RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Jules
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Jules » dj. gen. 28, 2010 1:44 pm

Si Eva, posa la recepta si us plau que a mi m'encanta la carbassa :oink: :oink:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Isy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Isy » dj. gen. 28, 2010 1:50 pm

Na, jo el osobuco el vaig encarregar perquè necessitava molta quantitat, però es diu així "osobuco" (1 troç, 2 troços, jo lo del KG no ho controlo gaire jeje),, es la part de la cama de la vedella, del genoll capa abaix i al mig te un os gran, es una carn una mica peculiar, igual no us agrada però la recepta es pot interpolar a qualsevol carn.
Imatge. Imatge
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Eva_ » dj. gen. 28, 2010 4:25 pm

Ei Jules!
la crema de carbassa

1kg de carbassa
2 patates
1/2 ceba
1 tomàquet madur
llet o nata líquida
llorer, sal i oli
Trosseges la verdura, hi poses la fulla de llorer, sal i un raig d'oli i es cobreix just amb aigua.
Quan surti el vapor comptar 10 minuts.
Es tritura ben bé i s'hi afegeix llet o crema de llet, sense també està molt bona.
Ho pots acompanyar amb ou dur trossejat o "picatostes", virutes de parmesà....
neu:-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Eva_ » dj. gen. 28, 2010 4:30 pm

Isy, haig de provar aquest osobuco, ha d'estar boníssim!
jo també sóc nova amb aquesta olla me la van regalar abans de nadal i n'estic enamorada, jeje :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jules
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Jules » dj. gen. 28, 2010 4:54 pm

Moltes gracies Eva!! :ok:
Prometo provar-la perque segur que esta bonisima neukiss-)
Imatge
Imatge
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: abril82 » dj. gen. 28, 2010 8:54 pm

avui porto un dia d'aquells que tot em surt malament....

he volgut fer una truita de patates amb una mica de llevat (a la tele fan un anunca de levadura royal, i la posen a la truita, i el meu marit es queda embobat diguent "mira como sube la tortilla") total que ho he volgut provar...però ni l'he tastada!!! quan la tenia feta, feia una olor a farina...

i després em poso a fer les galtes i se m'ha cremat tota la olla!!!! i mira que només n'he posat dues de galtes, amb un got d'aigua ple fins a vessar i un bon raig de vi...que de líquid n'hi havia...però res...
ja m'havia passat un cop amb les llenties, i la vaig estar rascant i netejant..però avui era una cremada en plan bestia, tot el cull de l'olla ben negre...total que estic fins als nassos d'aquesta olla (q ens va regalar la ogra...) i ha anat a les escombraries!

ara me n'he de comprar una, jejeje. de fet, ja ho teniem pensat pq aquesta era molt estreta i només podia fer per dos... bueno. tot el rotllo per preguntar-vos la marca de la vostra olla, i si n'esteu contentes, pq ja que me la compro, no em ull arriscar a comprar-me una altra merdeta.
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Eva_ » dv. gen. 29, 2010 7:04 am

Ostres Abril82, quin greu que em sap!!! :menjadonuts:
jo no m'hi entenc gaire amb tipus i marques la meva és Magefesa, també me la va regalar la sogra i em va dir que era per 6 racions.
No ho entenc, potser els temps varien amb el tipus que tu tenies?
de veritat que em sap molt de greu, a mi em surten bé....
per si de cas, a la recepta hi afegeixo una nota, no sigui que vagi cremant olles jo !!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Nam » dv. gen. 29, 2010 10:11 am

Abril82, jo no en tinc ni idea, però he notat que les olles, tant la exprés com les altres del mateix material, un cop se t'ha cremat una cosa una vegada ja agafen la "tendència" a cremar-se... Evidentment la experiència l'he agafada un cop ja he cremat tota la batería i olla exprés inclosa una vegada... bé, com a mínim una vegada. Però sempre les he netejat amb mooolta paciència i ale, tornem-hi (es que va valdre una pasta, jo si fos ara comprava una batería del carrefur per 50 euros tot!!!!!!!!!) A partir de llavors s'ha d'anar amb molt de compte, i jo ara si s'ha de fer un sofregit previ el faig en una paella, doncs directament en aquestes olles se'm queda tot enganxat inmediatament, i mira que jo sóc de remenar sovint... Per cert, aprofito per dir que les olles normals se'm van cremar intentant fer xocolata desfeta, i ara ja he desistit... crec que obriré un post de la xocolata desfeta! jo crec que la meva olla es fagor, ja ho miraré bé.
Ah, el melós és la galta de vedella, i és BONÍSSIM! i sí, moltes vegades n'ofereixen als casaments. La meva sogra en fa sovint, i em llepo els dits, jejeje.
Isy, gràcies per la informació, si a mi l'osobuco m'agrada molt, i la cua de bou (bé totes aquestes coses, inclòs senglar!), però a l'hora de comprar doncs no en tinc ni idea. Suposo però que és una peça que s'ha de demanar sempre d'encarrec, almenys on visc jo. Aquí he trobat un despiece de les parts de la vadella, m'ho hauré d'empollar!!! -> http://www.alimentaciococh.cat/producto ... oductoID=1

i eva, jo la crema de carbassa la faig igual que tu!!! bonísssssima també!
Imatge
Imatge
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: abril82 » dv. gen. 29, 2010 1:49 pm

Eva_ ha escrit:Ostres Abril82, quin greu que em sap!!! :menjadonuts:
jo no m'hi entenc gaire amb tipus i marques la meva és Magefesa, també me la va regalar la sogra i em va dir que era per 6 racions.
No ho entenc, potser els temps varien amb el tipus que tu tenies?
de veritat que em sap molt de greu, a mi em surten bé....
per si de cas, a la recepta hi afegeixo una nota, no sigui que vagi cremant olles jo !!!!



si no és culpa teva! només faltaria...
potser vaig posar el foc massa fort, o havia de posar més líquid...no sé.

De moment el que agaré serà la costum de fer el sofregit a part i després afegir.lo a la olla expréss...pq ja quan hi vaig passar les galtes s'enganxaven una miqueta...


paciència!
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Eva_ » dv. gen. 29, 2010 9:57 pm

Hola Abril82!
espero que la pròxima vagi millor...! em quedo més tranquila... :pandi:
jo a vegades si se m'enganxa una mica, el que faig és fer-li una fregadeta després de retirar la carn, així després no hi ha restes enganxades. Potser sí és bona idea fer-ho a part neu:-D
ànims i a cuinar :ok:
Imatge
Imatge
SINDRIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: SINDRIA » ds. gen. 30, 2010 11:35 am

Noies una pregunta, segur que és molt tontaaaaaaaa però es que no tinc ni idea.
Jo sempre faig servir l'olla per bullir i vec que aqui hi ha moltes receptes que no son amb aigua sino fregidetes amb oli. ahir vaig llegir les instruccions de la meva olla (UFESA) i posa que no es pot utilitzar amb oli. alehsores no puc fer aquests rostits? o com o faig??? x*x*x
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Jules
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Jules » dl. feb. 01, 2010 2:26 pm

Ahir vaig fer el pollastre de la Marta i va sortir mooolt bo! Li vaig posar una cervesa i una micona d'aigua i tenia molta salsa pero ara ja ho se per una altra vegada. De totes maneres estava bo.
La meva nena s'ho va menjar tot incloent la pastanaga que sempre la retira! >.-<: >.-<:

Gracies!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
estersuki
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 5:57 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: estersuki » dt. feb. 02, 2010 6:38 pm

Hola, m'agrada molt aquest post i des que l'he descobert que m'he apuntat totes les receptes que heu anat donant. :ok:
Avui he fet l'estofat de Sípia de la Keyech i estava boníssim. Jo a més de les patates he afegit pesols (perquè m'he recordat que la meva mare quan fa sípia amb mandonguilles n'hi posa i he pensat que no faria cap mal). La veritat que a partir d'ara m'animaré a fer més receptes a l'olla express.:pandi:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lauri17
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: lauri17 » dt. feb. 02, 2010 8:52 pm

Bona nit! Acabo de fer el pollastre de la Marta. Té molt bona pinta. Demà el tastaré a la feina per dinar. Així que ja us diré que tal m'ha quedat.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MAINE
:: gosset
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dv. ago. 31, 2007 11:20 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: MAINE » dt. març 30, 2010 9:10 pm

Hola!

Tinc una recepta fàcil fàcil per fer amb l'olla a pressió: el típic arrós amb pastanaga, patata i ceba que feia la meva mare però en versió ràpida.

Ingredients: pastanaga, patata, ceba, arrós, tomàquet, aigua + pastilla d'avecrem o caldo (podeu afegir-hi peix blanc o pollastre)

Mentre pelo les verdures i les trossejo poso a escalfar l'aigua o el caldo a l'olla sense tapar, un cop ho tinc tot talladet ho tiro dins l'aigua, afegeixo le peix o el pollastre i una tasseta d'arrós per persona, sal i un raig d'oli. Es tapa l'olla i un cop puja el pitorro es deixa a foc baix 5 minuts. La retirem del foc i si tenim pressa la fem refredar sota l'aixeta. Apa, en 10 minuts un plat d'arrós!

Les mides són molt aproximades, cadascú hi posa més o menys de cada verdura segons els gustos (jo per 3 poso 2 pastanagues grans, una patata gran, 1 ceba i 2 tomàquets) Pel que fa a l'aigua o el caldo, jo deixo que cobreixi un parell de dits per sobre, però tot depén de si us agrada menjar l'arrós més o menys líquid.

espero que us agradi !!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Pepeta » dt. maig 11, 2010 5:33 pm

Bueno, bueno, m'he animat a treure l'olla exprés de l'armari per amortitzar-la i això és un èxit.

He provat el pollastre de la marta_mum i el rostit de la Castanyeta (amb vedella i llom) (amb el puré de patates de l'Azzure). Tot boníssim i el més important.... ràpid !!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:


Propera missió: a per les llenties!


(Tot i que encara he d'enganxar el puntet de sal, em queda dolç...). :ok:
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Pepeta » dt. maig 11, 2010 5:34 pm

Ah! També hi faig la verdura... tot junt en 10 minuts bullit. Mmm...

Com he pogut tenir aquest aparell desaprofitat durant tant de temps?? :content:
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Pepeta » dc. maig 12, 2010 6:52 am

Castanyeta ha escrit:
Recepta genèrica per a carn rostida:

...

Si la salsa que ha quedat encara és massa líquida, com una sopa, torna a encendre el foc i deixa-la bullir una estona, que s'evapori part del líquid.


O fas un arrosset amb el líquid que queda !! (Afegint aigua) :ok:

Queda boníssim.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: mama2010 » dt. maig 18, 2010 9:13 pm

Hola boniques!!!

Nosaltres tambe tenim l'olla express bastant abandonada per dins de l'armari. La faig servir per bullir verdura i poca cosa mes. Algun cop he fet algun arros, que m'ha quedat molt bo i sempre improvitzo. Fico verduretes a trossets (carxofa, pastanaga, pebrot verd, alguna patata, ceba...), carn picada, una mica de tomata, un raig de llet, una mica de pebre, sal, l'arros, i caldo de pollastre fins que cobreixi i ale! Uns minutets i un arros que sembla rissotto!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: soleilua » dj. feb. 17, 2011 12:46 pm

hola noies, recupero aquest post perquè per nadal els meus pares ens van regalar una olla express i encara no l'hem estrenat! he vist un parell o tres de receptes que segur que m'animo a fer (ara no, que estic a dieta, però més endavant,o modificnat-les una mica...)

a veure si algú té algun altre tipus de recepta!!

jo faig cuixes de pollastre farcides de pernil i formatge però sense olla express... a partir d'ara les faré a l'olla i se'm faràn molt més ràpid!!!

compro les cuixetes ja farcides i embolicades amb fil i les doro amb una mica d'oli.

En un altre cassola (a partir d'ara ho faré a l'olla express!) hi poso a sofregir dos tomàquets ratllats, una pastanaga tallada petita i ceba picadeta, quan està sofergit i afegeixo dos gots de cava o vi blanc (millor cava, queda un gustet més bo)

Hi incorporo les cuixes i que vagi fent xup-xup, fins que estigui el cava reduït.

Quan ja està el cava reduït, trec les cuixes per retirar-lis el cordill, i les verdures les trituro amb el túrmix fent una salseta espessa i boníssimaa!! (s'hi pot afegir una mica de pa ratllat per espessar-la més, però en principi no cal...)

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::