YOGURTERA

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ragi » dv. gen. 27, 2012 8:07 am

Els iogurts els vaig fer amb llet sencera, una cullerada de llet amb pols, una cullerada de sucre i evidentment una cullerada de iogurt, i la veritat que m'han quedat més presos, no tant com un iogurt normal de compra pero més bé que amb la llet semi, i al meu home li encanten així ensucrats!!!!! han quedat molt bons! :ok:
la pròxima vegada hi ficare fruita al cul del iogurt a veure que tal :ok:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dv. gen. 27, 2012 10:53 am

Hola, tal com expliques es com si fessis iogurt per iogurt. Jo el que faig és agafar un recipient hi poso el litre de llet (sencera), 3 cullerades soperes de la llet en pols Sveltesse desnatada i el iogurt, (el poso o griego o de vidre). Em quedem molt espesos, els tinc 8h. a la iogurtera i després mínim 4 a la nevera. Ahir a la nit vaig fer la mitat de la barreja amb sucre a veure que tal, i dos els hi vaig posar puré de poma Hero al cul, ummmm a veure com estaran de bons al migdia. A casa volen, he comprat danone de vidre per tenir més gots sinó, s'acabaven així cada nit tinc la iogurtera en marxa !!!.
És fantàstic, perqué els nens els costava molt veure llet, així es mengen un iogurt o dos i ja tinc la ració del dia. ja ja ja
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ragi » dv. gen. 27, 2012 12:02 pm

123martri ha escrit:Hola, tal com expliques es com si fessis iogurt per iogurt. Jo el que faig és agafar un recipient hi poso el litre de llet (sencera), 3 cullerades soperes de la llet en pols Sveltesse desnatada i el iogurt, (el poso o griego o de vidre). Em quedem molt espesos, els tinc 8h. a la iogurtera i després mínim 4 a la nevera. Ahir a la nit vaig fer la mitat de la barreja amb sucre a veure que tal, i dos els hi vaig posar puré de poma Hero al cul, ummmm a veure com estaran de bons al migdia. A casa volen, he comprat danone de vidre per tenir més gots sinó, s'acabaven així cada nit tinc la iogurtera en marxa !!!.
És fantàstic, perqué els nens els costava molt veure llet, així es mengen un iogurt o dos i ja tinc la ració del dia. ja ja ja



Ho provare amb un griego a veure que tal queden :ok: encara que no em quedin molt espessos de gust estan bonissims!!!!! :love:
poc a poc n'anirem aprenent i ficant més cosetes!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dc. feb. 01, 2012 3:42 pm

El truqui de puré de poma va ser espectacular i em vaig animar i en vaig fer amb melmelada de gerds ensucrats, ummmm bonissims. Un altre punt a favor és que hi veig es que es poden fer de gustos no cal tots iguals, pots fer 2 d'una mena, 2 d'un altre.
Ara la nena vol de xocolata, miraré si es fan amb xocolata amb pols desfeta a la llet com colacao, vaja.
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: cross_13 » dl. jul. 09, 2012 1:44 pm

Iogurtera amb llet sense lactosa
El meu fill és intolerant a la lactosa, i em trobo que els iogurts sense lactosa avorreixen una mica, i he pensat l’opció de una iogurtera, però volia assegurar-me que podia fer iogurts amb llet sense lactosa i que el puc fer de diferents gustos... les que teniu el trasto sabeu si funciona?
Una altra pregunta: quina caducitat tindrien el iogurts?
Imatge
Imatge
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dt. jul. 10, 2012 7:36 am

Bon dia Cross, jo no ho he provat sense lactosa. Però pots fer una prova fàcil i si et surt bé et compres la iogurtera, que és molt econòmica.
Necessites un iogurt sense lactosa comprat, i ho barrejes amb 1l de llet, i li has de donar escalfor, jo els normals abans de tenir iogurtera posava la llet a escalfar que no bullis i li tirava el iogurt, embolicava el recipent amb un drap de cuina i el deixava sobre la nevera, i es feien els iogurts. Prova-ho i sabras si amb el que porta el iogurt sense lactosa es poden fer.
Aprofito per demanar si algu té la recepta dels iogurts de xocolata, vaig provar amb colacao però durant la nit el colacao queda a baix i tot i que no son dolents, no son ni de bon tros com els que venen de la lechera o el danone.
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: cross_13 » dt. jul. 10, 2012 10:12 am

Si! és bona idea provar i si surt be comprar la yogurtera... :ok:
Aprofitaré per vacances fer la prova!
Aquesta pagina web posa algunes receptes... fan molt bona pinta!
http://lacasitaverde.blogspot.com.es/se ... %20IOGURTE
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: glorieta » dc. jul. 11, 2012 7:34 am

Cross_13 jo vaig recuperar la iogurtera de casa ma mare (té com 30 anys i encara funciona!) justament per això. Durant uns mesos en Pol no podia pendre lactosa (tot i que al final ha estat al·lergic a l'ou en en procés de proves i diagnòstic li van treure la lactosa) i surten igual que amb iogurts normals. Jo els feia per que només trobava iogurts ensucrats o de maduixa, i prefereixo donar-li iogurts sense sucre i posar-hi mel. No he provat de fer-los de gustos. A veure com et va!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
anna31
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:53 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: anna31 » dj. jul. 19, 2012 3:09 pm

Hola:
Jo fa dies que penso en fer iogurts pels meus nens, que en mengen uns 3-4 al dia cadascun, com que no volen llet.
Però, em volta pel cap una pregunta. Són millors i/o més sans aquests que els que comprem fets? O són iguals, amb les mateixes propietats?
No sé si m'explico.
És necessari posar-hi llet en pols?
O posant-hi un iogurt grec ja fa que siguin més espessos?

A veure si em podeu ajudar.
Jo estic animada per fer-los avui a la tarda.
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Judy* » dv. jul. 20, 2012 8:29 am

A nosaltres me mare ens va regalar una iogurtera fa més de mig any i des d'aleshores no he menjat més iogurts de compra, que ara els trobo súper àcids...
Estic encantada, són molt bons, casolans, saps què hi poses i pel què diueu, sense lactosa ja us dic que també surten fenomenal!

Jo acostumo a fer-ne més de 'naturals' perquè en mengem tots (a mi amb gust no m'agraden), però algun cop també en faig amb melmelada pel meu home i li agraden molt!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
anna31
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:53 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: anna31 » dv. jul. 20, 2012 1:58 pm

Hola:
Jo ahir vaig fer iogurts i m'han quedat bastant líquids. De gust molt bons, però força líquids.
Què he pogut fer malament? Potser que el forn no tingués prou temperatura?
Com puc fer que quedin més espessos?
Ja hi he posat llet en pols i ho he fet amb griego.
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dl. jul. 30, 2012 6:56 am

Bon dia !!! sobre els iogurts al forn entenc que ho has fet a la vieja usanza. Jo quan els feia sense iogurtera, escalfaba la llet sense que bullis i despres embolicava el pot amb una manteta petita i la deixava aprop del radiador, crec que s'havia de mantenir una estona sobre els 40º i que anes refredant, mai em quedaven tant espesos com amb la iogurtera. ERen com iogurt de beure. A la iogurtera li poso dos cullerades de llet en pols per 1l. de llet i 1 iogurt. tot ben barrejat.
Es difícil dir que has fet malament segurament res, la iogurtera fa una escalfor constant durant 8 hores.
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Itx77 » dl. set. 03, 2012 9:39 am

Ep ! Feia dies que la idea em ronsava pel cap, i al veure el post em vaig animar... Dissabte e van regalar la iogurtera i ahir a la nit la vam estrenar... Ara ja tinc els iogurts a la nevera, aquest vespre en farem el primer tast, a veure què tal va... Els meus fills són una mica iogur-adictes, espero que els hi agradin...
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: kine » dt. set. 04, 2012 4:44 pm

Hola,
jo vull provar de fer-los al forn ja que no tinc iogurtera i a casa en mengem molts. He llegit que hi poseu llet en pols per fer-los espessos, a mi líquids no m'apassionen, més aviat m'agraden com els grecs.
On la compreu? Només he trobat envasos molt grans de llet en pols que valen uns 7 euros, n'heu comprat de més petits? És que no se ai el gastaré tot.....

Gràcies
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Itx77 » dc. set. 05, 2012 8:03 am

Kine
Jo ahir vaig comprar-ne un pot no masa gran al Caprabo... Clar que de 2 cullerades en 2 culleredes, em durarà moltíssim, però vaja, caduca d'aquí 12 mesos, o sigui que no crec que hi hagi massa problema... i si no, també en faré servir pels talladets del matí...
Per cert, els iogurts del diumenge, un èxit !!! A tota la familia ens han encantat... Ahir en vaig fer de xocolata, i ja tinc ganes d'arribar a casa per provar-los !!! :p-)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: nb_30 » dc. set. 05, 2012 8:57 am

Un altra adicta a la iogurtera! Sempre els havia fet de llet de vaca però estic donant pit a la meva petita i vull evitar menjar lactis de vaca.ahir vaig provar a fer-los de cabra i han quedat molt liquids, Teniu algún truc?
I els de xocolata com els feu??
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: kine » dc. set. 05, 2012 11:02 am

Gràcies Itx77 ho miraré.
Ei! A mi també m'interessa aixó dels iogurts de xocolata!!!
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Itx77 » dj. set. 06, 2012 8:40 am

Hola

Pels de xocolata, vaig fer servir una recepta que vaig trobar per internet, us la copio. Vaig fer servir cobertura ( que és el que tenia per casa), i a mi em van encantar, tot i que a casa els hi haguessin agradat una mica més dolços...(mmmm, potser el tema està en que només vaig posar 50g de sucre, perquè ja em semblava prou...). Suposo que enlloc de thermomix pots fer servir el minipimer per trinxar la xoco o, directament, xocolata en pols...



Ingredientes
Unos 150 g. de chocolate
1 litro de leche
1 yogur natural
2 cucharadas de leche en polvo
75 g. de azúcar

Trituramos el chocolate en la Thermomix en velocidad 7 ( o en otro robot de cocina) unos 10 segundos. Añadimos la leche y el resto de los ingredientes y programamos 3 minutos, a 50 grados, velocidad 2 1/2.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: nb_30 » dj. set. 06, 2012 8:43 am

Moltes gràcies! no trigaré a provar-ho!
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: kine » dt. set. 25, 2012 9:29 pm

Nenes!!! Que bons!!!! jo no tinc iogurtera i els vaig fer al forn. Vaig posar el litre de llet, un iogurt de la fageda i 3 cullerades de llet en pols i tot ben barrejat. Ho vaig posar 3 min al microones i despres repartir-ho i au! Cap al forn.

El resultat ha agradat molt a casa. Ara vull provar els de llimona i els de xoxolata.

Fins aviat!!

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::