Transportar pastissos

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Transportar pastissos

EntradaAutor: Rossinyola » ds. jul. 18, 2015 10:54 am

Hola, a veure si em podeu ajudar!

Sóc aficionada a la rebosteria i recentment he rebut encàrrecs de coneguts que els agraden els meus pastissos. Normalment quan he de transportar pastissos ho faig amb un transportador de plàstic. Però com que necessito ingressos extra i en vista de la petita demanda que tinc, vull trobar algun altre recipient per transport que pugui deixar allà on vagi. Sabeu d'alguna web especialitzada i bé de preu? A la papereria on he anat tenen les típiques caixes que s'enllacen amb les solapes, però a part de cares el que em passa és que jo faig pastissos alts, de 3 pisos. Llavors per trobar una caixa que no m'axafi el pastís resulta que és massa gran de base i queda molt ample.
D'altra banda, faig servir cobertura de crema o nata, i clar, són més delicades que un fondant per exemple. Com ho feu vosaltres per transportar i que arribi el pastís impecable? A més, si vaig sola en cotxe ho passo fatal, semblo que porti una bomba :-:)
Gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: Transportar pastissos

EntradaAutor: banyolina » ds. jul. 18, 2015 9:23 pm

http://selfpackaging.es/56-cajas-reposteria

Et recomano aquesta web!! Jo sóc dissenyadora i el packaging es facil de montar, resistent i aquesta web sempre envia algun de mes per si set fa malve al fer el montatge.

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::