YOGURTERA

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Laia29 » dt. oct. 30, 2012 2:58 pm

Noies, ara m'ha picat la curiositat i m'estic plantejant comprar una iogurtera... no sé si coneixeu la tenda online Boutique Secret, hi ha una oferta d'una iogurtera Moulinex per 26'90 eurus està bé de preu? es que realment no sé el que valen! el tamany dels pots, són com de iogurt comprat fet? Surt a compte fer-los? hi ha molta diferència de gust?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Mirda » dl. nov. 19, 2012 7:03 pm

Ahir em van donar una iogurtera que ja no feien servir :p-) així que un dia d'aquests m'hi posaré seguint les instruccions que he trobat per aquí, a veure !!! Per temes de salut els he de fer desnatats, espero que això no ho dificulti.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: nunus » dl. març 11, 2013 1:07 pm

Hola noies!

Ahir us vaig anar llegint i a la nit ens vam decidir a fer iogurts amb la iogurtera que ens ha deixat la sogra. :-)

Han quedat genials! Els acabem de tastar, i repetirem segur! >.-<: >.-<:

Vaig veure que moltes comentàveu que us havien quedat una mica líquids (que a mi ja m'agraden) i que algunes hi havíeu afegit llet en pols. Jo els he fet amb una combinació de llet fresca sencera (Letona) i un iogurt natural del Pastoret de la Segarra, i han quedat súper cremosos. :ok:

Tinc ganes d'anar experimentant, tot i que a mi els que m'agraden més són els naturals.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: nunus » dl. maig 27, 2013 2:36 pm

D.J. ha escrit:Yogur de limón
hervir el litro de leche con el azúcar y una ralladura de limón y deje que se enfriara con la ralladura,cuando ya estaba fria añadi a un yogur natural dos cuacharadas de cafe de aroma de limón,aunque la próxima vez pondre solo una porque sabe muchisimo a limón,creo que solo con la ralladura tambien debe estar muy bueno porqe iva provado la leche de vez en cuando y tenia un gustito mas bueno.Pues luego lo mezcle todo y lo puse en los tarritos y a la yogurtera,10horas mas 4 de nevera.


Voldria provar de fer els iogurts de llimona, que són els que li agraden més al meu fill gran. En aquesta recepta que va penjar la D.J. entenc que per "ratlladura" deu voler dir la pell de la llimona, no?
Alguna n'ha fet? Hi heu afegit també l'aroma de llimona, o potser no cal?
I una altra cosa, quan feu iogurts de sabors, sempre els feu ja ensucrats? Quant sucre hi poseu?
Gràcies! :content:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
readytopop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: readytopop » dl. maig 27, 2013 5:10 pm

Mirda jo els faig amb llet desnatada i iogurt desnatat, i no tinc cap mena de problema. Surten bonissims!
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Castanyeta » dt. maig 28, 2013 8:20 pm

Els iogurts de sabors solen fer-se amb melmelada (barrejant-la amb la llet o posant-la al fons del pot), perquè la fruita sola i sense coure fermentaria. Per això, diria que millor no ensucrar-los.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: nunus » dt. maig 28, 2013 11:50 pm

Castanyeta ha escrit:Els iogurts de sabors solen fer-se amb melmelada (barrejant-la amb la llet o posant-la al fons del pot), perquè la fruita sola i sense coure fermentaria. Per això, diria que millor no ensucrar-los.


Doncs ahir vam fer els iogurts de llimona amb la recepta que havia citat i bastant desastrosos, la veritat. :ufs: Vam posar la pell de la llimona amb la llet i ho vam escalfar fins que va arrencar el bull, i quan es va refredar, com sempre, al potet juntament amb el iogurt. I sense sucre.
Doncs avui feien molt bona olor....però eren súper àcids. Vaja, que ens n'hem menjat un el meu home i un jo, amb dos quilos de sucre, perquè no fos dit. I al Guillem li hem dit directament que no en mengés... :-:) :-D

Amb melmelada ja ho havia pensat, però al Guillem no li agradarà trobar-se coses al iogurt. I aroma no em fa massa il·lusió posar-ne...

Seguiré buscant alguna altra recepta alternativa, però és que sempre que ho googlejo em surt la recepta del pastís de iogurt de llimona... :-(( :-:)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: nunus » dt. maig 28, 2013 11:52 pm

Perquè... ara m'acaba de venir un flaix... i fer-los amb iogurt de llimona?? És molt cutre?? :-D
Imatge
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Nima » dc. maig 29, 2013 8:12 am

Hola!!

Jo volia comprar una, em recomaneu alguna marca?

He posat un post al mercadillo per si algú la té i no la fa servir jejeje... i fins i tot he posat a la venta unes olles a pressió que tinc i que no faig servir per poder aconseguir les peles per comprar-ne una :p-) :p-)

Gràcies :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Castanyeta » dc. maig 29, 2013 12:11 pm

Nunus, fer-lo amb iogurt de llimona no li donarà gaire/gens de gust de llimona.
La melmelada la pots passar pel minipimer i així el nen no trobarà els trossets. O pots fer tu una pseudomelmelada, posant a coure la fruita que vulguis amb sucre i una miqueta d'aigua, aixafant-la amb una forquilla perquè deixi anar força suquet tant al principi com a mitja cocció, i al final aprofitar només el líquid que quedi, passant-ho tot plegat per un colador (millor si ho coles en calent). El que et quedarà és més aviat com un xarop, que és el que hauries de posar al fons del pot del iogurt.
Sembla complicat, però és ràpid i fàcil de fer: amb 20 min, ho pots tenir llest, i no fas gaire meder perquè t'estalvies la part de l'envasat, que és el més engorós de les melmelades.

Nima, no cal tenir una iogurtera per fer iogurt. A la primera pàgina d'aquest post explico com ho faig jo a casa, amb una nevereta de platja.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: nunus » dc. maig 29, 2013 9:11 pm

Castanyeta ha escrit:Nunus, fer-lo amb iogurt de llimona no li donarà gaire/gens de gust de llimona.


Sí, després ja ho vaig pensar... deu quedar súper diluït... Em sembla que provaré de fer jo la melmelada! :ok:

Gràcies!!
Imatge
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Nima » dj. maig 30, 2013 8:36 am

Castanyeta ha escrit:
Nima, no cal tenir una iogurtera per fer iogurt. A la primera pàgina d'aquest post explico com ho faig jo a casa, amb una nevereta de platja.


Carai !! Moltes gràcies!! Li donaré un cop d'ull a veure si m'ensurto :-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: petitaformigueta » dv. ago. 02, 2013 7:40 am

Una altra que s'apunta al club de les yogurteres!!!
Ahir vam anar al Lidl hi n'hi havia una d'oferta (15€), així que la vam comprar. Estic esperant arribar a casa per poder tastar els yogurts :p-) :p-) .
Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: trea » dt. ago. 06, 2013 12:38 pm

Una pregunta..

els iogurts a la iogurtera els poseu tapats amb la seva corresponent tapa, o els tapeu quan ja estan fets per desar a la nevera?

feu servir tot un iogurt per un litre de llet?

Jo fins ara posava els iogurts destapats dins la iogurtera, i com que la meva només tenia 6 pots, no gastava tot el litre de llet, però si que hi repartia un iogurt sencer. Segons la marca de llet em sortien millor o pitjor, però sempre boníssims

Es tot un mon això dels iogurts.. :-:) :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: petitaformigueta » dc. ago. 07, 2013 8:36 am

Dir-vos que m'estan sortint uns iogurts boníssims!!! :ok: A casa volen!!
Trea jo els poso a la iogurtera sense tapa i faig servir un iogurt sencer per un litre de llet, però la meva iogurtera té 7 pots.
Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: trea » dv. ago. 09, 2013 1:06 pm

Gràcies petitaformigueta, jo també els hi posava però vaig llegir en unes instruccions tapats, i d'aquí la meva pregunta.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Momo » dl. set. 30, 2013 8:01 am

Hola, fa moooolt temps que em tempta el comprar-me una iogurtera. L'altre dia les vaig estar mirant i em van ensenyar la Tefal Multidelices. Algú la té? Val la pena? És molt temptadora...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ametista » dl. set. 30, 2013 11:28 am

Momo una amiga meva la té i n'està mooolt contenta! diu que la fan servir a diari i que surt tot boníssim :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Momo » dl. set. 30, 2013 1:57 pm

Ametista!!! Tu noooo!!!
Si tu me la recomanes, me l'hauré de comprar!!! Aaaaaargrrgg!!!
Gràcies ;)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 01, 2013 1:10 am

:-D eeei que jo no la tinc eh? però pel que em va dir la meva amiga va molt bé...i crec que a més de postres dolços també es poden preparar menjars salats (estil flam de verduretes, pastís de tonyina...) jo no m'ho plantejo perquè de moment ja faig amb la iogurtera normal però d'aquesta me mola que també es pot fer formatge fresc (i el sèrum que queda de fer formatge es pot aprofitar per fer pa ;-))) )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::