Pastís d'en MIC (Super3)

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nurdeu » dv. març 16, 2012 4:55 pm

Lluneta, perdó, no havia vist el post fins avui!!! Jo ho faig tot a ull, com a molt em faig plantilles amb paper i les calco!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: edae » ds. març 17, 2012 8:41 pm

Lluneta, per treballar el fondant, t'has d'imaginar que és com plastilina.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: Lalona » dg. març 18, 2012 12:36 am

nurdeu ha escrit:El meu pastís del Mic!!



Uala Nurdeu és xulíssim! El meu fill es quedaria de pasta de moniato si veu un pastís així, li encanta el Mic! A veure si m'ho curro pel seu aniversari i li faig una cosa així!

De què estan fets el nas i la boca, també són fondant? i les ratlletes de cosir els ulls com les vas fer?

Et va quedar preciós, felicitats artitsta! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nurdeu » dg. març 18, 2012 7:33 am

Gràcies!!

El nas és una bizcobola recoberta de fondant i la boca només és fondant.

Per fer el cosit ho vaig marcar amb un estri que tinc per treballar el fondant i després ho vaig pintar amb retulador comestible.

Anima't, és força fàcil!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: Lalona » dg. març 18, 2012 11:46 pm

wow! bizcobola! ni idea! a veure si m'animo a provar-ho, és que no n'he fet mai cap, tinc temps fins el juny per fer proves...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nona » dc. març 28, 2012 1:29 pm

Noies jo llegint-vos també em vaig animar a provar de fer un pastis del Mic pel segon aniversari de la petita!!!
Aquí teniu el resultat!!! millorable però per ser el primer, n'estic molt contenta!!!! :love: Gràcies a totes per les vostres experiències i enllaços de webs!!! :ok: :ok:
Fitxers adjunts
DSC06142.JPG
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: vicky1983 » dc. març 28, 2012 3:09 pm

nona molt bona pinta!!!!!!!!!! :ok: segur que a la teva filla li va encantar!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: edae » dc. març 28, 2012 6:53 pm

Que xulo!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: lluneta81 » dc. març 28, 2012 9:53 pm

nona ha escrit:Noies jo llegint-vos també em vaig animar a provar de fer un pastis del Mic pel segon aniversari de la petita!!!
Aquí teniu el resultat!!! millorable però per ser el primer, n'estic molt contenta!!!! :love: Gràcies a totes per les vostres experiències i enllaços de webs!!! :ok: :ok:

Tambe l'has fet amb fondant o xocolata???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nona » dj. març 29, 2012 1:24 pm

Lluneta l'he fet amb xocolata, seguint les instruccions de les webs que hi ha a l'inici del post :ok:
Un resum: vaig imprimir una foto amb la cara del Mic al tamany desitjat; per sobre hi vaig enganxar paper sulfuritzat d'aquest de cuina; vaig desfer la xocolata negra i amb l'ajuda de pinxos de fusta vaig anar reseguint les linies del perfil i amb una bossa de plàstic foradada (tipus mànega pastelera) vaig reomplir els ulls, el nas i les orelles). Quan vaig acabar amb la xocolata negra vaig posar-ho al congelador. Quan ja està fred i tens la xocolata blanca desfeta ho treus i ho cobreixes tot amb la xocolata blanca. Ho tornes a posar al congelador i quan està fred ja pots donar-li la volta! Jo ho vaig guadar al congelador fins l'hora de posar-ho al pastís!!! i molt bé la veritat!!!! :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dc. març 28, 2012 9:48 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: Aika » dj. març 29, 2012 2:01 pm

Nona!!
Que xulo el pastís!! :ok: te pres nota de la cara de xoco i intentaré de fer-ho!!
gràcies!!
segur que la teva peque està super contenta!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: lluneta81 » dv. març 30, 2012 2:53 pm

Nona, i com vas enganxar diguem la cara d'en mic al pastis??El pastís vas fer un pa de pessic?Esque l'altre dia vaig fer un pa de pessic per provar què fer i va quedar una mica soso sort que hi vaig posar mermelada per dins.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: edae » dv. març 30, 2012 3:25 pm

Lluneta 81 aquest pa de pessic sempre queda perfecte:

3 ous
250g sucre
250g farina
1got (tamany nocilla) de llet
1 got (tamany nocilla) d'oli de girassol
1 sobre llevadura (tipus royal)
ralladura de llimona
*opcional si vols hi pots tirar cacao pur en pols, i la quantitat que hi posis (4 o 5 cullerades soperes, la peses i la restes del pes de farina)

Preescalfes el forn al màxim. Separes els rovells i les clares, i muntes les clares a punt de neu. Barreges els rovells amb tots els ingredients amb el minipimer. Quan estigui ben barrejat hi afegeixes les clares, barrejant amb una llengua o espàtula a poc a poc, i donant-li aire (de sota cap a sobre). Poses la massa en un motlle que hauràs untat amb mantega i farina.
Abaixes la temperatura del forn a la meitat i hi poses la massa. Triga uns 35-40min, però a partir de 30min comença a vegilar-lo. Estarà quan si el toques no es mou gens, i surt net un escuradents.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nona » dl. abr. 02, 2012 7:37 am

Lluneta jo també el vaig reomplir amb mermelada i per sobre hi vai posar xocolata fosa. La cara del Mic la vaig enganxar amb xocolata calenta però ho vaig fer a l'últim moment i no va durar gaire perquè ens la vam menjar tot seguit! Si la fas més petita serà més fàcil d'enganxar!!!
Edae m'apunto aquesta recepta, la meva es diferent crec, ara no la tinc aquí, faig la de la meva padrina. Si puc en un altre moment la poso!!! però sé que m'he d'estar molta estona batent les clares!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: Gloriadsn » dj. abr. 05, 2012 7:32 am

uauuu, quins pastissos! que guai!, no savia aixó de la xocolata!! m'ha encantat! el fondant fa poc vaig començar a fer-ne servir, i si es com fer servir plastilina, es poden fer coses molt maques, però a mi de gust no m'agrada gaire... massa sucre jeje.. però et dona moltes possibilitats, ara tinc un projecte per fer en rayo mcqueen o en bob esponja o en Sonic.. ja ho veurem... la setmana que bé em "toca" ferlo, jeje.
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nurdeu » dj. abr. 05, 2012 8:35 am

Gloriadsn ha escrit:uauuu, quins pastissos! que guai!, no savia aixó de la xocolata!! m'ha encantat! el fondant fa poc vaig començar a fer-ne servir, i si es com fer servir plastilina, es poden fer coses molt maques, però a mi de gust no m'agrada gaire... massa sucre jeje.. però et dona moltes possibilitats, ara tinc un projecte per fer en rayo mcqueen o en bob esponja o en Sonic.. ja ho veurem... la setmana que bé em "toca" ferlo, jeje.


Gloria, aquest és el que vaig fer per l'aniversari del Nil!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nurdeu » dj. abr. 05, 2012 8:38 am

Ups, veig que no surt, és que ho faig amb el mòbil, si et passes pel post de pastissos de conte em sembla que en vaig penjar una.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: danu79 » dv. abr. 06, 2012 11:22 am

Oh Nona!!! Que xulo! i quina bona idea que m'has donat. El meu fill també va fer 2 anys fa molt poc. El 30 de març!!! Es porten poqueta amb la teva Aina! Com que va a la classe de les tortugues li vam fer una tortuga. de pastis.
Però ara per la mona li vull fer un mic i no sabia com fer-lo. Primer vaig pensar amb glassa però no em convenç... massa sucre! llavors vaig mirar amb xocolata però em donava la sensació que al no ser dels colors que tocava no s'hi assemblaria. Però jha veig que queda molt xulo! Per tenyir la xocolata blanca que també m'havia passat pel cap no tinc colorant adequats. Tinc els que són amb base d'aigua i no serveixen per la xocolata...
total que m'has ben ajudat. Demà em posaré mans a l'obra. A veure què en surt!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: lluneta81 » dv. juny 01, 2012 3:26 pm

Nona, com has trobat una foto de la cara d'en Mic esque vull fer el pastis aq finde i no trobo cap foto de la cara per internet, ja em diràs..Ah i el pastís és biscotxo normal?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: Pastís d'en MIC (Super3)

EntradaAutor: nona » dv. set. 21, 2012 1:58 pm

Noies feia dies que no mirava aquest post! perdoneu!
lluneta es molt tard, espero que trobessis la manera d'imprimir la foto del Mic. Jo la vaig treure de la pàgina web i me la vaig fer a la mida que m'anava bé ampliant-ho.
Danu, ja et recordo del post de Març!!! vas fer la mona al final?? volem veure una foto amb el resultat! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::