YOGURTERA

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: Irina » dg. feb. 07, 2010 9:37 pm

Hola iogurteres!!!

Estem viciats aqui!!! Cada dia en mengem, i com que nomes tinc set pots, el que hem fet es comprar iogurts amb pot de vidre i tapa de "quita y pon" i aixi en vaig fent mes a mida que es van buidant...

Els he fet de vainilla...i estan bonissims!


igurts de vainilla


Com que aqui nomes hi ha llet fresca, l'he de bullir (segons la recepeta de la Moulinex pots fer servir la llet de tetrabric que no cal bullir) i el que he fet es posar 3 baies de vainilla perque s'infusioni amb la llet.
Un cop bullida, la deixo refredar, colo la nata i trec les baies. Les parteixo per la meitat i trec les llavors minuscules que barrejo amb la llet juntament amb el iogurt per quallar.
Omplo els pots i cap a la iogurtera.
L'unica cosa es que les llavors es queden totes abaix, pero si remenes be abans de menjar-lo ja esta...
Avatar de l’usuari
MaMiBlume
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2406
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 1:00 pm
Ubicació: Badalona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: MaMiBlume » dg. feb. 07, 2010 10:23 pm

ostres kin descobriment!!!

jo tinc la yogurtera parada de potser fa 2 anys.. pr ara que el peke ja pot pendre yogurt començare a fer-los jo!

m'esperaré a fer-los amb llet normal que fagi els 8 meoss d'aki uns dies, kina marca de llet feu servir?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
roser.fg
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 4:55 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: roser.fg » dl. feb. 08, 2010 8:38 am

jo faig servir la llet normal sencera, ara comprem la Llet Nostra, però vaja suposo que qualsevol llet va bé. Els últims que he fet han estat de maduixa i han quedat molt bé! Vaig posar-hi enlloc de iogurt normal, el griego, i a més els vaig tenir 14-15 hores i han quedat molt espessos! i vaig posar al cul una mica de mermelada de maduixa i trossets de maduixa talladeta ben petita. El que va passar és que quan vaig abocar-hi el líquid la maduixa va quedar a dalt flotant... >.-<: , però mira, així hi havia maduixa a dalt i baix. La veritat és que estic molt contenta de com han quedat.
Seguiré fent més proves.

Per cert, MaMiBlume, als 8 mesos ja li podem donar iogurts dels nostres? A mi la pediatra em va dir als 9.. suposo que no passa res, no? cada pediatra diu el que li sembla.. També em va dir que la sopeta amb sèmola fins els 9, i des de fa varies setmanes que li donc per sopar i li encanta :-)(-: !!
Un dia que no has rigut, és un dia perdut
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: tolinso » dt. feb. 23, 2010 4:33 pm

ei!!! nosaltres tambe ens fem els iogurts!!! pero.... a la Julia no li agraden :ufs: crec que queden massa acids pel seu gust... i la textura tambe es massa liquida! pero ara que he vist les vostres receptes, les provarem :ok:

per cert.... TEMA DATA DE CADUCITAT DELS IOGURTS: els iogurts no son res mes que un cultiu de bacteris. Per tal que els iogurts mantingui les seves propietats (renovacio de la flora bacteriana del sistema digestiu, bla bla bla) cal que aquests bacteris siguin vius i actius. La data de caducitat indica fins quan esta garantit que els bacteris continuin actius. Un cop passada la data de caducitat, els bitxets perden facultats, com si diguessim, pero no vol dir que el iogurt s'hagi fet malbe. Si passen molts dies si que pot passar que altres bacteris que no interessen creixin al iogurt, i llavors es quan es fan malbe :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: petazetas » dv. març 12, 2010 12:42 pm

ei que guapo aquest post! a veure si m'animo un dia i els faig! :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
juda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: juda » dv. març 12, 2010 10:54 pm

Hola!!
Aquí una altra iogurtera, de moment a casa nomès fem els iogurs naturals però desprès de llegir aquest post m'animaré a fer-los de gustos que feia temps que en tenia ganes i no sabia com fer-ho.
Quan ho hagi provat ja us informaré.
Gràcies a totes per aportar idees.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: glorieta » ds. set. 10, 2011 1:57 pm

Hola noies,

Rescato aquest post a veure si em podeu ajudar...
He recuperat al iogurtera Moulinex de ma mare (és a dir que té entre 20 i 30 anys!) i com és normal ja no té les instruccions. Me les podeu passar i explicar com es fan? Suposo que deuen ser iguals que les d'ara, oi?
De fet, sé que s'ha de posar una mica de iogurt a cada potet i omplir-lo de llet, però per fer-los els pots de dins de la iogurters s'han de tancar? Quantes hores ha d'estar funcionant? Heu probat de fer-los de iogurt i llet sense lactosa?
Com podeu veure vaig peixpeix...Es que els iogurts que trobo sense lactosa son ensucrats o de fruites, que també són molt dolços i per cada dia no m'agraden.

Moltes gràcies!!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ametista » dt. set. 13, 2011 2:26 pm

glorieta ha escrit:s'ha de posar una mica de iogurt a cada potet i omplir-lo de llet, però per fer-los els pots de dins de la iogurters s'han de tancar? Quantes hores ha d'estar funcionant?

el pots van oberts a dins la iogurtera, s'hi han d'estar unes 8-10 hores (jo els deixo tota la nit) i només treure'ls de la iogurtera es tapen, es deixa que perdin temperatura una mitja horeta i a la nevera i estaran a punt per menjar al cap d'unes quatre hores :ok:

per fer-los amb llet sense lactosa ni idea, no sé si la lactosa intervé en el procés de fermentació ?-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
juda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: juda » dt. set. 13, 2011 9:31 pm

Glorieta, no he provat mai de fer els iogurs sense lactosa però si que n''he fet de soja i cap problema, o sigui que la
lacosa segur que no influeix.
Per qualsevol altre dubte ja saps .
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: glorieta » dt. set. 13, 2011 9:36 pm

Moltres gràcies guapes!! Aquesta setmana els vaig segur!!!!!! Ja us explicaré com han sortit la primera vegada, pq falta que la iogurtera funcini bé. I si son un èxit llavors ja faré proves!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: glorieta » dg. set. 18, 2011 8:09 pm

Ja he fet els primers iogurt i "aconsegit!!!!" Han quedat un pèl líguis, com si no s'hagués cuallat del tot i hi havia com una mica d'aigua al mig, pero ben barrejats estan bons. I a en Pol li han agradat! al començament a fet cara una mica rara pq acostumat als ensucrats aquests son més acids, però se l'ha menjat tot.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ametista » dg. set. 18, 2011 8:48 pm

aquesta aigua és el sèrum de la llet, que és súper nutritiu :ok: però si vols que els iogurts et quedin més qualladets un truqui és posar una culleradeta de llet en pols a cada iogurt i ja no quedarà l'aigua pel mig :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: glorieta » dl. set. 19, 2011 7:52 am

Gràcies Ametista, ja ho he llegit això de la llet en pols. Però la veritat es que de moment no ho faré pq un cop remanats queden bé. L'únic problema de que siguin més liquids és que en Pol s'els menja sol de fa temps, i clar, fa un merder... que amb els "normals" ja no ens passava. Però ens ho agafarem com a un nou repte!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ametista » dl. set. 19, 2011 12:48 pm

glorieta ha escrit:Gràcies Ametista, ja ho he llegit això de la llet en pols. Però la veritat es que de moment no ho faré pq un cop remanats queden bé. L'únic problema de que siguin més liquids és que en Pol s'els menja sol de fa temps, i clar, fa un merder... que amb els "normals" ja no ens passava. Però ens ho agafarem com a un nou repte!

:ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dt. gen. 10, 2012 11:15 am

Hola iogurteres !!! a mi els reis em van portar una iogurtera, i ahir la vaig estrenar, al matí he tapat els iogurts i només penso en tastar-los !!! aquest matí tenien una pinta increïble, i gràcies a vosaltres !!!
Vaig fer trampa i abans d'estrenar-la em vaig llegir tots els vostres comentaris, i ja us dic si estan igual de bons que la pinta que fan.... ummm
Vaig posar litre de llet sencera marca Llet nostra, 2 cullerades de llet en pols (només en vaig trobar Sveltesse que es descremada) i un iogurt Griego de Danone.

A veure si les que ja teniu experiència i heu incrementat la gamma de sabors, ens expliqueu com va aquesta aventura dels iogurts !!!.
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dj. gen. 12, 2012 9:10 am

Hola, tal i com semblava per la pinta els iogurts han sigut un èxit, a la nevera ja tinc la segona tanda, els he fet 2 amb avellanes tal i com explica un link que he vist aquest post i els altres normals, la meva filla vol de plàtan, veig que algú també demanava la fórmula màgica, la teniu?
Va a veure si reactivem el post i afegiu aquells secrets que tingueu !!!
Visca la Iogurtera :p-)
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ragi » dv. gen. 13, 2012 9:29 am

m'apunto al club de les yogurteres! m'en van regalar una per Nadal i ja n'he fet dos vegades, aquesta vegada els he fet amb sucre a veure que tal surten! pero em surten liquids, tindre que comprar llet amb pols a veure si es quallen una mica més! aleshores la llet amb pols la desfaig amb la llet normal i ho remeno tot?
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dl. gen. 16, 2012 3:31 pm

Hola Ragi !!!
Jo barrejo segons les instruccions que veien a la màquina, 1 l. llet sencera a temperatura ambient o un pel calentona un iogurt, vigilant no surti espuma, el iogurt l'he fet servir griego que ja de per si es més espes i dos collerades de llet en pols i surten genials.
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: ragi » dc. gen. 18, 2012 2:28 pm

Avui hi he ficat llet amb pols, demà us dire el resultat!!!
ahh també hi he ficat sucre perque al meu home li agraden ensucrats :ok:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: YOGURTERA

EntradaAutor: 123martri » dc. gen. 25, 2012 2:48 pm

Com van quedar els iogurts?, jo vaig fer amb el cul de melmelada i per mi boníssim el meu home va trobar a faltar el sucre i clar al remenar perd la gràcia de la separació de la melmelada. A tu et van quedar bé els ensucrats? i vas posar sucre blanc?

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::