Receptes i trucs THERMOMIX

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: clarabelle » dc. feb. 18, 2015 9:47 am

Us deixo l'enllaç de la recepta del trinxat. Jo vaig posar la meitat de tot perque només erem dos a dinar. I en comptes de cansalada vaig posar bacon a tires.

http://thermomix-barcelona-sants.es/gar ... at-de-col/
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. feb. 18, 2015 1:49 pm

Gracies!!,
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: terrassa5 » dc. feb. 18, 2015 5:55 pm

Llura, quina recepta de pizza vas fer servir?

Jo tinc varies al meu blog, per si vols provar-ne de diferents:
http://xurruscat.blogspot.com.es/search/label/pizza
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: noyja » dj. feb. 19, 2015 3:19 pm

Umm pizza, què bona surt!!

Jo l'ha utilitzo menys del que voldria...però els cap de setmana li donem molta vida.

Per cert, les qe teniu peques, d'on treieu les receptes del purés/papilles? jo tinc el de receptes infantils però pràcticament no surten moltes...
Imatge
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: clarabelle » dv. feb. 20, 2015 6:58 pm

Ostres Terrassa5 quina pinta les teves pizzes!! Una pregunta on compres les farines? Jo de forza integral no en trobo. I per amassar quin tipus de rodillo fas servir? Es que m' estic iniciant en el mon de las masses i com que amb el blog que tens et veig súperexeperimentada potser em pots aconsellar.....
gracies per compartir- lo !!
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: terrassa5 » dv. feb. 20, 2015 8:18 pm

Clarabelle, jo compro les farines a una tenda de venda a l'engrós, d'aquestes que s'estan posant de moda ara, al menys a Terrassa estan sortint com bolets. En concret la compro a una que és diu 4 unces.

La masa la faig amb la Tmx, i per estirar-la faig servir un corró de silicona, però suposo que qualsevol serveix.

Al blog em sembla que no ho dic, però si la masa és deixa reposar 2 o 3 hores queda millor, fins i tot ara la deixo reposar després mitja hora més quan ja està estirada però sense farcir. És que com faig pizza gairebé cada setmana, vaig fent petits canvis, i no sempre els público.
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: clarabelle » ds. feb. 21, 2015 8:45 am

Gracies Terrassa5. Jo tambe visc a Terrassa. Ja buscaré la botiga aquesta que comentes. No se m' havia acudit buscar a les botigues a granel. A veure si em compro un corró que em vagi millor perque el que tinc es de gruix regulable pero te l' inconvenient que com que els costats sobresurten quan has d' estirar una massa gran fan de guillotina i no hi ha manera.
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: terrassa5 » ds. feb. 21, 2015 10:48 am

La tenda que dic és al carrer d'Iscle Soler, al costat de la plaça de Salvador Espriu.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: nb_30 » ds. feb. 21, 2015 11:30 am

La masa de pizza a la thermo queda increible!! Nosaltres acostumem a fer-ne el dissabte. Jo tambe la deixo reposar 2-3 hores i esta mes bona. I si em sobra masa la congelo i tambe queda molt be un cop descongelda!

I heu provat de congelar platan o maduixa i amb un iogurt fer-ne gelat? A mi m'encanta!!! Ei, i als nens tambe.

A veure si animem el post anem penjant mes receptes!
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: la_lluna_rodona » ds. feb. 21, 2015 4:54 pm

Avui hem fet el trinxat i un plaer!!!

M'aconselleu massa de pizza?? La faré avui. Mateix ;)

Gràcies
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: glorieta » dj. abr. 16, 2015 12:00 pm

Hola noies,

Una que ve a veure si m'acabeu de convencer...
A casa entre setmana només hi sopem i som molt de coses bàsiques: sopa, cremes, verdura, planxa, forn... per cremes i verdura, guai, pero per tot lo altre? també es pot fer semblant amb la TMX? Pel caldo, en faig una olla gran i congelo.
A més jo menjo sense gluten i el meu fill es al·lergic a la llet i ou cru, per tant tema pastissos, gelats, batuts, .... tampoc els puc fer normal. També hi ha alternatives? els heu probat de fer sense aquests ingedients a la TMX?

Es que penso que pot estar bé, pero per una crema de verdures i un tall a la planxa val la pena?

?-) ?-) ?-)
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Gambeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:24 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Gambeta » dc. abr. 29, 2015 7:33 am

Jo també tinc la TM5 i n'estic molt contenta.
El que més m'agrada fer i com queda son els pastissos, madalenes, brownies, flams,... però després de cuinar s'ha de menjar i no es pot fer massa sovint.
Pel tema cremes de verdures, queda una textura perfecta, super suau i els ingredients es poden modificar al gust de cadascú. Nosaltres abans de tenir la Thermomix els passavem pel xino despres de triturar i no quedava tan fi com ara.
Em queden moltes coses pendents de provar, però de moment d'estem molt contents.
Recomano el grup de facebook "cocinar con thermomix", que s'hi publiquen moltes receptes,trucs i consells cada dia.
La tenim desde desembre i de moment no tenim cap error, espero que segueixi per molt anys.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 29, 2015 10:28 am

Hola
el meu somni és tenir una TH, cosa que dubto que passi (com a mínim de moment) però fa 15 dies em van regalar pel meu sant una mena d'imitació de TH molt més barata. De moment l'he provat i és igual que la Thermomix exceptuant dues coses: no té bàscula i no té la funció de girar enrere. Els accessoris són iguals: vaporera, "mariposa"... i les velocitats, temperatura etc diria que van igual.

De moment he fet puré de verdures, gazpacho, massa de pizza, salsa de tomàquet i bolognesa (vegana amb soja) i tot ha quedat genial.


Glorieta, he descobert a FB un grup i una pàgina que es diuen algo així com "recetas veganas y vegetarianas en thermomix". Al grup la gent hi va penjant coses i a la pàgina hi ha les receptes ordenades per "temes". Com saps, les receptes veganes no porten ous ni llet així que segurament pots trobar diverses receptes pel teu fill.
Mira aquest és el grup: https://www.facebook.com/groups/4844245 ... ts&fref=ts (tancat, fins que no hi accedeixes no pots llegir el contingut) i aquesta és la pàgina: https://www.facebook.com/ThermomixVegetarianosyVeganos
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: xinxa » dt. feb. 02, 2016 9:56 am

Hola!
Ja sé que aquest post és molt vell, però aquí una més que s'uneix al club de la thermomix! Ja puc anar llegint les receptes i els trucs que heu anat escrivint!

Quines ganes que arribi!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: lanina1981 » dc. març 09, 2016 3:14 pm

JefaXinxaaaaaaaaaaa!!! Et persegueixo!!!!!
La meva cunyada m'ha regalat la thermomix, però encara no la tinc ja que me l'han de baixar de Suïssa i les aduanes em cobren un ronyó. Nenes, ja em podeu anar apuntant totes les receptes que aviat estaré on fire sense sortir de la cuina :p-) :p-)

Li estic preparant un altar i tot a la Thermo!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: xinxa » dc. març 09, 2016 4:02 pm

Uooo Lanina! Tu per aquí! mooooolt bé!!! Jo la tinc en un altar la TM! Tot i tenir el petit per casa, no para!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Gesmil » ds. abr. 30, 2016 3:18 pm

Tocaria ressucitar el fil, no??
Aquí una altra fan! Ens vam decidir de comprar-la quan em vaig quedar embarassada pel tema purés, però ja m'ha anat genial els primers mesos, per poder menjar decentment malgrat el caos.
Avatar de l’usuari
cuca1985
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dj. jul. 28, 2011 2:16 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: cuca1985 » dj. jul. 07, 2016 9:47 pm

Hola noies!

Soc la cuca, mami de 2 :) i visc als estats units, si alguna sap d algu que visqui allà i estigui interessat en comprarne una li podeu donar el meu contacte si us plau?

Ja estan disponibles, son a 110 i per tant no cal transformador, tant es pot fer servir en graus celsius com fahrenheit o grams/ onces.

Us deixo el email per si un cas: thermocriss@gmail.com

Despres em reviso receptes i us en poso alguna d'americsna si voleu :)

Moltes gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
germanherrero
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 05, 2020 9:55 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: germanherrero » dc. ago. 05, 2020 9:59 am

Genial la idea de la masa de pizza en la thermomix. A mi me quedó genial y los peques se lo comieron toda. Dejo por aquí la receta. https://www.elreydelpulpo.com/receta/pizza-pulpo/

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::