranyes-oreo van triumfar!!! :globus: :globus: >.-<: >.-<:
Fitxers adjunts
cake1.jpg
cake2.jpg
arañas.jpg
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: Raqueleta » dt. nov. 26, 2013 5:39 pm

Què és això tan vermell per sobre del pastís? Només colorant o és melmelada? M'ha vingut salivera quan ho he vist!
I les aranyes són genials!!

Jo vaig fer pel cumple de la Clara, fa més d'un mes, un pastís de la Peppa Pig i no us l'havia posat. No és tan xulo com el de la Sil30, tot s'ha de dir.
Us deixo la foto que hi ha al blog, que és l'única que tinc aquí.
DSC07324 2.jpg
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Pastisos de conte

EntradaAutor: petazetas » dt. nov. 26, 2013 7:46 pm

Molt xulos els pastissos, m'han rncantat les aranyes oreo!!
La Lia ja és tota una princesa!

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::