TARTA 3 CHOCOLATES

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Azzure » dl. març 02, 2009 10:32 pm

TARTA 3 CHOCOLATES

Ingredientes:

150 g chocolate negro
150 g chocolate blanco
150 g chocolate con leche
3 sobres cuajada
750 ml nata líquida
750 ml de leche
1 paquete galletas
mantequilla

Preparación:

Picar las galletas y mezclar con mantequilla fundida hasta obtener una pasta. Poner como base en un molde desmontable.
Unir el chocolate negro con 250 ml de leche, 250 ml de nata y un sobre de cuajada. Poner al fuego y llevar a ebullición. Dejar hervir dos minutitos. Verter encima de las galletas con cuidado.
Unir el chocolate con leche con 250 ml de leche, 250 ml de nata y el sobre de cuajada, poner a hervir igual que el anterior y verter sobre la mezcla de chocolate negro.
Unir el chocolate blanco con 250 ml de leche, 250 ml de nata, y el sobre de cuajada, hervir igual que los anteriores y verter en el molde.
Cuajar en la nevera durante al menos 4 horas.

NOTAS:
- Después de poner las galletas en la base del molde, meter en el congelador mientras preparamos la primera mezcla de chocolate.
- Después de verter una mezcla en el molde, meter en la nevera mientras preparamos la siguiente. De esta manera ayudamos a cuajar más rápido.
- Para verter una mezcla de chocolate sobre otra, no hacerlo directamente, sino dejándola caer sobre una cuchara para romper la fuerza con la que cae, así evitaremos que se mezclen.
Fitxers adjunts
DSCN2850.JPG
DSCN2853.JPG
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Momo » dl. març 02, 2009 10:53 pm

Hola Azzure,
quina pinta! A aquest postre ja li tenia ficat l'ull al damunt... el vaig veure en una altre lloc i el volia fer per Nadal, però com que la família em va donar carabasses... doncs no el vaig fer. Igual el faci un dia d'aquests només per fer-me un homenatge.
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: nuscka » dt. març 03, 2009 7:20 am

Ostres! ino té ou! el meu fill és al.lergic a l'ou... em sembla que ja tinc mona per aquest any!
ImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: nuscka » dc. març 04, 2009 1:01 pm

un dubte: jo el vull fer per la mona, pero el farè viatjar. Farà només mitja horeta de camí. Creieu que aguantarà? o amb la calor i el trajin es farà malbé?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Azzure » dc. març 04, 2009 4:25 pm

nuscka ha escrit:un dubte: jo el vull fer per la mona, pero el farè viatjar. Farà només mitja horeta de camí. Creieu que aguantarà? o amb la calor i el trajin es farà malbé?


Cap problema guapa! sé de gent que ho ha fet i no ha tingut problema. És important que abans el tenguis unes hores dins la gelera perquè estigui ben cuallat, si és del dia abans millor que millor.
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Irina » ds. març 07, 2009 11:21 pm

Hola! Entro per dir que ja he rebut els meus sobres de cuajada i la meva tarta de tres chocolates s'esta cuajando a la nevera ara mateix!!!!

A veure dema que passa!
Moltes gracies Azzure per aquesta recepta! Espero no aixecar-me a mitja nit i ser victima de la tentassion....
MA_GEM
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 12:51 pm
Ubicació: Vallirana (Barcelona)
Contacta:

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: MA_GEM » dg. març 08, 2009 9:25 am

Irina, posa un candau a la nevera i que algú et custodi la clau :-D :-D :-D si no hem sembla que aquesta tarta té les hores contades.
Ja ens ficaràs fotitos i ens diràs que tal ha quedat.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Irina » dl. març 09, 2009 10:10 am

No m'ha donat temps de fer foto!!!!!! Ja s'ha acabat! Vaig tenir visites ahir i els hi va agradar molt...que bona!!!!!!!!

A partir d'ara els sobres de cuajada van a la llista de provisions cada cop que baixi a Barcelona!!!!
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Azzure » dl. març 09, 2009 11:12 am

Ostres que ens hem quedat sense fotos! Així us va a gradar? qué bé!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: gegar82 » dt. març 10, 2009 2:41 pm

Hola! entro per dir qque el cap de setana vaig fer el pasti de tres chocolates ja que teniem un dinar familiar i els hi va encantar
222.JPG

pastelillo.JPG
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Momo » dt. març 10, 2009 10:40 pm

Quina pinta Gegar82!
Avatar de l’usuari
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: gegar82 » dc. març 11, 2009 10:06 am

si,, i estava bonissim, la veritat es que es mooolt facil de fer....
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Azzure » dc. març 11, 2009 11:20 am

Ostres quina bona pinta nenaaaaaa!!! >.-<:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: isa » dl. març 16, 2009 1:00 pm

Noies.... :ufs: quin desastre!!!! el dissabte vaig "fer" la "tarta 3 chocolates" de l'Azzure......i.....no us ho podeu imaginar, per sort no vaig gosar fer-li fotos...QUE DESASTRE!!! No entenc què vaig fer malament, crec que vaig seguir fil per randa les explicacions però noies....alló no era una tarta, era un "flam" de xocolates barrejades totes elles :content: ....i per més estona que estigués a la nevera no millorava, total, en vem menjar i estaba bé, més o menys, però clar, no tenia ni de lejos la pinta que tenen les de les fotos que heu posat per aquí! Què pot haver fallat? No ho entenc...no es va quallar i no sé per què! ?-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: pruna » dl. març 16, 2009 1:17 pm

Hola!!!
Mmmm, quina pinta!!!!!
Tinc 2 preguntes:
1- A on compreu els sobres de cuajada? Me'n podeu dir alguna marca???
2- Com feu lo de la mantega i les galetes? Es que ho vaig intentar fer fa un temps i no em va sortir. M'agradaria fer-lo aquest cap de setmana.

Gracies guapes!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: pruna » dl. març 16, 2009 1:53 pm

Ei! Merci! Ja m'hi fixaré avui que haig d'anar al super! :pandi:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: isa » dt. març 17, 2009 6:58 am

pitisu ha escrit:isa, pot ser que t'equivoquéssis i no fossin sobres de quallada?
si se't van barrejar el més segur és que fossin massa calentes encara les capes. jo ho feia així:
-preparar la base
-preparar la primera capa i tirar-la a sobre la base
-posar-ho a la nevera o a un lloc fresquet
-preparar la segona capa, netejar tot el que he embrutit fins ara i anar a fer un pipí, o un cigarro o estendre la rentadora...
-tirar AMB CURA la segona capa a sobre la primera, i tornar a posar-ho a la nevera o a un lloc fresquet
-amb la tercera capa, el mateix que amb la segona

és fàcil de fer però tardes una bona estona per esperar que les capes es refredin una miqueta...!
ho vas fer així??


Bon dia Bonica,
jejejj hauries d'haver vist l'aspecte que tenia la meva tarta 3 chocolates :ufs: ...a casa meva encara riuen ara! Aviam si treiem aigua clara del que va fallar...sí vaig fer servir sobres de quallada, dels Royal, un sobre per a cada barreja de xocolata no? I vaig anar fent tal i com dius tu: fer una barreja, tirarla al motlle i posar-ho a la nevera una estoneta mentre feia la següent. Però les "barrejes" de llet+nata+xocolata+sobre quallada....em quedaven súper líquides! Per més estona que la deixés reposar, era tan líquid que al posar-ho a sobre de l'anterior barreja s'ajuntava tot! No ho entenc...la xocolata ha de ser en barra i desfer-la al foc amb la llet i la nata, no? Jejje ara ja començo a dubtar de tot el procés....
Bé, seguim investigant, tu mira aviam si la vaig cagar a algún lloc: jo per fer una barreja posava la barra de xocolata amb la llet al foc, desfeia la xocolata, llavors hi afegia la nata, remenava una mica, afegia la quallada, deixava bullir uns minutets i deixava refredar. És així o no? jejjej
I la consistència que va tenir la tarta després de 5 o 6 hores de nevera era com de natilles de xocolata, una cosa així.
Jejjej vaia rotllo he fotut jejje
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Azzure » dt. març 17, 2009 10:25 am

Pruna, jo per fer la base de galetes el que faig és picar un paquet de galetes (un tub d'aquest rodons) i fondre la mantega. Amb una forqueta ho vaig remenant fins que quedi la consistència adequada.
La quallada que jo faig servir és la Royal :ok:

Isa quin gre que no t'hagi sortit bé la tarta :ufs: Jo poso tots el ingredients junts al foc (cuallada inclosa) i no m'aturo de remenar en tot el temps que està al foc. Quan comença a bullir i sense aturar de remenar conto més o manco 2 minutets i retiro del foc. El procés per abocar cada capa ho vaig explicar a la recepta. Vares fer servir nata per muntar o per cuinar? ?-) A veure si trobem què va fallar!
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: isa » dt. març 17, 2009 10:41 am

Jejjej sí, seguim investigant...vaig fer servir nata per cuinar. Però quan ho treus del foc, et queda líquida o espessa? A mi em va quedar molt líquid. Què creus que va fallar? Dios soc un desastre a la cuina!!!!
Lo de les galetes és lo únic que em va quedar bé jejejje vaig picar un paquet de galetes María amb l'aparell per picar "1 2 3" i barrejar amb una forquilla amb la mantega fosa.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Tara » dc. març 18, 2009 8:49 am

Ostres !! Quina pinta !! Com la Nuscka,jo també provaré de fer -lo per la mona. Ja us diré el què.

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::