Pastís d'aniversari per l'escola

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
Mirebel
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 1:54 pm

Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Mirebel » dl. març 21, 2011 1:55 pm

Hola a totes,

Sóc una mica desastre en el tema de la cuina, faig 4 coses que em surten bé i para de comptar!
Resulta que dimecres la Mireia fa 4 anys i tinc que portar un pastís a l'escola, jo volia fer la típica coca de yogurt que es una de les poques coses que em queden bones i cobrir-la per sobre amb Nutella i enganxar-hi lacasitos.
El que no sé es si fer la cobertura amb Nutella es gaire recomanable, potser la seva profe s'enrecorda de mi quan estigui repartint el pastís entre els nens... :sogra:

Em podeu ajudar i recomanar-me cobertures per poder enganxar els lacasitos si us plau??

Per cert, tinc la Termomix, o sigui que si la puc fer servir perfecte!

Moltes gràcies!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mleal2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 3:16 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: mleal2 » dl. març 21, 2011 2:26 pm

No sé... podries posar la nutela justa per enganxar els lacasitos, és a dir, una miqueta a sota de cada lacasito just per a que s'aguantin. O fer servir aquella xocolata que quan s'asseca es queda més dura i potser no pringa tant... O engaxar-los amb melmelada de maduixa... A veure si algú més expert en repostaria en dóna una solució més "professional". neujor:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Elbereth » dl. març 21, 2011 3:18 pm

Has probat el fondant?! Al post pastissos de conte n'hi han veritables maravelles! Aqui tens el meu primer i unic pastis que els hi vaig fer als peques pel seu primer aniversari! No apte per diabetics! jejeje
Muaks!!
Fitxers adjunts
DSC04271.JPG
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Irina » dl. març 21, 2011 3:27 pm

ostres, quina casualitat!
justament acabo de comprar els ingredients per fer el pastis d'aniversari que la meva portara a la llar dema passat.
tambe tinc pensat de fer la coca de iogurt i he comprat Smarties, que son com els Lacasitos, i mini ous petits de pasqua que ara venen tambe (encara he de decidir que hi posare)

Jo tenia pensat fer una cobertura molt fina de crema de formatge Philadelphia amb sucre glas i unes gotetes d'essencia de vainilla... que es la crema que posen al tipic carrot cake. Mes que res perque penso que quedaran mes be les coloraines dels lacasitos sobre el fons blanc. Si vols et passo la recepta.
Ja veus com m'hi escarrasso! si no durara ni 10 segons! neujor:-)

Com que no puc fer festa d'aniversari amb els seus companys perque no hi serem, embolicare dues mini magdalenes a amb celofana, fetes amb la mateixa massa, per donar a cada nen, amb una tarjeteta que posi "Ja tinc 2 anys", o alguna cosa per l'estil, encara m'ho he de rumiar...
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Irina » dl. març 21, 2011 3:29 pm

waaaala, Elbereth!!!! pero si sembla tret de les revistes de reposteria!!! quina passada, es perfecte!!!

ostres, jo aixo no se si puc fer-ho! neujor:-) , em sembla que segueixo amb els lacasitos i l'any que ve m'ho preparare amb mes temps!
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: isa » dl. març 21, 2011 7:31 pm

Jo també sóc torpe per a aquestes coses, coca de iogurt en faig moltes vegades però a seques i sense cap cobertura, per no cagar-la! Doncs fa poc em vaig arriscar i vaig comprar xocolata Nestlé postres, d'aquella que es desfà per a cobrir una coca de iogurt i que quedi com una cobertura dura, i és facilíssim i et quedarà millor que amb Nutella. La Nutella no es posa dura, de seguida es desfà molt, i en canvi això queda dur dur i és facilíssim: desfas la xoco al micro i untes tot el pastís, i a la nevera. Si hi vols posar els lacasitos doncs els poses abans d'anar a la nevera i així queda tot enganxat. :ok: :ok:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mirebel
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 1:54 pm

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Mirebel » dl. març 21, 2011 9:49 pm

Moltes gràcies a totes!!! >.-<:

Elbereth...quina canya de pastís!!! Això dels fondant ja ho he vist, ho vull mirar per fer-li un pastís quan cel.lebrem l'aniversari amb la familia!!

Irina, si em passes la recepta de la cobertura que dius t'ho agrairé molt, així provo alguna cosa diferent, es que avui quan he recollit a la Mireia a l'escola he insinuat el tema del pastís i la xocolata i a la seva profe se li han posat els pèls de punta per un moment!! Jo he dissimulat dient que ni se'm havia passat per el cap portar el pastís de xocolata...jajajajaja!!!!

De veritat, moltíssimes gràcies!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Irina » dl. març 21, 2011 10:12 pm

Hola!

Mira, et deixo aqui la recepta que tinc. La fare dema per primer cop!

100gr mantega, toba
230gr formatge Philadelphia
220gr sucre glas
1 culleradeta d'essesncia de vainilla
pell ratllada de mitja llimona

Es barrejen tots els ingredients fins que quedi una pasta cremosa.

ja em diras que tal :ok:
Avatar de l’usuari
Mirebel
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 1:54 pm

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Mirebel » dc. març 23, 2011 9:18 am

Irina, moltes gràcies!!
M'ha anat perfecte, s'han enganxat els lacasitos perfectament i el pastís ha quedat moníssim, la ràbia es que no li he fet cap foto, li he demanat a la professora que n'hi faci una quan bufi les espelmes, ja la penjaré.

Gràcies de nou!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: nunus » dv. abr. 11, 2014 12:23 am

Hola noies!

Recupero aquest post perquè el Guillem farà 5 anys d'aquí a un parell de setmanes i, encara que ho celebrarem el cap de setmana amb la família, volia fer-li un pastís senzill el dia de l'aniversari. Com que és un dimecres i no tindré massa temps, he pensat fer-li el pa de pessic de iogurt, que és molt ràpid, però tunejar-lo una miqueta com el de la foto...

Les gominoles d'ossets no les posaré, potser alguna altra cosa, ja veurem.
El que em porta més de cap és com enganxar els Lacasitos o M&Ms pels laterals!! No vull fer una cobertura tota de xocolata, perquè al Guillem no li agrada massa.

Aquesta xocolata que comentaven algunes noies, la de Postres Nestlé, queda molt contundent? N'hi hauria prou fent una passadeta pels laterals del "barco" i que no es notés gaire que hi ha xocolata? Creieu que quedarien ben enganxats, els M&Ms?

La crema de Philadelphia que diu la Irina sona molt bé, però no sé com quedaria aquí... Potser millor com a cobertura de tot un pa de pessic, no?

Potser hi ha alguna altra manera d'enganxar Lacasitos en un pa de pessic?

Gràcies, noies! :-)
Fitxers adjunts
pastís vaixell pirata.jpg
pastís vaixell pirata.jpg (33.06 KiB) Visualitzat 10947 cops
Imatge
Imatge
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Marsa » dv. abr. 11, 2014 3:33 pm

Hola nunus!! Jo el vaig fer i per enganxar els lacasitos vaig desfer xocolata i fent-la servir de "cola" per enganxar-lo un a un! És el q em va ser més laborios! Però va quedar bonissim :)
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: nunus » dv. abr. 11, 2014 10:12 pm

Gràcies per la idea, Marsa! Em sembla que ho faré així. I tu vas fer servir aquesta xocolata especial per a postres?
Imatge
Imatge
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pastís d'aniversari per l'escola

EntradaAutor: Marsa » dv. abr. 11, 2014 10:23 pm

Siiii!! La nestle fondant i un bastonet de fusta per fer pinxos com a pinzell :)

Q vagi bé
Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::