Fer la mona de Pascua a casa

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Fer la mona de Pascua a casa

EntradaAutor: granota2012 » dc. març 25, 2015 9:59 pm

Hola

Ja he fet una prova de mona amb la recepta de pa de pessic de la web mercéalacuina, la vaig farcir de nata sense sucre i coberta de nata també. Tot el lateral vaig posar ametlla marcona a trossets passada per la paella a foc lent fins que va quedar daurada. Amb la quantitat de sucre que diu la recepta trobo que ,pel nostre gust, un pel dolça pero surt esponjosa. No vaig pensar a fer fotos!!! Quina ràbia!
M.agradaria provar de fer la de yema de la web cuinadellaminers que recomaneu, un xic mes laboriosa...però a casa m.han demanat que faci la mona tradicional. Intentaré de fer aquestes dues...així no ens engreixarem pas, oi?

Quan faci la recepta de les mides de iogurt el banyaré amb suc d.una taronja ja que amb almibar(sucre i aigua) queda massa dolça i perquè em quedi esponjos seguiré els consells de la culleradeta de bicarbonat, tamisar be la farina i sobretot, muntar molt bé les clares a punt de neu, que aquest pas era el que no feia bé. Gràcies a totes!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Fer la mona de Pascua a casa

EntradaAutor: petitajo » dt. març 31, 2015 11:01 am

A http://www.lacuinadesempre.com hi ha receptes molt ben explicades per fer diferentes mones.
Imatge

Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::