Magdalenes salades d'olives, pernil dolç i formatge
Magdalenes salades d'olives, pernil dolç i formatge
Bon dia noies!
Inspirant-me en aquesta recepta (http://ditifet-cuina.blogspot.com/2011/ ... egres.html) he fet uns muffins salats que han quedat prou bé:
Ingredients:
160 grams de farina integral d'espelta (també es pot fer amb blat o amb farina refinada)
3 ous
60 ml l'oli d'oliva
75 ml de llet
1 culleradeta d'impulsor (royal)
75 gr. d'olives negres trossejades
100 gr. de pernil dolç tallat petit
100 gr. de formatge cheddar
La preparació l'he feta igual que al blog de dit i fet, anar barrejant-ho tot... El canvi d'ingredients es deu a que les volia sense vi, i no tenia ni més formatge ni més pernil a casa, i que les volia amb farina d'espelta. Les olives negres que he utilitzat estaven amanides amb herbetes i donen un toc molt bo. A més a més, enlloc de posar-ho en un motlle de plum cake, he posat la massa en papers de magdalena i ho he deixat una mica menys de temps al forn (no arribava als 30 minuts quan els he tret del forn).
El resultat a casa l'hem trobat molt bo!!! Que aprofitin!
Inspirant-me en aquesta recepta (http://ditifet-cuina.blogspot.com/2011/ ... egres.html) he fet uns muffins salats que han quedat prou bé:
Ingredients:
160 grams de farina integral d'espelta (també es pot fer amb blat o amb farina refinada)
3 ous
60 ml l'oli d'oliva
75 ml de llet
1 culleradeta d'impulsor (royal)
75 gr. d'olives negres trossejades
100 gr. de pernil dolç tallat petit
100 gr. de formatge cheddar
La preparació l'he feta igual que al blog de dit i fet, anar barrejant-ho tot... El canvi d'ingredients es deu a que les volia sense vi, i no tenia ni més formatge ni més pernil a casa, i que les volia amb farina d'espelta. Les olives negres que he utilitzat estaven amanides amb herbetes i donen un toc molt bo. A més a més, enlloc de posar-ho en un motlle de plum cake, he posat la massa en papers de magdalena i ho he deixat una mica menys de temps al forn (no arribava als 30 minuts quan els he tret del forn).
El resultat a casa l'hem trobat molt bo!!! Que aprofitin!
Re: Magdalenes salades d'olives, pernil dolç i formatge
Uou!! quina bona pinta...
Gràcies per compartir. Les probarem!!!
Gràcies per compartir. Les probarem!!!

Mmmmmmmm!!!!!!!! T'asseguro que no trigaré a fer-les!

Ohhh, algú més que s'atreveix amb les magdalenes salades!!
Jo faig de vegades unes de gall dindi (o pernil) i formatge, les vaig penjar en el Taller de cuina, van sortir també molt bones! Em copio la teva recepta!
La que vaig penjar al taller de cuina
: viewtopic.php?f=107&t=24912&p=1308002#p1308002
Edito per dir que m'agrada molt el detall de les olives, han de quedar molt bé!

La que vaig penjar al taller de cuina

Edito per dir que m'agrada molt el detall de les olives, han de quedar molt bé!
Ostres Danu, és veritat! Les volia provar quan vas penjar la recepta i al final em va marxar del cap! A veure si un dia d'aquests provo les teves!! Gràcies per la recepta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |