Galetes detall comunió

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
ANITA74
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 20, 2012 10:09 pm

Galetes detall comunió

EntradaAutor: ANITA74 » dj. abr. 25, 2013 6:45 pm

Hola a tothom!!!

Estic preparant la comunió del meu fill gran i estava pensant a preparar unes galetes decorades per a regalar de detall. Les faria d'alguna forma determinada i m'agradaria decorarles amb rodones de diferents colors (que és com vull decorar tota la festa). He estat mirant per internet i he trobat varies receptes de galetes pero no se quina seria la millor per poderla decorar i he pensat que sovint és bo tenir l'opinió d'algu que ja ho hagui fet. També tinc molts dubtes de com decorarles perquè tinguin un fons de color (blanc o negre) i rodones de diferents colors. Alguna idea?? o recepta que sapigueu que surt be??

Moltes gràcies,
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 26, 2013 8:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules ::
neulita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 8:08 am

Re: GALETES DETALL COMUNIO

EntradaAutor: neulita » dj. abr. 25, 2013 7:10 pm

Hola!
Una recepta que queda molt i molt bé i que és molt fàcil de fer és la que trobaràs en aquesta pàgina:
http://www.sugarmur.blogspot.com.es/2010/04/galletas-para-decorar.html

Jo les faig cada any per Nadal per regalar a la família i l'any passat en vaig fer 200 per regalar al casament del meu germà (o sigui que la recepta està comprovadíssima!!!). El que comentes per decorar, tens diverses opcions: fer glassa reial (al mateix blog trobaràs la recepta) i tenyir-la del color que vulguis, decorar-les amb fondant de sucre (que n'hi ha de moltíssims colors) o bé tenyir xocolata blanca (aquí hauràs de vigilar que el colorant no sigui de base aquosa perquè la xocolata no es talli).

És un detall molt maco regalar coses fetes per un mateix, té molt més valor que comprar-ho tot fet!!! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: GALETES DETALL COMUNIO

EntradaAutor: JOMAX » dj. abr. 25, 2013 8:53 pm

Ummmmm la recpta que has donat genial,
Jo la provare
Jomax
Imatge

Imatge
ANITA74
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 20, 2012 10:09 pm

Re: Galetes detall comunió

EntradaAutor: ANITA74 » dg. abr. 28, 2013 5:18 pm

Moltes gràcies.... la web és molt xula. A veure quan tinc un moment i ho probo. Ja us informaré
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Galetes detall comunió

EntradaAutor: Bacilos » dt. març 11, 2014 3:18 pm

A veure si ens pots posar una foto! :ok:

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::