CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Plufi » ds. des. 19, 2009 8:00 am

Doncs això, que m'he decidit per comprar una cafetera Dolce Gusto i resulta que hi ha dos models: el de la temporada passada i el que ha sortit nou fa poc.
La diferència de preu és enorme, per tant vaig pensar que si només és per la forma de la cafetera que també és molt diferent compraria la de la temporada passada.
Doncs arribo a la botiga i la noia em va dir que la diferència de preu era bàsicament per l'estètica perquè el cafè és el mateix, l'únic canvi que la de l'any passat la plataforma petita rodona on hi va la tassa si la poses més amunt pq el cafè no esquitxi tant, es molt nyigui nyogui i a vegades si no es va amb molta cura cau i el cafe es tomba, en canvi el model d'aquest any han canviat el sistema perquè aquesta plataforma s'aguanti i no cau mai.
La veritat és que me les va ensenyar i me les va deixar provar i la plataforma del model passat la montes però a la que te una mica de pes poc centat cau. ( no se si estava mig espatllat per fer de ganxo jajajaj!!! no crec pq la botiga és molt competent i la noia també sembla de confiança)
Realment serveixen aquestes plataformes per pujar i baixar la tassa? és veritat que si deixes la tassa abaix de tot esquitxa molt?
Algú té el model de la temporada passada? Les tasses cauen amb facilitat ? quin embolic eh!!!jajaja!
Ajuda que necessito fer el regal aviat!! :ok:
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: isa » ds. des. 19, 2009 8:21 am

Hola bonica,
doncs mira, jo tinc la de l'any passat i el dia que me la van regalar em van caure com tres cafés!!! Sí sí, per pujar la plataforma perque no esquitxés...docns apa, tres cafés sencers per terra, la plataforma aquella no aguantava res! Entre el meu pare, la meva germana i jo ens vem anar donant les culpes l'un a l'altre pensant que erem nosaltres que no la posàvem bé, i ara llegint el que expliques ho veig clar, són una me les plataformes aquestes. De totes maneres, jo no faig servir la plataforma i tampoc la necessito, els gots que fem servir són grandets perqué les begudes/cafés que fem a la Dolce Gustoo també són grandetes, i no esquitxa mai. Suposo que si hi posés un got de tallat doncs esquitxaría una mica, suposo, perque surt amb força el líquid, però jo faig servir gots grandets, de tamany com una tassa més o menys, i cap problema. Te la recomano, a mi m'encanta i en 2 minuts tens el café fet, al gust de cadascú, i sense embrutar res de res!!! :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: martuchi » ds. des. 19, 2009 8:51 am

Doncs la meva mare fa 2 anys que la té, i com n'estava tan encantada, nosaltres ens la vam comprar per reis de l'any passat, i ni a ella ni a nosaltres ens ha caigut mai ni un cafe :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Anna26 » ds. des. 19, 2009 9:23 am

JO també la tinc des de fa uns mesos i la veritat no m'ha caigut cap cafè però si que a vegades veus que la tassa es mogui una mica. Ho poso a la mida de dalt de tot i les primeres vegades si´que pensava que no era gaire segur, ara si està allà mentres fas el cafè ja veus si la tassa es mou o no.


Ah! per cert fan propaganda d´un nou gust "El cortado" però a les botigues no l´he trobat. Alguna s'hi ha trobat. em vaig queixar a l´atenció al client i em van dir que des de l´octubre que l´estan servint. Ahir vaig anar a comprar capsules i res de res del cortadito...
Anna26 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 19, 2009 9:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Anna26 » ds. des. 19, 2009 9:33 am

Nina Chan ha escrit:Per cert,

i els recanvis a on els compreu?


Al Carrefour, mercadona, al suma n´hi ha
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Marta78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 10:07 am

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Marta78 » ds. des. 19, 2009 9:41 am

Jo també la tinc, la van portar els Reis l'any passat i no m'ha caigut mai cap café.
Mira que la plataforma la encaixis bé, a mi al principi em va costar una mica pillar-li el truc, però no he tingut mai més cap problema.

Jo els recanvis els compro a l'Auchan de Perpinyà, clar, visc a Girona i ho tinc aprop, però val la pena i quan hi vaig carrego que m'estalvio 0.50€ per caixa. El meu germà els compra a Andorra que també val la pena.

Nina Chan, l'any passat a Andorra crec que al meu germà li va costar 99€. Aprofita i compra les càpsules també si la compres!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: martuchi » ds. des. 19, 2009 1:57 pm

Anna, el cortado l'he trobat avui al carrefour, i la meva mare crec que em va dir que al Suma tambe en tenien
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: luva » ds. des. 19, 2009 2:29 pm

Jo també tinc la Dolce Gusto i de moment no ens ha caigut cap cafè, però si és cert que la plataforma sembla que no és molt segura. De totes maneres et dic que sempre que fem els cafès hi estem al costat per controlar les mides de llet, choco o cafè que hi volem posar i si tremola de seguida pots equilibrar bé la tassa!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: luva » ds. des. 19, 2009 2:33 pm

M'oblidava: Anna26 jo tampoc he vist a cap super el nou cortado que dius i ni tan sols ho he vist anunciat! Ja m' informaré pq està bé que treguin nous productes, potser amb el temps també treuen cafès amb diferents aromes, vainilla, canela, estaria molt bé! neu:-D
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
Marta78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 10:07 am

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Marta78 » ds. des. 19, 2009 3:38 pm

Jo ja he probat el tallat i a mi m'ha agradat però no recordo on el vaig comprar, a Auchan (Perpinyà) vaig trobar un café aràbic per fer americans però l'he de probar encara, a veure que tal!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: mireiafor » ds. des. 19, 2009 4:14 pm

Jo tinc el model antic i ara deu costar uns 150€ per Catalunya. Les càpsules es poden trobar a tot arreu (és una de les avantatges d'aquesta cafetera en comparació a les altres). Respecte la plataforma, el que sí que em passa és que si la deixo abaix de tot esquitxa per això la poso a dalt de tot ja que acostumo a fer servir tassa petita per al cafè sol, i quan tinc la plataforma a dalt no m'ha caigut mai i de fet hauria de fer molta força i a propòsit per fer-la caure (soc bastant desconfiada i quan la vaig muntar la vaig estar provant per tot arreu.

Unes altres avantages que li trobo és que si l'omples d'aigua mineral i fas servir l'opció de beguda freda tens un dispensador d'aigua i no tens perquè tenir l'ampolla o la garrafa per allà el mig.
I també si fas servir l'opció de l'aigua calenta sense cap càpsula, després només has de posar-hi la bosseta d'herbes i ja tens una infusió :ok: .

Respecte el tallat jo el que faig és afegir llet normal a la càpsula del cafè sol. I el que està de mort és el xochinno UMMMMMHHHH!!!!! una mica més fort que un cola cao i una mica més suau que una xocolata.... I respecte els ingredients no porten gaires marranades :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: luva » ds. des. 19, 2009 6:10 pm

mireiafor, això que dius que serveix com a dispensador d' aigua i per fer infusions no ho sabia. Gràcies guapa! :ok:
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Anna26 » ds. des. 19, 2009 10:41 pm

mireiafor ha escrit:
Respecte el tallat jo el que faig és afegir llet normal a la càpsula del cafè sol. I el que està de mort és el xochinno UMMMMMHHHH!!!!! una mica més fort que un cola cao i una mica més suau que una xocolata.... I respecte els ingredients no porten gaires marranades :ok:


Sí jo a vegades també ho faig però no queda igual. Nomès era per què els del Club del Dolce Gusto t'anuncien aquest nou gust com a primícia i encara no l´he trobat.seguiré buscant...
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: mireiafor » dg. des. 20, 2009 1:44 pm

Potser a l'Alcampo ho tenen, jo al de Mataró Park vaig trobar la varietat Ristretto quan acabava de sortir i no la tenia ningú :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: mamlaboni » dt. des. 22, 2009 6:12 pm

Ninachan: al carrefour de santfruitos costa 120 euros i porta 2 tasses de regal , una capseta de 12 cafés i dins la caixa en portqa 18 mes. Jo l'he comprat avui per regalar-li al meu home. Ja t'explicaré...
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: mamlaboni » dt. des. 29, 2009 2:57 pm

luva ha escrit:Jo també tinc la Dolce Gusto i de moment no ens ha caigut cap cafè, però si és cert que la plataforma sembla que no és molt segura. De totes maneres et dic que sempre que fem els cafès hi estem al costat per controlar les mides de llet, choco o cafè que hi volem posar i si tremola de seguida pots equilibrar bé la tassa!


A nosaltres ens la va portar el tió i li vaig dir al meu home que anés en compte pelq ue havia llegit per aqui i després de mirar-s'ho em va dir que la plataforma porta com unes ranures per posar a diferents alçades, s'ha de posar allà on vols i ha de fer "clek" i llavors queda super fixe.
fixeu-vos bé perquè a lo millor a algú se li ha passat per alt i per això se li tomben els cafés. Nosaltres aquests dies l'hem fet servir molt i no ens ha caigut cap.
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: luva » dt. des. 29, 2009 8:04 pm

Continuo sense trobar el nou café cortado a cap super! Ja vaig provar de fer servir l' aigua calenta per fer-me un te, però no em va quedar prou calent i vaig optar per escalfar-lo al microones. Heu vist el nou model de cafetera Dolce Gusto? És molt mona, el luvo ja m'ha dit que quan es trenqui la que tenim ens la comprarem, però d' aquí a que se'ns trenqui ja hauran sortit models molt més fashion! el que fan per vendre! neujor:-)
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Anna26 » dt. des. 29, 2009 9:55 pm

Jo tampoc no trobo el CORTADO ni al Carrefour ni al Suma ni al Mercadona. :ufs: :ufs: :ufs:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: mamlaboni » dc. des. 30, 2009 8:53 am

Anna, al mercadona nou de manresa jo les vaig veure abans d'ahir i també als super Rojes. Jo no les vaig agafar perquè justament amb la cafetera venia una caixa de regal de tallats i jo volia la de xocolata i aquesta no la vaig trobar en aquests dos llocs :ufs:
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: Anna26 » dc. des. 30, 2009 9:37 am

Ah gràcies!!. Al mercadona nou de Manresa la setmana passada no n´hi havien. Al Rojas no sabia que també en tenien. Vaig comprar el de xocolata i no mata sembla una mica igualit, no li trobo el què.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::