Cassola de Pollastre amb Escamarlans !

Pastes, arrossos, peix, carn...
Avatar de l’usuari
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Cassola de Pollastre amb Escamarlans !

EntradaAutor: su392 » dv. nov. 05, 2010 1:31 pm

Boon dia!
Necesito la vostra ajuda. Demà he de fer dues cassoles de pollastre amb Escamarlans... ve la famili a celebrar el cumple de la peque... pero resulta que no en tinc ni idea! :r) :r)
Algú em pot passar la recepta ???

Gràciessssssssssssssssss
Imatge
||*||
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Cassola de Pollastre amb Escamarlans !

EntradaAutor: sivi » dv. nov. 05, 2010 4:36 pm

Hola Su 392, et passo la recepta que jo faig normalment, tu només tens que ampliar-la depenguent dels que sigueu.
Ingredients per 4 persones:
1 pollastre de pagès, 3 escamarlans per persona, 2 cebes, 2 o 3 tomates de penjar (madures), 3 o 4 grans d'all, 1 grapat d'ametlles, alls i pebrot, aigua o brou.

* Enrossiu en una cassola amb oli el pollastre prèviament tallat, els alls i el pebrot. Un cop ho tingueu tot ros, aparteu-ho i guardeu-ho per a més tard.
* En el mateix oli, fregiu els escamarlans i retireu-los. A continuació, poseu-hi la ceba ben picada per fer el sofregit. Quan s'enrosseixi, afegiu-hi la tomata i no deixeu de remenar fins que tot estigui ben concentrat i tingui consistència de melmelada.
* Un cop tingueu el sofregit a punt, poseu-hi els trossos de pollastre i afegiu-hi aigua fins a cobrir-ho tot, rectifiqueu-ho de sal i tapeu-ho.
* Quan el pollastre ja sigui tendre, tireu-hi els escamarlans i la picada (alls i ametlles).
Espero que et serveixi.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

Re: Cassola de Pollastre amb Escamarlans !

EntradaAutor: su392 » dt. nov. 09, 2010 12:12 pm

Gràcies Sivi... pero ho vaig veure tard! amb tanta preparació no vaig poder conectar-me així que ho vaig fer com vaig poder.. i va sortir ben bo! :ok:
Imatge
||*||
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Cassola de Pollastre amb Escamarlans !

EntradaAutor: vallpresona » dc. des. 29, 2010 1:30 pm

sivi ha escrit:Hola Su 392, et passo la recepta que jo faig normalment, tu només tens que ampliar-la depenguent dels que sigueu.
Ingredients per 4 persones:
1 pollastre de pagès, 3 escamarlans per persona, 2 cebes, 2 o 3 tomates de penjar (madures), 3 o 4 grans d'all, 1 grapat d'ametlles, alls i pebrot, aigua o brou.

* Enrossiu en una cassola amb oli el pollastre prèviament tallat, els alls i el pebrot. Un cop ho tingueu tot ros, aparteu-ho i guardeu-ho per a més tard.
* En el mateix oli, fregiu els escamarlans i retireu-los. A continuació, poseu-hi la ceba ben picada per fer el sofregit. Quan s'enrosseixi, afegiu-hi la tomata i no deixeu de remenar fins que tot estigui ben concentrat i tingui consistència de melmelada.
* Un cop tingueu el sofregit a punt, poseu-hi els trossos de pollastre i afegiu-hi aigua fins a cobrir-ho tot, rectifiqueu-ho de sal i tapeu-ho.
* Quan el pollastre ja sigui tendre, tireu-hi els escamarlans i la picada (alls i ametlles).
Espero que et serveixi.



Té molt bona pinta aquest pollastre!!! Segur que provo de fer-lo algún dia i ja et sabré dir com m'ha sortit!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Cassola de Pollastre amb Escamarlans !

EntradaAutor: Elbereth » dj. feb. 16, 2012 10:18 am

Haig de provar aquesta recepta!!!
Jo normalment no poso res mes que pollastre, ceba, tomaquets, llaurer...
Provaré amb els escamarlans!!! mmmmm!!!
Fitxers adjunts
rostit.jpg

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::