Idees per fer amb pasta de full (fàcils plis!)

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Idees per fer amb pasta de full (fàcils plis!)

dt. set. 06, 2011 10:48 pm

croissants: talles la massa en forma de triangle allargat (com si fos una porció de pizza familiar) i l'enrolles des de l'extrem més gran al més petit, una mica pintat per damunt i au, al forn :ok: també hi pots posar una rajola de xocolata a dins o pernil i formatge, etc :ok: :ok:

també pots cobrir la massa de mooolta poma tallada súper fineta i al forn :ok:

pastetes salades: tallar en rectangles petits i farcir de: formatge, patè, frankfurt, sobrassada...tancar el rectangle ben selladet dels laterals (com si fossin canelons) una mica de formatge ratllat per damunt i al forn :ok:

ara mateix és el que se m'acudeix així fàcil i resultón ;-)))
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
ametista
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dt. set. 06, 2011 11:39 pm

bé, els de veritat-veritat no es fan amb pasta de full...però són moooolt complicats de fer i el resultat s'assembla molt o sigui que fer-los amb pasta de full és una bona alternativa casolana :ok:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

dc. set. 07, 2011 12:56 pm

ametista ha escrit:croissants: talles la massa en forma de triangle allargat (com si fos una porció de pizza familiar) i l'enrolles des de l'extrem més gran al més petit, una mica pintat per damunt i au, al forn :ok: també hi pots posar una rajola de xocolata a dins o pernil i formatge, etc :ok: :ok:

també pots cobrir la massa de mooolta poma tallada súper fineta i al forn :ok:

pastetes salades: tallar en rectangles petits i farcir de: formatge, patè, frankfurt, sobrassada...tancar el rectangle ben selladet dels laterals (com si fossin canelons) una mica de formatge ratllat per damunt i al forn :ok:

ara mateix és el que se m'acudeix així fàcil i resultón ;-)))

Ohhhh!!!!! quin descobriment!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

dj. set. 08, 2011 4:15 pm

Ei! Jo també us recomano els croissantets petits! Em van ensenyar a fer-los en un curs de cuina i ara sempre els faig quan he de portar alguna cosa a casa d'algú i sempre triomfen! Tant dolços com salats, queden molt monos tots petitons i són molt bons :ok:
Imatge
Imatge Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

dj. set. 08, 2011 4:56 pm

Goga, no cal, ja porten de tot. Si vols que et quedin brillants els pots pintar amb ou. Jo també els hi tiro una mica d'orenga, llavors de rosella, sèsam... Algo que combini amb el farcit.

Amb dolç a mi m'agrada molt fer un pastís de poma: poma tallada prima per sobre, i si vols pots fer un almívar (però jo faig la versió sense, un pelet més light...). Però convinant fruites també queda xulo, bo i vistós. I als forns et foten unes clavades!!

Ramtri, a gairebé tots els supers en tenen. N'hi ha de Giovanni Rana, la Cocinera... (a refrigerats). Al Mercadona i a la Sirena en tenen congelada, però a mi no em va tan bé perquè t'has d'esperar a que es descongeli...
*Marta*
:: poltre
Ubicació: Barcelona
Entrades: 689
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 11:12 am

dv. set. 09, 2011 4:08 pm

ostras lo de los cruasans (o como se escriba) lo probaré. El próximo sábado es el cumple de la peque.
Yo lo suelo hacer ne tiras larga que luego las corto y la gente le gusta mucho.

La tarta de manzana también la hago y queda buenísima y es súper fácil.

Ainx, no puedo mirar estos foros pq ya me estoy liando a apuntar cosas para el cumple.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
*Marta*
Ubicació: Barcelona
Entrades: 689
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 11:12 am

dj. set. 29, 2011 11:57 am

Lo prometido es deuda. No subo las fotos pero os pongo el enlace de mi blog donde podreis verlas.

http://cuandollegopaula.blogspot.com/
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

dj. nov. 03, 2011 2:07 pm

Probaré els crosantets!!
al Mercadona i al bon preu en tenen sense congelar, a la secció de refrigerats.
Jo l'altre dia vaig fer pasta de full en forma de trena, farcida de pernil i formatge, és superràpid de fer i arregla un sopar. Un altre dia el faré de remenat d'espinacs.... Vaja, que he descobert un altre món amb això de la pasta de full :content:

http://www.pequerecetas.com/receta/dulc ... re-trenza/
Aquí teniu un enllaç que mostra com fer la trena. No costa gaire i el farcit no surt i no s'obre la pasta de full.

Salut!
Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::