Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: ragi » dl. maig 21, 2012 3:46 pm

Volem comprar una cafetera d'aquestes de pastilles i m'agrada la dolce gusto perque pots fer capuccinos o tallats i també cafes, algu la te? dona bon resultat? son bons els cafes i tallats? o està més bé la nesspresso pels cafes?

Gràcies noies.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: msi251 » dl. maig 21, 2012 5:57 pm

jo abans de comprar-me la nespresso vaig voler probar el café de dolce gusto i ufff... a mi no hem va agradar gens.
els de la nespresso per mi són molt bons. el que també has de valorar és que els de dolce gusto els trobes a molts supers i de nespresso els demanes per internet o vas a la botiga ( que són poques)
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
miriam&sergio
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: miriam&sergio » dl. maig 21, 2012 6:09 pm

Jo tinc les 2 i em quedo amb la Dolce Gusto!jo penso que depen molt de si t'agrada moooolt el cafe o mes varietat de capuccino,chococcino,nesquick,nestea...en fi...la Nespresso al ser nomes cafe es diferent...pero a la vegada tens molta varietat de cafes i a qui li agrada el cafe ho nota molt...nosaltres no som gaire cafeteros!
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: charito » dl. maig 21, 2012 7:30 pm

Nosaltres teniem Nespresso i se'ns va espatllar, vam comprar la Dolce Gusto per una oferta i aixo que es poden fer altres coses.... una caca... no m'agrada gens el cafe que fa i tampoc em faig nesquiks ni nesteas ni res. M'en penedeixo molt, la meva nespresso.... :ufs:
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: charito » dl. maig 21, 2012 7:32 pm

msi251 ha escrit:jde nespresso els demanes per internet o vas a la botiga ( que són poques)


Ara ja et pots comprar les capsules de Marcilla pel Nespresso a qualsevol super, les vaig veure fins i tot a la gasolinera!
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: Ninetaa » dl. maig 21, 2012 8:07 pm

Nespresso totalment, sobretot si t'agrada el café :ok: :ok: :ok:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
zenia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 11:35 am
Ubicació: Figueres

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: zenia » dl. maig 21, 2012 8:14 pm

Jo tinc la dolce gusto i ma mare la Nespresso i el cafe me l vaig a prendre a ca seva jajajaja es mooooolt millor, i la dolce gusto pots fer mes varietats pero nosaltres no en fem gaire, a mes per les varietats es necessiten 2 capsules i acaba sortint molt car. Sens dubte NEsspreso.
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: catalanna » dl. maig 21, 2012 11:08 pm

D'acord amb tot el que t'han dit! Si només penses beure cafè, nespresso. Si t'agraden les pijadetes rollo nesquik, nestea, chococino... llavors dolce gusto. De preu, surt una mica més barat però no gaire, tot i que ara ja no és com t'han dit abans, que calien dues càpsules per les coses que anàven amb llet, ara, que jo sàpiga, han tret cafès amb llet i tallats només en una càpsula.
I sí, existeixen càpsules compatibles... però llavors perquè vols una nespresso??? No ho he entès mai....
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: cuqueta » dt. maig 22, 2012 7:32 am

roser a. ha escrit:
msi251 ha escrit:jde nespresso els demanes per internet o vas a la botiga ( que són poques)


Ara ja et pots comprar les capsules de Marcilla pel Nespresso a qualsevol super, les vaig veure fins i tot a la gasolinera!


Si però no tenen res a veure amb les de la Nespresso :ufs: :ufs: :ufs: són dolentíssimes. A mi m'encanta el cafè i abans de fer-me'n un amb aquestes càpsules prefereixo prendre'm una infusió o una altra cosa.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: cuqueta » dt. maig 22, 2012 7:36 am

catalanna ha escrit:D'acord amb tot el que t'han dit! Si només penses beure cafè, nespresso. Si t'agraden les pijadetes rollo nesquik, nestea, chococino... llavors dolce gusto. De preu, surt una mica més barat però no gaire, tot i que ara ja no és com t'han dit abans, que calien dues càpsules per les coses que anàven amb llet, ara, que jo sàpiga, han tret cafès amb llet i tallats només en una càpsula.
I sí, existeixen càpsules compatibles... però llavors perquè vols una nespresso??? No ho he entès mai....


Si t'agrada el cafè penso que la Nespresso és la millor opció, esta boníssim, tens una àmplia varietat d'intesitats i de modes de preparació (càpsules per cafè curt, cafè llarg, cafè amb llet...), però clar t'ha d'agradar el cafè, sinò suposo que millor la Dolce Gusto perquè pot fer més tipus de begudes.
Les càpsules te les envien a casa, pots fer la comanda per internet o per telèfon, i a partir de 100 càpsules (10 caixes) no pagues despeses d'enviament, si tens algun familiar-amic que també la té podeu fer la comanda conjunta i així us estalvieu les despeses :ok: jo sempre comparteixo comanda amb la meva mare ;-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: vicky1983 » dt. maig 22, 2012 8:26 am

com t'han dit les companyes, si t'agrada el cafe compra una nespresso perque la disfrutaràs, sinó la Dolce Gusto. En el meu cas tenim dolce gusto i estem encantats ja que a casa no som gaire cafeteros, jo només soporto el cafe amb moooolta llet jejeje i les pijadetes de xoco o ara per l'estiu la infussió fresqueta de nestea de prèssec de la dolce gusto, m'encanta!!! jajaja
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: ragi » dt. maig 22, 2012 10:13 am

Nosaltres no som gaire cafetes, algun caferet de tant en tant sí, pero sino ha de sortir bo el cafe quan en fem un, nose que fer!!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: vicky1983 » dt. maig 22, 2012 10:19 am

ostres, no tens ningú aprop que tingui una dolce gusto per tastar-la??? hi han cafes de diferents intensitats però clar jo en tema gust no et puc aconsellar gaire...

perque tu prendries nestea o xocolate??? ho dic perque si ja de per si no pres aquestes coses agafa't la nesspresso!! en canvi, si també t'agraden aquestes cosetes jo intentaria provar com queda el cafe amb la dolce gusto...

ara que hi penso al mediamarket o un d'aquests moltes vegades et donen per provar, vull dir que te'l fan allà mateix per a que el tastis, podries anar a veure si t'agrada, tenen dolce gusto, nesspresso i penso que una altre maquina tb
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: Raqueleta » dt. maig 22, 2012 10:24 am

Jo tinc Nespresso i estic encantada, surt un cafè boníssim! Jo abans no prenia mai cafè a casa perquè a mi m'agrada el cafè espresso, com el fan als bars, el típic de cafetera de tota la vida no m'agrada gens, ara no puc viure sense el meu cafetó del matí!
Les càpsules que heu dit de Marcilla no m'agraden tant però tampoc és que estigui dolent el cafè, jo si per manca de previsió em quedo sense càpsules Nespresso surto del pas comprant un paquetet de Marcilla però estic d'acord en que les Nespresso li donen mil voltes (i les Marcilla surten al mateix preu que les Nespresso així que ni per preu compensen).
Pel que fa a la Dolce Gusto vaig treballar a una empresa que en tenien una i pfffff, el cafè no és tan bo i les càpsules crec que acabaven sortint més cares que les de Nespresso.
Avatar de l’usuari
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: pilareta » dt. maig 22, 2012 11:15 am

Totalment d'acord amb les noies, si us agrada el cafè, millor nespresso, si no, no cal. A nosaltres ens van regalar la nespresso i només la fem servir quan tenim convidats perquè no prenem gaire cafè i jo sóc més de tallat. En canvi, el meu germà, te'n diria mil meravelles. A mi personalment també m'agrada la dolce gusto (la tinc a la feina) però ja et dic que no sóc gaire cafetera, de fet, a mi m'agrada molt el cafè de bar :-:)
La millor opció seria si els pots tastar...
Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: Sonne » dt. maig 22, 2012 2:39 pm

A casa les hem tingut totes: dolce gusto, tassimo, senseo i per últim la nespresso. A mi em feien gràcia les pijadetes de nesquik o milka, infusions... però a l'hora de la veritat no em van agradar gens! molt millor una infusió de tota la vida que no costa gens fer-la o un got de llet amb nesquik. Així que també em quedo amb la nespresso, per la varietat de cafès (que si no sou massa cafeters segur que en trobeu un que us agrada molt més que altres). Sovint també comprem les càpsules marcilla o les èspresso que venen al media markt i també ens agraden tot i preferir les nespresso.
Imatge
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: mordor » dt. maig 22, 2012 7:34 pm

Estic d'acord amb la majoria de comentaris, si t'agrada molt el café és molt millor la nespresso, però sino l'altra és més versàtil i te l'avantatge que pots comprar les capsules al super
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: noviachuky » dc. maig 23, 2012 8:40 am

Nosaltres també hem provat la dolce gusto i la nespresso , haig de dir que em vaig vendre la dolce gusto pq si pots fer capuccinos i tot el que tu vulguis pro el cafè no m'agradava gens.
Em vaig tornar a comprar una Nespresso :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: eternitat » dv. juny 22, 2012 7:18 pm

Nosaltres tenim nesspresso i els meus sogres dolce gusto. Sí realment t'agrada el café, no t'ho pensis, Nesspresso. La dolce gusto està bé si no ets massa cafeter i ets de café amb llet o café amb molt sucre... però si ets de café, café, no ho dubtis!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Cafetera Nesspresso o dolce gusto.

EntradaAutor: nb_30 » dv. juny 22, 2012 8:14 pm

Doncs he aparcat la nespresso i he recuperat la cafetera oroley de tota la vida. Fent números vaig veure que m'estava gastant 20€ al mes en cafè i per mi és una despesa del tot prescindible!

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::