Receptes i trucs THERMOMIX

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Ítaca » dv. ago. 03, 2012 11:12 am

Una consulta... algú sap per quan em pot sortir un motor nou de la thermo????
Fa un soroll estrany, com si patinés, i com un xiulet... no sé, em fot, pq tampoc la fem anar cada dia ni molt menys, hi hagut mesos q ni l'hem tocada, i em sembla molt heavy q em passi això. Em fotaran una mega clavada q em quedaré seca, com si ho veiés :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: , i clar, aquests del servei tècnic no reparen res, simplement, canvien la peça i llestos.. Alguna representant em pot dir si sap més o menys el preu de la reparació?
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dt. ago. 21, 2012 11:41 am

Bones noies! definitivament m'uneixo amb vosaltres! Fa una setmana que tenim la tmx i n'estem encantats! >.-<:
Hem fet crema de carbassó, lassanya i una coca de taronja del llibre. Va quedar tot boníssim.
El que no ens ha convençut, és el carbassó i la ceba per la truita. Queda massa "bullit" pel nostre gust. Vosaltres li feu? suposo que no hi ha manera perquè quedi un xic més ros, oi?

Ítaca, em sap greu, no et puc ajudar. Ho has pogut sol.lucionar?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
eurisco
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 11:29 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: eurisco » dc. ago. 22, 2012 11:59 pm

Hola NyiNyi,
benvinguda al club de la thermomix, ja veuras que la gaudiras moltíssim >.-<: ! Pel que fa al tema de la truita de carbassó, et dono la recepta que faig anar jo, és del llibre de receptes infantils, i ara en època de carabassons cau cada setmana :r) :
Trossejes 150gr de ceba 4 segons vel 4 i la retires; posa la papallona i 40gr d'oli d'oliva i escalfes 4 minuts, varoma, vel cullera; incorpores la ceba i sofregeixes 7 minuts, varoma, vel cullera. Ara hi afegeixes 300gr de carabassó, sense pelar i tallat a daus no massa prims i ho cous tot 12 minuts, varoma, vel 1. Ho escorres amb el cistell i ja pots fer la truita! Jo normalment la faig d'uns quatre ous mitjans i em queda molt bé, boníssima!
Ja diràs com t'ha quedat si la proves!

Ítaca, jo tampoc et puc ajudar amb el que demanes, ho has consultat amb la teva presentadora?

Fins ara!
Avatar de l’usuari
eva gi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. ago. 11, 2009 11:30 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: eva gi » dj. ago. 23, 2012 1:10 pm

Hola Nyinyi,

així ja teniu la Thermomix, ja veuràs que us encantarà, és un vici. LLàstima que no tenim temps de fer-la servir tan com voldriem

jo quan faig truita, o algunplat que porta ceba li deixo un amica més que 7 minuts.
pel que em van dir a un dels cursets que vaig fer, les receptes són per fer plats més "pochats" si ho vols sofregir una mica més li deixes una mica més temps
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dl. ago. 27, 2012 10:22 am

Gràcies eurisco! justament vam fer aquesta recepta! :ok: però com dic, vam trobar-ho massa "bullit" pel nostre gust.

Eva gi! ho provaré, a veure si així ens convenç més. Ja us ho explicaré.
Vas a fer cursos de cuina a Girona? amb qui la vam comprar ens va dir que el setembre en començarà de nou a fer-ne, si t'interessa t'ho dic! No sé si la vam comprar amb la mateixa, qui l'ha comprat amb ella els té gratuïts.

Es un vici si.. tot ho cuinaríem a la thermomix! jejeje suposo que és el que passa al principi.

Ahir ens van donar molts de tomàquets i volia fer conserva de tomàquet. Però no he trobat cap recepta. Alguna ho fa? només hi vull posar tomàquet, sense ceba. (que les receptes que trobo a internet totes son amb ceba)
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dl. ago. 27, 2012 6:33 pm

NyiNyi benvingudaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
És un viciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i m'encanta!!

Jo quan m'han dut moltes tomates, sempre he fet gaspatxo!! Així que no puc ajudar-te amb la conserva...


Per cert, vull fer galetes, però trobo miiil receptes per internet... me'n aconselleu alguna?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: FloR » dl. ago. 27, 2012 6:38 pm

Nyinyi nosaltres també fem conserva perque el meu pare té hort. Jo faig la recepta de tomàquet fregit, els poso en pots de vidre, fico una mica d'oli en cru per cobrir, el tapo i ho fico al bany maria!! Les receptes les pots adaptar i simplement no afegir la ceba, ja veuràs que quan li agafis el truquillo no faràs servir ni llibre!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
monipeny
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: monipeny » dt. set. 11, 2012 6:53 am

Crec que aviat formaré part del vostre club, de moment us vaig llegint.....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dc. oct. 17, 2012 7:15 pm

Bones! com porteu les receptes? alguna a destacar?
Jo últimament m'he aficionat a les melmelades! s'ha acabat comprar-ne i més quan vaig veure que la gran majoria porten moltes porqueries. La de tomàquet surt boníssima i la de poma també! :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dv. oct. 19, 2012 7:22 pm

Jo no he provat mai de fer melmelades!
Així que bé, NyiNyi?
Has agafat les receptes del llibre? Fas molta quantitat? Es guarda bé??
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Tatti » dv. oct. 19, 2012 7:47 pm

Avui hem fet la lasanya i els carbassons farcits del llibre de receptes gruixut.
Mmmmmm bonissim!!
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: vicky1983 » ds. oct. 20, 2012 1:36 pm

Tatti ha escrit:Avui hem fet la lasanya i els carbassons farcits del llibre de receptes gruixut.
Mmmmmm bonissim!!


jo també he fet avui una recepta del llibre gruixut!!!! Merluza a la gallega!!!! bonissim!!!!!!!!! ja l'havia fet més vegades però m'encanta! i a més, és tan i tan fàcil.....
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: edae » dg. oct. 21, 2012 9:06 am

m'encanta aquest plat Vicky!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: brioix » dl. oct. 22, 2012 1:46 pm

Hola!
Us volia fer una pregunta, algu ha fet o farà panellets amb la thermo?? Aquest any volia provar de fer-los però no sé si les mides són les mateixes que a mà o què...
I una cosa, nyinyi, les mermelades com les fas? La de tomàquet? Mmmmmh! Tens algun llibre? Jo ara que hi ha taronges bones en volia fer de taronja, sabeu alguna recepta?
Aquesta merluza la provaré! Una que faig que té molt èxit són mongetes tendres amb tomàquet, és super boníssimaaa! I fàcil és poc! >.-<:
Fins ara!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: FloR » dl. oct. 22, 2012 9:11 pm

Brioix jo la recepta dels panellets la trec del llibre gran i surten boníssims!!!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: vicky1983 » dt. oct. 23, 2012 8:23 am

brioix ha escrit:Hola!
Us volia fer una pregunta, algu ha fet o farà panellets amb la thermo?? Aquest any volia provar de fer-los però no sé si les mides són les mateixes que a mà o què...


Brioix, la meva venedora de la thermo em va enviar l'altre dia una recepta de panellets!!! jo els faré dijous amb aquesta recepta a veure que tal. És una mica llarga per enganxar-la aqui i no em deixa pujar-la com adjunt perque pesa molt, si vols diga-m'ho i te l'envio per mail.
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: brioix » dt. oct. 23, 2012 9:38 am

Ostres, doncs si vicky1983, si et va bé! Ara mateix t'envio un privat. De totes maneres jo divendres vaig a un curs que fa la meva presentadora de cuina de tardor i potser també els fa, si fos així també te la passo.
FloR, no la se veure la recepta del llibre gran de panellets... et refereixes a la de massapà?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Momo » dt. oct. 23, 2012 11:54 am

Jo de panellets faig la meva de tota la vida... No hi ha problema per adaptar-la a la tmx. :ok:
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dt. oct. 23, 2012 3:31 pm

A mi m'agradaria provar de fer els panellets a la thermomix! Si alguna em pogués passar la recepta, ho agrairia moltíssim!!!

I quan parleu del llibre gran, quin és??? El que ve amb la thermo, el 'imprescindible'?
Jo una recepta que faig bastant i que al meu home li encanta és la de carbassons a la parmesana em sembla que es diu; nosaltres hi posem també carn picada i tenim un plat únic boníssim!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: gegette » dc. nov. 07, 2012 4:59 pm

Hola, jo fa vora un mes que tinc la thermomix, jeje!
Vaig fer els panellets (una amiga em va passar la recepta amb la Thermomix), i la massa em va sortir perfecta i en 5 min.
Us dic de memòria:
250gr d'ametlla
pell d'una llimona
120gr de sucre
50gr de patata bullida
la clara d'un ou
20gr d'aigua (crec que eren 20, molt poqueta)

Primer s'ha de moldre el sucre amb la pell de la llimona fins que sigui glass.
Després afegir la amtella molta.
Després la resta d'ingredients (no recordo de memòria les velocitats, però ja us ho diré si encara la voleu per l'any vinent).
I per últim deixar a la nevera unes 10h abans de donar forma.
L'únic que em van sortir uns 25-30, crec que el proper any els tornaré a fer però doblant les quantitats, jejeje! ja que van volar!!!!! :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::