ràpid i facilíssim!!!

Pastes, arrossos, peix, carn...
TiZ
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. juny 20, 2011 8:25 pm

ràpid i facilíssim!!!

EntradaAutor: TiZ » ds. jul. 09, 2011 10:27 pm

Bona tarda buniques!

A la meva nevera no hi falta mai pasta de full o brisa (conec la marca La Cocinera, pero em penso que del MErcadona tb hi ha)

Explico REcepta 1:
S'exten la massa damunt un full per a coure al forn, al damunt de la pasta de full s'hi fa una capa de pernil salat, s'exten de forma que normalment hi caben les 5 làmines de pernil. Al damunt del pernil serrà s'hi posa una capa de bacó, unes 5 llesques, si es vol es pot trossejar i un cop ja tenim el bacó s'hi posa unes làmines de formatge brie (s'utilitza mig formatge tallat en làmines finetes).
Un cop posat tots els ingredients, s'agafa un extrem de la pasta de full i es va enrotllant, de forma que al fina tinguem una mena de rotllo (recordar que a la pasta de full s'hi ha de fer petites incisions amb un ganivet o un escuradens per tal de que es faci tot bé al forn)
I Cap al forn... quan la pasta de dull ja està agafant un color torradet (no cremat he!!) ja es pot degustar!!

RECEPTA 2:
en un bol posam formatge cremós tipus philadelphia (la meitat del producte) i barregem formatge de cabra (hi posem un rotllet dels petits, més o menys la mateixa quantitat que el formatge cremós) i per últim formatge emmental ratllat. Barregem bé, molt bé!! Fins que quedi una pasta.
Es fa el amteix procès que amb la recepta anterior: Col.loquem la pasta de full ben oberta, i col.loquem la massa dels tres formatges, ben extensa. un cop fet això, agafem un pot d'aquests de conserves de pebrots vermell ( tb els podem fer nosaltres mateixos, però en conserva es molt més ràpid) i col.loquem al damnut el pebrot vermell.
DE nou el mateix procès, punxem una mica la pasta de full i cap al forn, quan estigui dorat, ja es pot menjar!!!!

REPEPTA 3:

Mateix procès: obrim la massa, l'extenem i col.loquem pernil salat damunt de tota la massa.
S'agafa una poma, es trosseja molt petita, i fem el mateix amb una ceba. Un cop l apoma i la ceba estan talladetes, les passem amb un rajolí d'oli per la paella (sarten) que quedi doradet. i ho extenem per damunt del pernil. Agafem formatge Brie, i seguim el mateix procès: Agafem la meitat, tallem finet i damunt la massa de la poma i la ceba,
Enrotllem, punxem i cap al forn!!

BON PROFIT!!

ho he fet moltes vegades i amb diferent gent i sempre m'han dit que és bonissim!!

un altre truc: si tenim la pasta de full i no sabem que posar-hi, nomès cal obrir la nevera i veure que tenim... franfurt talladet, amb bacó, i formatge, ja en tenim prou per a fer aquests deliciosos rotllets!!
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: ràpid i facilíssim!!!

EntradaAutor: fox » dl. jul. 11, 2011 3:09 pm

Que bo... a mi m'agrada molt tambe la pasta de full.

Una pregunta, com ho presentes? Un rotllo per persona o ho talles... ??
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: ràpid i facilíssim!!!

EntradaAutor: Flordeneu » dc. ago. 31, 2011 4:07 pm

M'encanta!! Jo sóc addicta a la pasta de full! És veritat que qualsevol cosa que tinguis a la nevera et pot servir per fer un farcit. Ahir vam dinar pasta de full amb pollastre i verduretes :ok:
Imatge
Imatge Imatge
RAPUNZELL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Re: ràpid i facilíssim!!!

EntradaAutor: RAPUNZELL » ds. nov. 16, 2013 11:14 pm

TiZ és bonissima la recepta, aquests dies hem tingut un amic a casa i la vaig fer per sopar acompanyada d'una amanida de formatge feta, cherrys i pipes i va encantar!!!
Un altre dia faré les variants! Gràcies
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ràpid i facilíssim!!!

EntradaAutor: Marsa » dc. feb. 05, 2014 11:21 pm

M'ha encantat!!
Jo sempre faig la pasta de full amb dolç! Xocolata, crema, cabell d'angel...!! Enrrotllat o plegat per la meitat una mica de sucre damunt i quatre ametlles picades. Al forn i un postre delicios i econòmic per un diumenge en família
Marsa
Imatge

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::