Receptes i trucs THERMOMIX

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dl. feb. 11, 2013 5:44 pm

Ei! M'interessa edae! On es fan?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: edae » dl. feb. 11, 2013 6:16 pm

A la central de la tmx de Girona, als químics.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
powerpuff_girl
:: pantera
:: pantera
Entrades: 847
Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: powerpuff_girl » dt. feb. 12, 2013 7:45 am

Julyet ha escrit:Powerpuff, jo et recomano MOLT l'us del microones per moltes de les voses a demanes. Es una manera de coure conservant les propietats dels aliments rapida, neta i consum d'energia molt optim

La thm tb va molt i molt b, per algunes. Jo no m'ho pensaria simper aquest preu la pots arreglear, va molt b per forces coses amb nenes per la cuina de manera segura.

I no llençaria l'olla, jo no en tinc i penso q es util (sera el meu nou "trasto"... Algun dia :P).

No tinc temps, pero jo faig moltissims plats express facils i economics entre el micro i la thx.


Julyet fa temps que em vull mirar un llibre de cuina al microones però no m'acaba de convèncer el tema. Per més que llegeixo no em queda clar si se sap fins quin punt són innòcues les microones així que...

Ja sé que toooot el que ens envolta/mengem/utilitzem és o podria ser tòxic però mira, si anem evitant algunes coses neu:-)

Igualment em quedo amb la teva recomanació perquè de tant en quant alguna coseta al microones no està malament i vull investigar què fa. Hi havia un programa al canal Cocina o com es digui del plus que era d'això. Intentaré trobar els vídeos
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
powerpuff_girl
:: pantera
:: pantera
Entrades: 847
Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: powerpuff_girl » dt. feb. 12, 2013 7:52 am

Noies ja tinc la TM arreglada... espero!!!! Al final només eren les cuchilles... vam comprar unes de noves i ja hauria d'anar bé, total... 63 eur x*x*x No sé pas què va explicar la meva mare perquè li donessin un pressupost de gairebé 200 eur. No s'entera de res!!! I ara a sobre li fa ràbia... doncs haver-hi anat amb la màquina en el seu moment i t'ho haurien mirat millor!! neujor:-)

I ara se'm gira la feina, ja estic estressada... si no tinc ni temps per mirar-m'ho. Em temo que li hauré de tornar a ma mare sense haver pogut ni mirar el llibre d'instruccions. Demà vaig a fer una demo perquè vaig demanar una nova persentadora i li vaig explicar que l'antiga ens havia abandonat (en realitat va ser una manca de comunicació i falta d'iniciativa per les dues bandes, suposo) i ara m'ha adoptat una altra com ella diu jeje. A veure si aconseguim treure-li profit i que no em faci mandra agafar la TM. Ara he de fer una llista dels dubtes i amb sort demà em tindreu fent receptes super elaborades (ni de conya neujor:-) )

Ja us aniré explicant...
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: edae » dt. feb. 12, 2013 8:58 am

Nena molt bé!! Només 63€!!!!
Ja veuràs com la demo t'anirà molt bé! Espero que li puguis treure molt de suc!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dt. feb. 12, 2013 9:39 am

Que be powerpuff!
Tan de bo tagradi i li puguis treure molt partit!!!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
TerTeixi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: TerTeixi » dc. feb. 13, 2013 10:15 am

Bones!

Tafanejant pel foro he trobat aquest post, tinc una thermomix de fa uns 5 anys. Normalment miro les receptes a una web que és diu recetas thermomix. Espero anant parlant amb vosaltres! Una pregunteta: Quant acabeu de fer-la servir i el fons és queda molt brut (molt enganxat) com ho feu per netejar-la? Jo la tinc que deixar amb aigua i sabò bastant de rato. I les cuchilles?

Petons!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: edae » dc. feb. 13, 2013 4:30 pm

Jo la rento amb un nanes de dins.
Si està molt enganxós, primer poso aigua dins la tmx, una gota de fairi, li faig agafar temperatura i força velocitat. Així es desenganxa tot lo que són masses...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NikiPE
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 10:58 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NikiPE » dj. feb. 21, 2013 11:44 pm

Eiiii què interessant. Jo també tinc la TMX i m'encanta!!!
Durant la baixa de maternitat no ha parat, he fet de tottttttttt. Ara la pobre ha baixat el ritme perquè ja he tornat a la feina i amb dos peques no tinc temps de res :-:)
Espero poder aprendre cosetes noves per aquí ;-)
Avatar de l’usuari
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Coloma32 » dl. feb. 25, 2013 4:44 pm

Hola!

Sóc una superfan del thermomiz. La meva mare va tenir un dels primers models i li va durar 25 anys i jo fa la tinc uns 4 anys i la faig servir cada dia, sobretot ara quan fa fred per fer unea bones cremes de verdures.

Per netejar-la faig servir una nana però si no està gaire bruta poso velocitat maxima un minut amb una mica de sabó i aigua calenta i amb això normalment n'hi ha prou.

Una de vosaltres deia que les classes es fan pagar, he anat forces vegades a les classes que fan a la delegació de Barcelona i no he pagat mai res. El que si que és veritat és que els llibres són força cars però sempre podem trobar un munt de receptes per internet :love:
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: gegette » dl. feb. 25, 2013 10:56 pm

TerTeixi ha escrit:Bones!

Tafanejant pel foro he trobat aquest post, tinc una thermomix de fa uns 5 anys. Normalment miro les receptes a una web que és diu recetas thermomix. Espero anant parlant amb vosaltres! Una pregunteta: Quant acabeu de fer-la servir i el fons és queda molt brut (molt enganxat) com ho feu per netejar-la? Jo la tinc que deixar amb aigua i sabò bastant de rato. I les cuchilles?

Petons!!


Doncs jo gairebé sempre trec "les cuchilles", que és super fàcil, i les rento amb el raspallet aquell dels accessoris, i la part de baix amb un fregall normal ho rento fàcilment (no m'ha calgut mai fer anar el "nanas" aquest, però suposo que si està molt, molt enganxat també deu anar bé).
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Sonne » dt. feb. 26, 2013 2:26 pm

A casa fa un parell de mesos que la tenim i molt bé! Hem fet moltes cosetes! No tinc temps de fer grans receptes elaborades, la faig servir més per al dia a dia, per anar variant. A veure si s'anima una mica aquest post que veig que abans tenia molta activitat! podeu posar quines coses faciletes feu x al dia a dia? A casa fem cremes de verdures (sobretot per al peque), arròs 3 delícies, llenties... i natilles q surten superbé molt ràpid, naturals i més econòmiques que les del super!
Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dt. feb. 26, 2013 5:52 pm

Jo necessito idees de receptes 'dietils', que a casa hem començat 'operación mente sana in corpore sano' i en ello estamos!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Coloma32 » dt. feb. 26, 2013 6:42 pm

Les coses que faig més sovint:

- crema de verdures: amb 30 gr d'oli i ceba, qualsevol verdura que tingui per la nevera (carbassó, pastamaga, tomàquet...) queda sempre una crema genial.

-purè de patates: la recepta està al llibre bàsic. Jo de vegades hi afegeixo alguna verdura per donar-hi color i pq tinc com la sensació que és més sà, per ex pèsols o bròcoli o carbassa....

- Fideus a la cassola, ràpids i bons. La recepta és una mica llargueta però suposo que si busqueu per internet us en sortiran un munt

- qualsevol peix a vapor mentre faig una crema a sota.

M'agradaria recomenar un parell de pàgines web però no sé si es pot fer pel sóc petit.
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dt. feb. 26, 2013 6:51 pm

Judy! com aneu?

Com et diu la coloma, cremes de verdures (nosaltres fem molt la de carbassa i la de carbassó), verdures al varoma, patata i bròquil boníssim! amb peix ( salmó, lluç, rap.. ) amb això tens un plat únic ven sa i amb 25 minuts llest!

Jo segueixo molt el blog de velocidad de cuchara, on hi ha un apartat de receptes de dieta http://www.velocidadcuchara.com/recetas-dieta-thermomix :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Coloma32 » dt. feb. 26, 2013 7:27 pm

NyiNyi justament volia recomenar la pàgina que tu dius i també un altre que es diu cocina varoma que també té només receptes de thermomix i hi ha l'apartat de "platos ligeros"

Ah, i un altre plat estrella i super fàcil és les patates a la rioajana! Quina gana m'està entrant, ;-)))
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dc. feb. 27, 2013 11:48 am

Moltes gràcies noies!
Aquest vespre faré una crema de verdures.
Ja li he donat un cop d ull a la página! Molt interessant!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dc. feb. 27, 2013 11:50 am

NyiNyi ha escrit:Judy! com aneu?

Com et diu la coloma, cremes de verdures (nosaltres fem molt la de carbassa i la de carbassó), verdures al varoma, patata i bròquil boníssim! amb peix ( salmó, lluç, rap.. ) amb això tens un plat únic ven sa i amb 25 minuts llest!

Jo segueixo molt el blog de velocidad de cuchara, on hi ha un apartat de receptes de dieta http://www.velocidadcuchara.com/recetas-dieta-thermomix :ok:


I el peix que tal? Jo el segueixo fent al forn normalment!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dc. feb. 27, 2013 12:02 pm

A nosaltres ens hi agrada molt, sobretot el lluç. Queda molt tou. Prova-ho i ens ho expliques! ;-) ja veuràs!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Coloma32 » dc. feb. 27, 2013 3:47 pm

Judy, al varoma hi he fet, lluç amb salsa verda que es va fent a sota ( és una salseta de julivert), bacallà, halibut (queda molt bé!) i salmó. Jo no sóc gaire peixetera i per fer peix no l'he utilitzat molt. L'he fet més servir per coure verdures, o mandonguilles...

I sabeu un trucu genial per fer arròz en el varoma? Segur que moltes ja el sabeu però per si de cas el repeteixo. S'agafen potets tipu flaneres, poden ser d'alumini que es compren al super, o de silicona o de ceràmica. Llavors. 30 gr d'arròs, 50 gr d'aigua, oli i sal. El faig quan vull acompanyar unes mandoguilles que es fan al varoma que triguen 30 minuts a fer-se i la salsa de tomata per les mandonguilles es va fent a sota. I en poca estona tinc un plat ben complert!

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::