Receptes BABYCOOK!

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: JUDIT V » dj. abr. 29, 2010 8:32 pm

Hola! :content:

Ens van regalar la Babycook abans de néixer l'Èric i pensava q només seria un altre "trasto" a la cuina però la veritat es q val la pena, és net, ràpid, cuina sa i no es massa gran. :ok:

L'Èric i jo hem tingut una idea, a veure si fem un llistat de receptes per fer amb la BABYCOOK per variar una mica els àpats dels nostres petits ja que al mini-llibret de receptes q vé amb l'aparell no s'hi han lluït gaire, i això q amb el q val ja s'hi podrien haver fet mes...algú s'ha inventat algun combinat d'aliments per fer amb la Babycook? Estaria bé posar l'edat en la que se'ls pot començar a donar ja que segons d'edat o els mesos de cada nen hi pot haver uns o altres aliments. :trona:

Començo per unes molt bàsiques per trencar el gel, a veure com va el fòrum i les propostes i totes ens donem idees.

- Papilla de verdures amb vedella o pollastre (a partir de 6 mesos):
1 patata mitjana
1 pastanaga mitjana
3 o 4 mongetes tendres o un trosset de carbassó
1 trosset de porro (optatiu)
30 o 40 g. de vedella o pollastre

Tot talladet a trossets, aigua fins al 3 i quan està triturar! Llest un dinar en 15 o 20 minutets!!!

- Papilla de fruites (a partir de 6 mesos):
1/2 poma
1/2 pera
1/4 de plàtan
el suc de mitja taronja o d'una mandarina
2 galetes (optatiu)

Tot a trossos, triturar i el berenar llest!!! Es pot posar una mica de cereals per endolcir o una miqueta de iogurt.

US TOCA!!! <:-)
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: angelina » dj. abr. 29, 2010 8:42 pm

Jo faig compota de pera/poma (a partir de 6mesos)

1 pera i 1 poma o dues peres (pels nens restrets) ho poso a coure i després ho trituro, quan es fresc afegeixo el suc de 1/2 poma!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Lluma » dj. abr. 29, 2010 9:24 pm

Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: mamlaboni » dj. abr. 29, 2010 10:29 pm

A mi em va agradar molt aquest post. En vaig treure moltes idees:

viewtopic.php?f=16&t=11013
Avatar de l’usuari
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: anita_bcn » dv. abr. 30, 2010 6:47 am

Me ha encantado este post! La verdad es que yo hago siempre lo típico así que me vendrán muy bien las ideas.
Por cierto que tambi´çen la usamos para hacernos nosotros crema de calabacin o de calabaza y queda buenísima!!!!!!!!
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Nolfar » dj. juny 03, 2010 1:59 pm

Aquí trobareu mooooltes receptes de la Babycook i ben ordenadetes:

http://www.mundorecetas.com/recetas-de- ... highlight=
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: JUDIT V » dj. juny 03, 2010 2:11 pm

Hola Nolfar, em surt una pàg però no trobo la Babycook enlloc, veig escrit en petit thermomix, Chef, etc però babycook no...on es?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Nolfar » dj. juny 03, 2010 2:30 pm

Ahora no estoy con el ordenador y con el móvil me cuesta pero mañana te Lo vuelvo a poner
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Nolfar » dv. juny 04, 2010 9:36 am

Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: JUDIT V » dv. juny 04, 2010 12:47 pm

Nolfar muchas gracias!!! Ahora si que ha salido bien, esto esta muy bien, hay un montón de recetas diferentes!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Nolfar » dv. juny 04, 2010 1:52 pm

Sí hay muchas. Yo porque Jofre ya tiene 2 años y ya no uso la babycook pero aún la cojo para hacer algún pies. Pero ahora estoy pensando en comprar un robot de. cocina de estos que Lo hacen todo.
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: JUDIT V » dv. juny 04, 2010 2:11 pm

Yo tengo la thermomix, nos la regalaron mis padres por la boda, la verdad es que va bien y no tengo ningun chisme de esos que ocupan sitio como la liquadora, turmix ni balanza de cocina pq me lo hace todo ella. Está bien, ademas la nueva aun está mejor pq va todo al lavaplatos y listo si quieres.

Muchas grácias! :ok:
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Estic peix » dg. juny 27, 2010 9:02 pm

Hola

Nomes dir que no us compreu el llibre Babycook book 77 recetas e ideas de chef para bebé. Es molt pere-punyetetes.

Em vaig començar a llegir les receptes... i bufff per Deu... al principi pensava, bé... passaré de les ramitas de albahaca, parmesano regiano, vinagre de jerez, hielo picado, etc. i posaré coses normals que em semblin. Després em va sorprendre que per les primeres receptes amb verdures que un nen es pot menjar hi entressin sempre els únics ingredients que el pediatre em va indicar que no utilitzés de moment: bledes, espinaques, col, coliflor i api (suposo que perque costen més de digerir). Vaig tancar el llibre al moment que llegeixo "Los calabacines mejor regados con agua de manantial" JA HOME I QUE MÉS.

I bé... ara estic aquí buscant receptes terràquies.
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Nolfar » dl. juny 28, 2010 7:46 am

Estic peix ha escrit:Hola

Nomes dir que no us compreu el llibre Babycook book 77 recetas e ideas de chef para bebé. Es molt pere-punyetetes.

Em vaig començar a llegir les receptes... i bufff per Deu... al principi pensava, bé... passaré de les ramitas de albahaca, parmesano regiano, vinagre de jerez, hielo picado, etc. i posaré coses normals que em semblin. Després em va sorprendre que per les primeres receptes amb verdures que un nen es pot menjar hi entressin sempre els únics ingredients que el pediatre em va indicar que no utilitzés de moment: bledes, espinaques, col, coliflor i api (suposo que perque costen més de digerir). Vaig tancar el llibre al moment que llegeixo "Los calabacines mejor regados con agua de manantial" JA HOME I QUE MÉS.

I bé... ara estic aquí buscant receptes terràquies.

Jo me'l vaig comprar just amb la màquina, i la veritat es que també vaig usar un parell de receptes i prou. Però bueno, fa goig a la estanteria dels llibres de cuina, :-D
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Juliett » dt. jul. 06, 2010 3:22 pm

jejejejeje
Doncs ja no el compraré, tot i que avui en dia per internet pots trobar de tot!
Jo de moment faig les receptes que m'ha donat el pediatre.

Per dinar.
Mitja patata
pastanaga
carbassó
(a més a més li puc convinar) espinacs, tomaquet, bledes, ceba, carbassa, mongeta)

Més pollastre, vedella, cunill o xai a la planxa i llavors ho trituro tot junt)

Per sopar més o menys igual però descongelo el peix i ho deixo coent tot a la vegada.
El peix que de moment li dono és lluç i rap i l'altre que no em surt el nom.

I si pel matí li he posat X intento que no sigui el mateix que per la nit)

La fruita la faig al minipimer.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Estic peix » dl. jul. 12, 2010 4:05 pm

A nosaltres el pediatre ens va dir que podíem fer servir qualsevol verdura menys de moment bledes, espinacs, col, coliflor i api (la nena ara te 8 mesos).

A la papilla de verdures hi posem com a base:
patata
mongeta tendra
pastanaga
i a partir d'aquí anem variant ingredients:
carbassó
tomàquet
ceba
etc...
i de carn de noment només:
pollastre o vedella.
Estic peix l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 12, 2010 4:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Estic peix
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Estic peix » dl. jul. 12, 2010 4:12 pm

Amb la papilla de fruites vam començar amb plàtan + suc de taronja i galeta, plàtan + pera + suc de taronja i galeta, i finalment introduint la poma: plàtan + pera + poma + galeta + suc de taronja.

Així que ara fem:
un plàtan
mitja pera
un quart de poma
galeta (de les maria)
suc de mitja taronja

L'únic que ens va dir és que de moment ni préssec ni maduixes, ja que son dos de les fruites que provoquen més al·lèrgies.
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: xinxeta » dt. ago. 24, 2010 2:21 pm

Hola!

Jo escric per fer-vos una consulta tècnica sobre la babycook!

Encara no l'hem estrenat, ho farem el mes vinent quan començi amb els purés, però volia preguntar-vos exactament con funciona (sóc una mica patata jo per aquestes coses).

Els ingredients que m'han dit el pediatre són pollastre i vàries verdures (patata, pastanaga, api, mongeta,...). Diu que el pollastre el puc fer a la planxa o bullit també i ho vull fer amb la babycook però diu que el pollastre s'ha de coure 20 min i les verdures 10, llavors puc posar el pollastre 10 minuts i dp 10 minuts més tot junt? Ara que ho penso, porta rellotge o ho he de controlar jo?

He de posar aigua cada vegada que cuini, oi? i quina quantitat d'aigua s'ha de posar??

Dp suposo que al cuinar-ho al vapor, queda liquidet al pot, no? es tritura junt amb les vedures i el pollastre?

ja veieu que sóc una mica torpe, a veure si m'ajudeu jeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aulia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 11:47 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: aulia » dt. ago. 24, 2010 4:25 pm

Hola noies, a nosaltres també ens l'han regalat i la veritat és que no sabia que tingués tantes possibilitats, perquè amb lo bàsica que és. D'aqui uns mesets l'estrenarem, ja em va bé que aneu posant receptes aixi me les copiaré quan arribi el moment! je je...
Imatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Receptes BABYCOOK!

EntradaAutor: Juliett » dc. ago. 25, 2010 2:32 pm

xinxeta ha escrit:Hola!

Jo escric per fer-vos una consulta tècnica sobre la babycook!

Encara no l'hem estrenat, ho farem el mes vinent quan començi amb els purés, però volia preguntar-vos exactament con funciona (sóc una mica patata jo per aquestes coses).

Els ingredients que m'han dit el pediatre són pollastre i vàries verdures (patata, pastanaga, api, mongeta,...). Diu que el pollastre el puc fer a la planxa o bullit també i ho vull fer amb la babycook però diu que el pollastre s'ha de coure 20 min i les verdures 10, llavors puc posar el pollastre 10 minuts i dp 10 minuts més tot junt? Ara que ho penso, porta rellotge o ho he de controlar jo?

He de posar aigua cada vegada que cuini, oi? i quina quantitat d'aigua s'ha de posar??

Dp suposo que al cuinar-ho al vapor, queda liquidet al pot, no? es tritura junt amb les vedures i el pollastre?

ja veieu que sóc una mica torpe, a veure si m'ajudeu jeje


No pateixis... para torpes jo jajaja
Mira jo el que faig es fer-li el pollastre, vedella o cunill a la planxa i a la babycook les verdures.
Normalment, sempre varian, li poso això (són exemples de menús)

Patata
Pastanaga
Carbassó
Pit de pollastre

Patata
Mongeta
Carbassa
Vedella

Quan faig el peix, per exemple
Patata
Espinacs
Rap, aquest (sempre el deixo descongelar i el poso a fer amb les verdures i a mi s'em fa a la vegada)

(Ara dues vegades a la setmana li agegeixo cigrons o llenties, ja les compro cuites) i els hi poso quan poso el tall ja fet, (tot a trossets) perque la babycook ho pogui triturar millor.

Amb l'aigua que t'ha fet la babycook de les verdures, la deixes, treus el colador i li poses el tall i ho tritures... segurament hauràs de posar-li una més d'aigua, això a ull fins que veiguis que la farineta quedi espesa però suau.
JO llavors i tiro un rajet d'oli d'oliva.

I jo sempre poso d'aigua, faci peix o carn, fins el nivell 3, i aquesta aigua s'ha de tirar al dipòsit de la babycook.

Alguna té l'arrosera? només val 8 € i va super bé!

Espero haver-te ajudat! :love:
ImatgeImatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::