CARN AMB SALSA DE FORMATGEE

Pastes, arrossos, peix, carn...
alba_rubiah
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. des. 10, 2009 4:31 pm

CARN AMB SALSA DE FORMATGEE

dl. des. 14, 2009 10:53 am

Holaaa!!

Aveure si em podeu ajudarr...

A nosaltres ens ecanta el formatge y a restaurants hem probat doncs entrecot a la salsa de formatge o de roquefort y estann bonisimesss

aveure si alguna em podeu dir com es faaa perque m'encanten tot tipus de formatgess

graciessss
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Re: CARN AMB SALSA DE FORMATGEE

dl. des. 14, 2009 12:05 pm

Doncs és fàcil:

poses en un cassó al foc una mica de nata líquida per cuinar i un tros de formatge roquefort. Vas remenant perquè esl formatge es desfaci i li vas afegint nata líquida, com tu creguis, segons com t'agradi de fort el gust del formatge!!! :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Ubicació: Baix Llobregat
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm

dl. des. 14, 2009 12:15 pm

Jo ho faig com la a_fer, però li afegeixo una miqueta de brandy i, també li poso nou moscada o pebre negra. Això, va a gustos, pots anar provant com t'agrada més.
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Entrades: 4886
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm

dl. des. 14, 2009 12:28 pm

Mira tot just ahir vaig fer pollastra amb salsa roquefort... el que t'han dit.. pero jo ho faig a la paella on he passat la carn... així té una miqueta del suquillo.... li afegeixo el Rocquefort.. i una miqueta de nou moscada.... si veig que no espesseix massa.... un tranxete al canto
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

dl. des. 14, 2009 12:29 pm

Doncs jo també hi fico la meitat d'un all picadet...està bonissima la salsa roquefort! El proper dia hi ficaré una mica de brandy com diu l'esquiroleta

I si t'agrada aquesta salsa prova-la amb endivies, mmm... Quan faig endivies al roquefort hi poso per damunt nous pucades i està de muerte.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
cuca79
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 5:06 pm

dl. des. 14, 2009 2:42 pm

jo faig el filet de porc amb salsa de formatge:
daures el filet a la paella amb una mica d'oli, despres el poses a una plata per anar al forn amb un rajolinet de vi o brandy o el que tinguis, una mica de sal, pebre i herbetes qeu tinguis (farigola, romani, pebre..) ho tapes amb paper de plata i al forn.
mentrestant a un casso: formatge del que tinguis per casa (de cabra, de vaca, d'ovella, sec, tendre, es igual) i una miqueta de llet i a remenar, sal pebre i si vols (es opcional) la mateixa herbeta que has posat a la carn, quan vegis que fa xup xup i s'ha evaporat part de la llet i la salsa esta lligada ja ho tens!
fileteges el filet i hi poses la salsa per sobre i ...mmmmmmm!! super bo, barat i rapid de fer!! xx:-D
angelina
:: dinosaure
Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm

dl. des. 14, 2009 5:26 pm

jo faig com han dit al principi amb nataliquida i roquefort hi poso una micona de nou moscada i la g
faig amb pastes mmm m'encanta... unes anous troçejades a sobre i aaaaammmm neu:-D i em poso rodoneta com aquest emoticone
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
alba_rubiah

dc. des. 16, 2009 7:29 am

moltes gràcies , jo tenia una petita idea pero jo com soc "nova" en la cuina per fer coses d'aquestes jaja , m'encanta :)

moltes gràcies
alba_rubiah

dj. des. 17, 2009 7:30 am

ahir vaig fer entrecot al roquefort estaba riquisimmmmm!! moltes graciesssssssssssss

Torna a “Receptes salades”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: