CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: mamlaboni » dl. ago. 09, 2010 10:21 pm

Ostres quina cosa mes rara no? perquè la cubeta no porta cap sensor ni res és plàstic pur. Suposo que lo de rentar-la al rentaplats seria per la temperatura, perquè no es fes malbé però no se quina relació pot tenir amb la sonda que va diguessim a l'aparell i no a la cubeta. Que raro no?
jo les pastilles aquestes de la calc no les he fet servir, així que no et puc dir si van be o no.
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: ninetapetita » dl. abr. 23, 2012 12:26 am

Hola noies,

Tinc un problema amb la Dolce Gusto. Jo tinc el model rodó de fa un parell d'anys. Doncs bé, al posar una càpsula i baixar la palanca, aquesta baixa una mica forçada. I a l'accionar la màquina, surt aigua per on no ho ha de sortir... :ufs: No sé si afecta, però no he fet servir mai l'anticalç, i no sé si potser té a veure. A alguna li ha passat?

Ja se'ns ha passat la garantia, perquè va fer els dos anys al gener, així que no sé si val la pena arreglar-la o no. I més tenint en compte que el nou model Piccolo surt per uns 80-90 euros i em sembla que ara hi ha una promoció de que et tornen 50 euros o algo així....

Gràcies!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: mireiafor » dt. abr. 24, 2012 1:24 pm

Jo vaig fer servir una vegada el líquid aquest anticalç i a més un truquillo que em va dir el del servei tècnic. Si et fixes l'agulla que forada la càpsula té un forat per on injecta l'aigua calenta a pressió i de vegades es pot obstruir, potser és per això que et surt aigua per on no és. Per solucionar-ho agafaes una agulla d'una xeringa, la introdueixes en el forat de l'agulla amb molt de compte i la mous amunt i avall per desenganxar la cal que pugui tenir acumulada :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: CAFETERA DOLCE GUSTO: LES TASSES DE CAFE CAUEN???

EntradaAutor: ninetapetita » dt. abr. 24, 2012 1:32 pm

mireiafor ha escrit:Jo vaig fer servir una vegada el líquid aquest anticalç i a més un truquillo que em va dir el del servei tècnic. Si et fixes l'agulla que forada la càpsula té un forat per on injecta l'aigua calenta a pressió i de vegades es pot obstruir, potser és per això que et surt aigua per on no és. Per solucionar-ho agafaes una agulla d'una xeringa, la introdueixes en el forat de l'agulla amb molt de compte i la mous amunt i avall per desenganxar la cal que pugui tenir acumulada :ok:


gràcies mireiafor! provaré!! :ok:
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::