Guacamole!

Pastes, arrossos, peix, carn...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Guacamole!

EntradaAutor: cositina » dv. oct. 05, 2012 9:04 am

m'encantaaaa! sé q no és dificil de fer però mai he provat! alguna recepta facilona?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Guacamole!

EntradaAutor: fox » dv. oct. 05, 2012 9:16 am

Si, bonissim. Jo agafo el morter poso un alvocat, l'aixafo ben aixafat i depres afegeixo ceba tallada petitona i tomaquet tambè petito, una mica de sal, tot ben remenat i ja esta. Pots afegir una mica de suc de llimona però a mi m'agrada més sense i quantitats al gust de casdascú.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Guacamole!

EntradaAutor: glorieta » dv. oct. 05, 2012 9:42 am

La meva recepta és la següent:

Agafo el cotxe, vaig fins al Mercadona i busco la nevera de les amanides, allà agafo el potet i llestos!!!

Ai, es broma, es que el trobo bonissim i ja no m'he plantejat de fer-lo jo a casa. Potser un dia m'animo i encara el trobo més bo. :***:
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

Re: Guacamole!

EntradaAutor: xiulet » dv. oct. 05, 2012 9:43 am

Lo difícil a vegades és trobar un alvocat que estidui al punt!
Jo poso l'alvocat pelat i talladet en un plat fondo i el xafo amb la forquilla, a part tallo tomata petitona i ceba (si és ceba tendra millor), ho afageixo al plat d'alvocat i ho xafo una mica més amb la forquilla, si tens una mica de llimona li pots tirar un raget perquè així triga menys a posar-se negre!
Boníssim per sucar-hi patates (d'aquelles triangles) o per untar sobre una llesca torrada de pa (jo hi tiro oli i sal)!
Bon profit
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: Guacamole!

EntradaAutor: [Marieta] » dv. oct. 05, 2012 10:41 am

A les receptes que ja t'han donat utilitza ceba morada, afegeix-hi mig bitxo tallat molt petit, una miqueta de coriandre fresc picat ben finet i un pessic de comí molt, i el sabor tindrà un toc més autèntic mexicà ;)
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Guacamole!

EntradaAutor: Alehop » dv. oct. 05, 2012 10:55 am

glorieta ha escrit:La meva recepta és la següent:

Agafo el cotxe, vaig fins al Mercadona i busco la nevera de les amanides, allà agafo el potet i llestos!!!

Ai, es broma, es que el trobo bonissim i ja no m'he plantejat de fer-lo jo a casa. Potser un dia m'animo i encara el trobo més bo. :***:


Jajaja!! Jo faig el mateix...i ja de pas agafo un parell de potets d'hummus....mmmmm...i doritos per sucar-los!!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Guacamole!

EntradaAutor: muc » dv. oct. 05, 2012 12:14 pm

Jo el guacamole el faig més o menys com dieu vosaltres: tomàquet, ceba, coriandre, sal, pebre, oli. El que també queda mooolt bé és: alvocat, formatge fresc tipus philadelphia, sal, llimona, pebre, oli. No és guacamole original però queda boníssim! :love:
Avatar de l’usuari
etnia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. abr. 18, 2010 4:59 pm

Re: Guacamole!

EntradaAutor: etnia » ds. oct. 06, 2012 10:53 am

Jo hi poso una mica de pebrot vermell. No és la recepta utèntica, però m'agrada el gust que li dóna. Ho faig així:

poso a la màquina de triturar un granet d'all, una mica de ceba i una mica de pebrot vermell (poquet, perquè "taca" molt i com més pebrot s'hi posa més marró queda el guacamole), una mica de sal i un raig d'oli. Quan està tot triturat hi afegeixo dos alvocats i un raig de suc de llimona i torno a triturar, però que no quedi molt fi tipus puré, sinó que l'alvocat faci una mica de grumolls. I au, a punt per sucar!

Surt boníssim! Per dir-vos que la sogra se m'ha copiat la recepta! ;-)))

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::