Salses per la pasta

Pastes, arrossos, peix, carn...
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Salses per la pasta

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. set. 25, 2013 12:45 pm

Hola cuiners i cuineres,
Quines salses feu per la pasta dels vostres fills? Jo no tinc gens d'imaginació i hi ha coses que no sé si són massa adients com el bacon de la carborana, em passeu receptes. Gràcies!
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Salses per la pasta

EntradaAutor: Merche83 » dc. set. 25, 2013 1:19 pm

Al Eric li faig varies: bolonyesa (la preferida); tonyina amb ceba i tomaquet; pernil dolç, ceba tomaquet; salsa de verdures; carbonara (aquesta molt de tant en tant)...
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Salses per la pasta

EntradaAutor: mireiafor » dc. set. 25, 2013 1:59 pm

La carbonara si la fas amb pernil dolç en comptes de bacon queda molt suau per als nens :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: Salses per la pasta

EntradaAutor: Nuty » dc. set. 25, 2013 3:12 pm

A nosaltres ens encanta el pesto.
Amb pasta, amb gnoquis.

MMMM bon Profit!!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Salses per la pasta

EntradaAutor: abart » dc. set. 25, 2013 5:11 pm

D'espinaques: bulls espinaques, escorres i tritures junt amb una mica de llet (segons la vulguis més o menys espessa). Si li poses formatge parmesà tindrà més gustet!
jumjum
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. set. 10, 2013 3:39 pm

Re: Salses per la pasta

EntradaAutor: jumjum » dj. des. 05, 2013 3:09 pm

Nosaltres menjem molta pasta i fem salses de tot tipus, mentre que el nen no tingui intolerancies ( la nostra nena no en té) endavant... La bolonyesa la faig amb ceba, cansalada a dauets, pastanaga ratllada ( no de pot), carn picada, vi blanc, un tomaquet ratllat, caldo i llet... es una salsa moooolt melosa i suau. Encanta a tothom! Tambe la fem de salmo ahumado, a la carbonara de tota la vida, mariners ( no es ven be salsa) ...
Cuqueta 06-10-06
Esperan-te...juny'14
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Salses per la pasta

EntradaAutor: Crisalexi » ds. juny 28, 2014 3:50 pm

UI quina gana m´está entrant!!!

Jo faig Echalotte dauradeta ( varietat de ceba, si njo en trobes, fas cebetes ), afeigeixes al final, cuan estigui dauradeta una mica de Zafrá, li dona color i gustet, i després crema de llet, sales, i tritures.
Per llepar-se els dits, tb li posem a vegades a l´arroç blanc.
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Salses per la pasta

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. oct. 23, 2014 5:24 pm

Bon dia guapulines!
Agafo aquest fil perquè crec que us puc donar unes quantes receptes &gt;.-<:
Sóc una menjadora professional de pasta i en el dia dia faig servir sobretot verdures! Per exemple:

- Pasta amb carabassó i crema de soja

Al caprabo o al mercadona venen el carabassó ja en trossos i sense crosta. Doncs s'ha de fer en trossets encara més petit. En una planxa escalfar ceba trossejada amb una mica d'oli virgen extra. Quan està més tova (no cal ni que agafi color) afegiu el carbassó i deixeu fer uns minuts remenant una mica. Afegiu una mica d'aigua e deixar cuinar fins que no estigui ben tou.
Doncs en la meva versió li poso, al final, SENSE FOC, crema de soja (perquè no vull utilitzar nata de vaca) que venen en les botigues orgàniques i una mica de parmesà ratllat. Remeneu bé i és farà una crema amb minitrossets de carbassó.

A part s'ha de preparar la pasta. Jo utilitzo només Barilla, Garofalo (es venen al Caprabo) o la Hacendado integral. L'ideal és la pasta corta tipo macarrons o tortiglioni. La treieu molt al dent i la remeneu bé amb la crema. El truc és afegir una mica d'aigua on s'està fent la pasta a la crema, sobretot si us ha quedat massa dura.

Doncs apa, servir calenteta i directament en el plat es pot afegir una mica més de parmesà i pebre negre!

Bona, ràpida, light i molt nutrient! >.-<: :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::