Edulcorants naturals

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Edulcorants naturals

EntradaAutor: sunset1980 » ds. ago. 01, 2015 11:50 am

Hola, voldria buscar alternatives més saludblea al sucre blanc per fer postres o rebosteria.
A casa ja consumim sucre integral, però no sé si és l'ideal per postres.
A veure si algú em pot aconsellar, perquè no sé quin edulcorant utilitzar i que no varii el gust de la recepts, també em sembla que les quantitats a utilitzar també canvien.
Gràcies noies!!
Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Edulcorants naturals

EntradaAutor: baldufeta05 » ds. ago. 01, 2015 10:40 pm

Hola Sunset!
Has provat amb l'Stevia? Jo la faig servir en comprimits però sé que n'hi ha en líquid, que és la que t'aniria bé per pesar i posar-ho en els pastissos...
El que no sé és si varia la mida, imagino que sí però ho desconec...
cabana78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. jul. 21, 2015 9:30 pm

Re: Edulcorants naturals

EntradaAutor: cabana78 » ds. ago. 01, 2015 10:50 pm

Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Edulcorants naturals

EntradaAutor: damma85 » dv. set. 18, 2015 10:36 am

La estevia és un edulcorant molt sa,però si altera el gust dels plats. No és dolç i prou sinó que té un punt de regalèssia que no agrada a tothom.

El agave i la melassa d'arrós són al meu gust dos alternatives molt més encertades. Són molt més sanes que el sucre i no tenen pràcticament gust. En quant a les quantitats si que és cert que modifiquen tota la recepta, ja que al ser líquides haurem de compensar la quantitat de farina per exemple. També tenir en compte que són més dolces que el sucre, per tant d'agave per exemple només faria falta una tercera part del sucre total.

Jo el que aconsello és substituir poc a poc. És a dir, baixar la quantita de sucre i substituir-la per una cullerada de agave per exemple.

Us deixo link perquè veieu els productes que us comento com són: http://mielimon.es/buscar?controller=se ... it_search=

I si algú te algún dubte en una recepta concreta m'ho pot preguntar i intentaré ajudar-vos.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Edulcorants naturals

EntradaAutor: toska » dv. set. 18, 2015 11:51 am

damma85 ha escrit:La estevia és un edulcorant molt sa,però si altera el gust dels plats. No és dolç i prou sinó que té un punt de regalèssia que no agrada a tothom.

El agave i la melassa d'arrós són al meu gust dos alternatives molt més encertades. Són molt més sanes que el sucre i no tenen pràcticament gust. En quant a les quantitats si que és cert que modifiquen tota la recepta, ja que al ser líquides haurem de compensar la quantitat de farina per exemple. També tenir en compte que són més dolces que el sucre, per tant d'agave per exemple només faria falta una tercera part del sucre total.

Jo el que aconsello és substituir poc a poc. És a dir, baixar la quantita de sucre i substituir-la per una cullerada de agave per exemple.

Us deixo link perquè veieu els productes que us comento com són: http://mielimon.es/buscar?controller=se ... it_search=

I si algú te algún dubte en una recepta concreta m'ho pot preguntar i intentaré ajudar-vos.


No funciona el link ... Sembla interessant el tema
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Re: Edulcorants naturals

EntradaAutor: sunset1980 » dc. set. 23, 2015 10:25 pm

Damma85, gràcies pel link. No coneixia la melassa d'arroa. Què en saps de la panela i el "mascabeno"?(ara no sé si es diu exactament així)
Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::