Sopa de cogombre

Pastes, arrossos, peix, carn...
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Sopa de cogombre

EntradaAutor: bertian » dj. jul. 19, 2012 9:25 am

Vaig anar a dinar l'altre dia a casa ma mare i em va fer aquest primer plat!!!! boníssim tu!!!!!! Em va passar la recepta i us la poso perquè ara a l'estiu tot el què siguin idees de menjars freds van molt bé!!!! Per cert, amb les mides que poso queda bastant abundant, tingueu-ho en compte!!!!
Ah!!! i jo no tinc termomix però es pot fer amb al tourmix perfectament i llavors passar-ho pel xino perquè quedi una textura més suau. Ja m'ho direu!!!!!

Sopa de cogombre amb encenalls de pernil

Ingredients: 3 peces de cogombre , 6 iogurts natural , 2 mesures de iogurts d’ almibar al 50% (aigua i sucre) , 300 de nata líquida, Sal i pebre.

Elaboració: Pelem i desgranem els cogombres i els posem a la termomix , afegim els iogurts l’ almivar i la nata i ho trinxem tot fins que quedi ben fi .
Finalment ho salpebrem i ho servim amb uns encenalls de pernil.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: neuetes » dj. jul. 19, 2012 9:54 am

Ostres, quina idea més bona!!
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: yuyu » dl. ago. 06, 2012 10:06 am

te que estar bonissim....pero els pepites del cogombre com les treieu....no estan molt enganxades?? si ho faig amb pepites es notaran?? crec que aquesta setmana ho probar´´e! :ok:
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: bertian » dl. ago. 06, 2012 1:39 pm

Treure les pepites és molt fàcil. Simplement obres el cogombre per la meitat (de llarg) i amb una cullereta les arrastres. Ja veuràs que és més senzill del què sembla!!!!!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: Mara17 » dl. ago. 06, 2012 2:55 pm

Ostres, fa bona cara! Pel meu gust massa lactis (bé, m'hi sobren tots, hahaha, que sóc intolerant), però provaré de fer-ho amb alternatives vegetals! :ok: Ho has provat de fer sense almívar? Queda bé?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaleisha
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 11:37 pm

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: Kaleisha » dl. ago. 06, 2012 4:41 pm

Jo també la provaré, deu estar bona. És que no sé com menjar cogombre perquè no es que em desagradi, el puc menjar.., però tampoc m'encanta.

I provaré a veure si la meva filla s'ho menja, que ja no sé que fer perquè mengi verdura. Suposo que com te iogurt igual li entra.
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: Mara17 » dl. ago. 06, 2012 5:16 pm

Kaleisha, a mi em passa igual. Jo vaig aconseguir tolerar-lo força bé en amanida tallat a daus amb tomàquets, ceba tendra tallada petita, tonyina, olives negres i oli, sal i pebre. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: bertian » dt. ago. 07, 2012 8:15 am

Ei!!! Em va comentar la meva mare que l'altra dia va tornar a fer la recepta substituint l'almivar (que simplement és fer bullir un got d'aigua amb 4 cullerades de sucre), per un parell de cullerades de sucre directament. Em va dir que li va quedar igual de bé!
Es pot provar... potser s'hi posa sucre per matar una mica l'amargantor que a vegades té el cogombre... digo yo!!!!!!
Jo ja m'he abonat a la recepta i estic per fer-me'n un pot gran i anar consumint durant la setmana!!!
Per cert, estic segura que també deu quedar bo amb una mica menys de nata... com que ja porta molt de iogur... no sé... es poden anar fent proves!!!!
Per cert, si feu variacions i queda bé, digueu-m'ho plis, que tot són idees!!!!!!!!! merci guapes!!!!!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: Mara17 » dt. ago. 07, 2012 8:23 am

Bertian, merci, però justament el que volia evitar jo és posar-hi sucre! :content: :content: :content: És que no en gasto. Ja veig que el que faré jo s'assemblarà com un ou a una castanya a la teva recepta! A veure si se salva ni que sigui una mica! :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Sopa de cogombre

EntradaAutor: bertian » dt. ago. 07, 2012 8:35 am

JAJAJAJA, Mara!!!! no home no!!! igual descobrim que sense sucre és igual de bo!!! I jo si es pot evitar el sucre també ho prefereixo!!!!! així que es pot provar!!!!!
No sé si afegint algun dels iogurs azucarado enlloc de tirar-hi sucre directament quedaria bé... ¿?

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::