Le Creuset

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Le Creuset

EntradaAutor: muc » dl. maig 16, 2011 12:18 pm

Hola noies,

fa força temps que estic molt temptada de comprar-me una olla d'aquestes Cocotte de Le Creuset. L'únic que fins ara m'ha fet quedar-me a casa i no sortir corrents a comprar-ne una és el preu... Algú en té i em pot dir si li agrada, si li va bé, si val la pena? A part de fer-la servir per fer coses al foc, m'interessa molt la idea de posar-la al forn. Va bé? Es fa malbé l'agafador?

Gràcies! :-()-) Des d'Alemanya,
muc
cabriolet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

Re: Le Creuset

EntradaAutor: cabriolet » dv. juny 29, 2012 12:58 am

A mi m'encanten però reconec que em fa mandra fer-les servir pq pesen molt i, a més, també preferixo rentar-les a mà pq el rentavaixelles deixa l'esmalt aspre, no sé si m'explico. No ho he provat però si no recordo malament sí que es poden posar al forn, suposo que s'haurà de tapar o desmontar l'agafador abans. Tot i així, me les tornaria a comprar. Tinc 3 olles, 1 planxa i 2 paelles (sort que em fa mandra, eh!)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Le Creuset

EntradaAutor: nb_30 » dg. jul. 01, 2012 4:27 pm

Son unes olles boníssims!jo si pogués me'n compraria un parell.son una bona inversió!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Le Creuset

EntradaAutor: muc » dc. jul. 04, 2012 12:08 pm

Gràcies noies! Al final l'any passat me'n vaig comprar una i n'estic encantada! Hi ha una recepta de pa que feta dins Le creuset al forn queda boníssim!!
Avatar de l’usuari
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: Le Creuset

EntradaAutor: annajana » dg. set. 02, 2012 8:22 pm

jo també la tinc, me la van regalar i només l'he feta servir una vegada. em fa mandra!!
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Le Creuset

EntradaAutor: nacristai » dg. set. 02, 2012 9:13 pm

Les nostres safates de forn en son i han estat de les millors compres que hem fet!! I es netegen sense esforç faci el que faci de menjar. És una inversió que val molt la pena!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: Le Creuset

EntradaAutor: annajana » dg. set. 02, 2012 9:46 pm

carai, doncs potser que faci servir la meva cocotte més sovint...
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Le Creuset

EntradaAutor: muc » dv. set. 07, 2012 5:24 pm

Nacristai, què vols dir amb safata de forn? Vull dir, safates grans que queden encaixades a les guies del forn o de les que es posen sobre d'una reixa o safata de forn? Espero no haver-te liat amb tanta safata i tan forn >.-<:

Cabriolet, jo per poder-la posar al forn (l'olla), li vaig canviar l'agafador. El que venia amb l'olla era d'una espècie de plàstic i en vaig comprar un de la creuset mateix de metall, pensat per aguantar més temperatura encara.

La veritat és que no em penedeixo gens ni mica d'haver-la comprat! I repeteixo, per fer pa, és espectacular!! >.-<:

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::