Crema de pastanaga

Pastes, arrossos, peix, carn...
Avatar de l’usuari
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Crema de pastanaga

EntradaAutor: petitindis » dj. oct. 21, 2010 4:53 pm

Vaig provar una crema de pastanaga en un restaurant i em va agradar molt i m'agradaria fer-ne. Algú la sap fer i em pot passar la recepta, si us plau?

Gràcies
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: sivi » dj. oct. 21, 2010 6:22 pm

Hola petitindis, jo la crema de pastanaga la faig de dos maneres.
1- agafo pastanaga, la meitat de pes de patata i un parell de cebes. Ho poso en una cassola amb una mica de mantega i que cogui, un cop enrossit i poso aigua que cobreixi i quan ja està un raig de crema de llet i triturat.
2- Agafo pastanaga, patata i ceba i ho poso a bullir tot amb un caldo molt lleuger de pollastre i quant està ben cuit triturat i ja es pot menjar.
La crema de carbassa també es molt bona i ara es època. Et recomano les carbasses petites color groc pàlid de fora que venen a mercat, una carbassa, tres o quatre patates mitjanes i dos cebes, pots fer la cocció amb caldo o amb la crema de llet i mes o menys en tens per quatre persones.
No et deixis la sal i si vols un polsim de pebre blanc i queden boníssimes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: petitindis » dj. oct. 21, 2010 8:33 pm

Gràcies Sivi, provaré totes les receptes que em dones!
Avatar de l’usuari
kobayashi
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. març 07, 2010 10:25 pm
Ubicació: el cor de la ciutat , barcelona

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: kobayashi » dj. oct. 21, 2010 9:43 pm

sivi ha escrit:Agafo pastanaga, patata i ceba i ho poso a bullir tot amb un caldo molt lleuger de pollastre i quant està ben cuit triturat i ja es pot menjar.


mmmmmmmmmm nosaltres ho hem sopat avui !!...
Jo jo faig una mica diferent , primer faig un sofregit amb mig porro i mitja ceba ben rosset i dps la resta d'ingredients una estona més . Per bullir caldo de pollastre, 4 quesitos i triturar. Jo nomès li poso crema de llet si és fred .
Jo ho faig amb tot igual carbassó, carbassa , pèsols i mongetes, mix de verdures ...

Ja ens diràs

Somriures
ImatgeImatgeImatgeImatge
maroneta
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. set. 09, 2010 4:37 pm

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: maroneta » dv. oct. 22, 2010 7:41 am

jo encara la faig més senzilla

agafo ceba tendra si pot ser , un parell , i unes quantes pastanagues, tot a ull, ho sofregeixo una mica tot plegat , afegeixo un litre aigua calenta, o depén si la vols més o menys espessa més o menys aigua, mig cubito de caldo vegetal , si pot ser ecològic, sal i pebre i que bulli aprox 15-20 fins que estigui tendre.

El mateix faig amb la carabassa i el carbassó, sempre molta més proporció de ceba que de verdura

i a vegades barrejo carbassó i pastanaga, o pastanaga i carabassa

:love:
nacom
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 5:04 pm

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: nacom » dv. oct. 22, 2010 8:38 am

Doncs jo més fàcil encara!

1/2kilo de pastanagues, tallades a troços de 2-3 dits ample i a bullir.
UN cop bullides les escorro i les poso a la batedora amb: 1/2litre de caldo de verdures comprat, 6 formatgets (d'aquell de porcions light), oli, sal i una mica de pebre i 3 cullerades soperes de tomàquet fregit (solís o mercadona o el que sigui). I apa, a la batedora i... LLestos!!!!

La mateixa la faig conviant la pastanaga per la carbassa. Però llavors no hi poso formatgets o menys. Va a gustos

Mmmmmmm
Avatar de l’usuari
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: petitindis » dv. oct. 22, 2010 1:33 pm

Umm, avui la faré per sopar i aniré provant les diferents receptes que m'heu donat, ja us explicaré!
Avatar de l’usuari
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: petitindis » dc. oct. 27, 2010 2:31 pm

Hola noies,

He fet crema de pastanaga dues vegades amb les receptes que em vàreu passar i m'ha quedat boníiiisima! I lo millor és que el meu nen se la menja molt bé.
maroneta
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. set. 09, 2010 4:37 pm

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: maroneta » dj. oct. 28, 2010 6:49 pm

petitindi,que guay que hagis provat de fer-les :ok:

per cert, quan compreu la carbassa, quan més color de carbassa millor, normalment més fosquetes ( si estant tallades pel mig o a troços , si no és impossible de veure) són més dolces :-)

és que sobretot la de carbassa canvia molt depén de com sigui la carbassa :-)

:love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
cabes
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:38 pm

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: cabes » dv. oct. 29, 2010 12:52 pm

sivi ha escrit:Hola petitindis, jo la crema de pastanaga la faig de dos maneres.
1- agafo pastanaga, la meitat de pes de patata i un parell de cebes. Ho poso en una cassola amb una mica de mantega i que cogui, un cop enrossit i poso aigua que cobreixi i quan ja està un raig de crema de llet i triturat.
2- Agafo pastanaga, patata i ceba i ho poso a bullir tot amb un caldo molt lleuger de pollastre i quant està ben cuit triturat i ja es pot menjar.
La crema de carbassa també es molt bona i ara es època. Et recomano les carbasses petites color groc pàlid de fora que venen a mercat, una carbassa, tres o quatre patates mitjanes i dos cebes, pots fer la cocció amb caldo o amb la crema de llet i mes o menys en tens per quatre persones.
No et deixis la sal i si vols un polsim de pebre blanc i queden boníssimes.


mmmmmmmmm!!!!

Jo avui ho faig!
Merci!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: petitindis » dv. oct. 29, 2010 6:59 pm

Hola Ramtri,

Jo vaig fer les dues primeres receptes que em vàreu passar, o sigui les que proposa la Sivi, i la veritat surten bones totes dues, si no tens caldo de pollastre fes la primera tot i que el caldo li dóna molt bon gustet.
Aquesta setmana provaré les altres que m'heu passat.
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Crema de pastanaga

EntradaAutor: Elbereth » dj. feb. 16, 2012 10:15 am

Aqui us deixo la meva crema de pastanaga feta amb la babycook! I per nosaltres també la faig allà!

Pastanaga
Ceba
Patata
Quesito
Sal
Sésam
Una mica de brou al triturar
Fitxers adjunts
pastanaga.jpg

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::