Panellets sense fruits secs

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Panellets sense fruits secs

EntradaAutor: nienna » dg. oct. 07, 2012 7:26 pm

Hola!

El meu fill és alèrgic als fruits secs, però sempre demana panellets. Aquest any vull fer-li alguns que en pugui menjar.
Vaig trobar dues receptes per Internet, en pequerecetas. Les deixo aquí per si alguna més s'hi troba.

Si en teniu més idees, estaré més que encantada de provar-las. :ok:

Panellets de chocolate y coco.

Ingredientes:

300g de galleta de chocolate
125g de margarina vegetal
Elaboración:

Dejar la margarina a temperatura ambiente. Picar las galletas hasta conseguir una textura fina. Mezclar bien los ingredientes y dejar reposar unos minutos. Hacer bolitas del tamaño de una almendra y pasar por coco rallado. ¡Ya los tenemos listos para comer!.


Panellets de chocolate y arroz.

Ingredientes:

300g de galleta o bizcocho.
125g de margarina
Arroz inflado
Cacao en polvo
Elaboración:

Dejar la margarina a temperatura ambiente. Picar los bizcochos hasta conseguir una textura fina. Mezclar bien los ingredientes y dejar reposar unos minutos. Hacer bolitas del tamaño de una almendra y pasarlas por arroz o cacao. ¡Están más buenos de un día para otro!

A veure si aquest anys els nostres nens també poden gaudir les panellets, encara que no sigui el mateix :ok:
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: Panellets sense fruits secs

EntradaAutor: mariami » dg. oct. 07, 2012 8:55 pm

Jo conec els de llet condensada i coco. Simplement has d'anar barrejant el coco ratllat amb la llet fins que et quedi na massa per bolejar. Les boletes les pots arrebossar amb sucre o amb cacau.
A mi no m'agraden però a la canalla els encanta fer-los i menjar-los :ok:
Imatge
Imatge
GOMIS
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 9:09 am
Ubicació: Badalona

Re: Panellets sense fruits secs

EntradaAutor: GOMIS » dl. oct. 08, 2012 10:32 am

Moltes gràcies per aquesta informació! >.-<: No sabeu què bé m'anirà a l'hora de cuinar-los pel meu nebot, que també és al·lèrfic...
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Panellets sense fruits secs

EntradaAutor: angelina » dl. oct. 08, 2012 11:22 am

JO faig com una galeta amb llet condensada i coco i podria passar per un panellet, es fa com diu la miarami barrrejar llet conensada i coco ratllat fins a poder fer boletes q es moldejin be, a sobre i poso un fruit confit o res... i al forn, queden doradets i mlt macus... ja miraré si en tinc foto
o sino amb el mateix aspecte barrejar clares d'ou amb sucre i passar-ho az la paella q quedi caramelitzat, pero no torrat, la barreja ha de quedar blanquinosa... i un cop fet aixo s'ha de barrejar amb el coco i el procediment despres es el mtx qque per les altre fornejar fisn q rossejin (jo poso a 150° sino es tornen morenes molt rapides i de dins son massa crues per mi)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Panellets sense fruits secs

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 29, 2016 6:30 pm

hola!! vinc a fer la meva petita aportació al post... els últims anys havíem fet la primera recepta que va posar la nienna amb galetes tipus príncipe i al meu fill li encanten però a mi no tant... no perquè no estiguessin bons! sinó perquè volia trobar una recepta amb menys mantega i més similar als panellets tradicionals... i he fet un invent :content:

panellets.jpg


doncs he fet un mix entre la recepta tradicional (ametlla+patata bullida+sucre) i la primera del post (galeta picada+mantega) i el que he fet ha sigut substituir l'ametlla per galeta maria picada... i seguir el procediment habitual: barrejar galeta amb patata i separar la massa en diferents boles per donar-li diferents gustos, n'hem fet de vainilla, llimona, canyella, coco i xocolata.

de xocolata n'hi ha de dos tipus, uns són amb aquesta massa i cacau valor pur i els altres de galeta tipus príncipe i patata (no li he afegit sucre perquè ja són molt dolces) i passats per coco ratllat... els dos estaven bé però han triomfat més els de cacau pur, gust de xoco a tope! :ok:

la patata era tipus Mona Lisa (polpa groga) que de per sí ja tiren a dolces i així no he hagut d'afegir gaire sucre (una cullerada en cada bola que havia separat, dues a la de xoco perquè el valor pur és amarg)

no els calia forn perquè està tot cuit però els hem posat una estona per allò de que fos més similar a fer-los de veritat i perquè agafessin una textura no tan humida i una mica de color torradet... no tinc foto de després del forn... la majoria ja han volat!

no poso mesures perquè sent un invent ho he fet tot a ull :-:) però orientativament... he fet servir dos paquets de galetes maria (o sigui uns 400 grams) i 4 o 5 patates de mida mitjana tirant a petita... i sucre, les cullerades que he dit abans (l'he posat morè)

evidentment no tenen gust a panellets-panellets però ei, queden resultons, eh? i els nens s'ho han passat molt bé preparant-los, bé, com la resta de nens que en poden fer dels normals, no? :content: si els proveu espero que us agradin!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Panellets sense fruits secs

EntradaAutor: nienna » dg. oct. 30, 2016 9:53 am

Ametista moooltes gràcies per l'aportació. Justament estava donant voltes a com podría tunejar la recepta per no portar tanta mantega, perquè a les nenes tampoc els hi agraden els panellets normals, i sempre volen els del germà. Doncs farem una fornada d'aquests amb galeta + patata i segur que els agrada! Ja posaré fotos que aquesta tarda ens posarem a fer-los :ok:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Panellets sense fruits secs

EntradaAutor: ametista » dc. nov. 02, 2016 9:33 am

ei nienna, els vau provar? espero que us sortissin bons! :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::