Receptes amb verdures

Pastes, arrossos, peix, carn...
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Receptes amb verdures

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. des. 10, 2013 12:57 pm

Hola a tothom, necessito idees per fer receptes amb verdures una mica "camuflades". Fins ara es menjava la verdura molt bé amb patata però sembla que l'hagi avorrit i les cremes tampoc les vol. A veure si entre tots fem un receptari de receptes amb verduretes. Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Receptes amb verdures

EntradaAutor: ginko biloba » dt. des. 10, 2013 1:53 pm

Jo ho provava fent empanadilles. Comprava les oblees fetes al super, i les reomplia de verduretes, o bé també amb fruita, ja que el meu problema era més amb les fruites, que les verdures.
Per exemple, amb espinacs o bledes sofregides, o amb trocets de moniato i pesols (de vegades xafadet, per fer una massa uniforme). Després les cuino al forn, per no haver de fregir-les. Funciona bastant bé.

Una altra cosa que faig per a que vulguin les cremes de verdures, és donar-li galetetes salades (peixets, etc...) com si fossis picatostes, i els van posant al pure, i se'l van menjant amb els peixets. Això sol funcionar. També provo a colar la crema de verdures sota una bona capa de formatge ratllat.
Avatar de l’usuari
flit
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:53 am

Re: Receptes amb verdures

EntradaAutor: flit » dl. març 31, 2014 7:09 pm

hola el que jo faig es puré de verdures però que quedi espes el poso a la manega pastissera i faig muntanyetes i amb una mica de formatge per sobre i el forn. bonissim
pessols bullits amb una mica de ceba fregida i pernil dolç
agafo espàrrecs de bosc els escaldo i despres arraboçats
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Receptes amb verdures

EntradaAutor: Navi » dt. abr. 08, 2014 8:14 pm

Noies quines bones idees! M'ha encantat la de muntanyetes de purè amb formatge al forn. Jo i les verdures no ens portem gaire bé i me les autocamuflo :-:)

Podries provar amb una quiche, jo trituro les verdures després de coure-les. Amb la massa brisa que et sobri dels voltants pots fer-ne estrelletes (o el que sigui) amb un motlle i posar-les a sobre, queda més maco i potser li fa més gràcia.

Et deixo el link d'un blog on hi ha receptes per nens http://www.pequerecetas.com/recetas-verduras/ n'hi ha de verduretes molt ben camuflades :ok:
Imatge
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Receptes amb verdures

EntradaAutor: Crisalexi » ds. juny 28, 2014 3:37 pm

Ara a l´estiu, nena, Gazpatxo!!!!!!!!!!!!!!!!! El meu li encanta, desde que era super peque, li posava costonets de pa torrat, i li deia que pesqués els peixos, és verdura crua, fresqueta i que entra super bé!!
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Receptes amb verdures-SEITAN

EntradaAutor: Crisalexi » ds. juny 28, 2014 3:41 pm

Seitán casolá, que és gluten de blat. Jo el faig a casa, després el tallo finet com si fos llom, i el passo per la planxa, s´el menja que dona gust!!!
És pot fer arrebossat com el pollastre, i tb li encanta.
si algú la vol, us dic la recepta.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Receptes amb verdures-SOPA DE MELÓ

EntradaAutor: Crisalexi » ds. juny 28, 2014 3:52 pm

SOPA DE MELÓ!!!

tant fácil com triturar el meló, afegir una cullerada de sucre, una mica de crema de llet.
Servir-ho en bols, amb unes virutes de pernil salt per sobre.
Quedes com una reina, és refrescant, i bonissimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::